Minkä ikäisenä mies voi vielä pitää hupparia?
Kommentit (106)
Voi prkl teit kaupunkilaisia:D millon lapsi on liian vanha kurakamoihin ja millon aikuinen jättää hupparin pois.
Onko 30 vuotias jo liian vanha katsomaan telkkaria töiden jälkeen, vai olisiko pitänyt jo kehittää fiksumpaa tekemistä ajalleen?
Mielestäni on liian vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Oikeistolaiseen vapauteen...” ja ”yksilönvapauteen...” kuuluu pukeutua miten halutaan. Miten jossain liikemaailmassa, jossa ollaan patamustia, siellä pitää olla jakkupuku päällä ? Siellä on pukukoodi, samoin monilla työpaikoilla.
Mielestäni ”oikeistolainen pukeumiskoodi” toteutuu parhaiten hippikommuunissa, jossa ei välttämättä tarvitse olla mitään päällä.
Aika moni ultimaattisen rikas pukeutuu ihan miten sattuu, koska on varaa rikkoa pukeutumiskoodeja.
Näyttäisi monet miljardööritkin pukeutuvan mielellään vain huppariin.
Eikai se nyt katso varallisuutta, mitä pukee päälleen? Joillekin julkkiksille ym. huppari, lippis ja aurinkolasit ovat suoja-asu, jos haluaa kulkea anonyyminä. Jos on iso huppu ja kasvot on piilossa mustuudessa yön selässä, tuo on pelote. Silmämunat korkeintaan kiiluvat.
Olen törmännyt kerran myöhään illalla slummimaisella alueella hupparityyppiin, jolla oli huppu vedetty tiukasti kasvojen yli. Hän oli varakasta pankkiirisukua. Huviksemme kuleksimme molemmat epämääräisellä asuinalueella.Huumeita etsimässä.[/quite]
Minä asuin aika lähellä, mutta ajattelin kävellä keskustasta kotiin, vaikka oli myöhä, melkein kymmenen kello. Olen pienestä kaupungista kotoisin, joten en ajatellut ollenkaan, että ulkona olisi vaarallista. Tietty hiukan pelotti tyhjät mustat kadut ja kiirehtivät ihmiset 🙄
Onneksi tapasin tuon tyypin liikennevaloissa. Hän oli mukava, tuli saattamaan minut kotiin.
Hän oli kirjallisuuskurssilla, halusi irtioton konservatiivisesta perheestään. Hän oli ihonväriltään aika tumma, joten hän saattoi huoletta kulkea ulkona myöhään.Hänen kauttaan tapasin oikean miljardöörin. Muistaakseni hänellä oli päällä ihan farkut ja joku flanellinen ruutupaita.
Ihanaa, kun ihminen täysin luottavainen, avoinna ja peloton. Silloin juuri tapaakin mielenkiintoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
19-vuotiaana. Lasten ja teinien vaatteita ovat. Baareissa näkyy näitä keski-ikäistyneitä mieslapsia, ja täytyy kyllä sanoa, että naurettavia näkyjä ovat. Piti ruveta käymään tasokkaammissa paikoissa, jotta fiksusti pukeutuvia miehiä löytyi.
Pukeutuminen = luonne?
hah hah hah. id#iootti.
Mun 70-vuotias isäni pitää ihan suvereenisti huppareita, vaikea uskoa, että luopuisi niistä missään iässä.
Onko tämä joku hienosto mummojen juttu ettei aikuinen mies saa pitää hupparia?
Heidän nuoruudessa huppari taisi olla uusi lastentuote ja nykyäänkin sitten ajattelevat että huppari on lastenvaate.
Vai mikä vitsi tämä oikein on, kun en ole koskaan kuullutkaan että hupparilla on ikärajat?
Joku kokoomusvitsi vai?
Itse olen 31v ja käytän edelleen hupparia ulkoillessa. Sopii mielestäni oikein hyvin sporttisemmaksi ulkoiluvaatteeksi. Enkä ainakaan itse ole miehenä ikinä ajatellut että huppariin olisi jotain yläikärajaa. Tosin itse nyt pukeudunkin sen mukaan mikä itsestäni tuntuu hyvältä, enkä välitä muiden mielipiteistä tai mitä muut pukevat päälleen. Pitänee kysyä kotona vielä puolison mielipide asiaan.