Minkä ikäisenä mies voi vielä pitää hupparia?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 jo ja huppari päällä joka päivä.
Hurjaa mikä kapinallinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ei milloinkaan. 25-vuotiaalla alkaa olla jo turn off, mutta 30 on ehdoton maksimi. Sitten voi kärrätä hupparimiehen päiväkotiin.
Voihan sitä yrittää kärrätä päiväkotiin. Voi tulla nimittäin pataa ja huolella tuleekin pataan.
Huppari kuuluu miesten yksilönvapauksiin ja on hyvin oikeistolainen tyyli pukeutua.
t. oikeistolainen pataan vetävä hupparimölli
Itse pukeudun mieluummin sääntöjen mukaisesti pukuun ja kravattiin.
En halua rikkoa kollektiivista sääntöä ja toimia siten liian liberaalisti.
Meiltähän puuttuu yhteinen koulupuku, mutta sentään armeijassa on yhteinen asuste. Armeijan tosin voisi lopettaa, koska se on kommunismia.
Hupparin historiaa ja vähän muutakin kirjoitti:
huppari on oikein!!! kirjoitti:
Mustapääkallohuppari II kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ei milloinkaan. 25-vuotiaalla alkaa olla jo turn off, mutta 30 on ehdoton maksimi. Sitten voi kärrätä hupparimiehen päiväkotiin.
Voihan sitä yrittää kärrätä päiväkotiin. Voi tulla nimittäin pataa ja huolella tuleekin pataan.
Huppari kuuluu miesten yksilönvapauksiin ja on hyvin oikeistolainen tyyli pukeutua.
t. pataan vetävä hupparimölli
Ihan asiaahan se on. Pukeutuminen on oikeistolaista yksilönvapautta. Ei se kuulu vittuakaan muille miten pukeutuu ellei ole kommunisti ja vaatii uniformua ja pukukäskyä erilaisille yksilöille.
Eriasia on jos on vasemmalle kallellaan, niin jokaiselle tietynlainen uniformu ettei kollektiivi loukkaannu.
Heille on tarkat pukeutumissäännöt.
Näinhän se on. Neuvostoliitossa aikoinaan oli tietty muoti. Vähän sama on ollut Suomessakin pitkään.
Amerikasta tulee kaikki hieno ja uusi muoti. Sitä vierastetaan ja suomalaisille vassareille huppari on aina ollut jenkkien lastenvaate.
Tosiasiassahan huppari on valloittanut USA:ssa ihan kaikki ikäryhmät, sukupuolet ja kaikkeen katsomatta.
Jopa koirat pitää huppareita.
Eräänlainen vasemmistolainen jäänne vierastaa huppareita.
Omat vanhempani ovat konservatiivisia punaisia.
Heille huppari on ehdoton ei ja edustaa jenkkien roskakultuuria.
Toki uudemmalle vasemmistolaiselle sukupolvelle hupparit ovat aika neutraali asuste.
80-luvulla hupparien saapuessa lännestä maahamme moni vasemmalle kallellaan oleva perhe kavahti kyseistä vaatekappaletta ja oletti sen edustavan turmion kultuuria.
Mulla oli jo 70-luvulla eka huppari ja käytän niitä vieläkin. Ikää on melkein 60. Olen vasemmistolaisesta kodista lähtöisin.
Metusalem käytti kuulemma lähes 1000-vuotiaana.
Huppari on tavallaan modernisoitu keskiaikainen vaate ja käyttihän antiikin aikana jo monet huppareita.
Ihan klassinen länsimainen kätevä asuste Euroopan ilmastoon.
Eiköhän noita ukkoja ole jo tähän mennessä huppari päällä maahankin kuopattu eli vastaan että loppuun asti vaan.
Onneksi ei tarvitse pätkääkään välittää muiden mielipiteistä, vaan voi töitä lukuun ottamatta kulkea halutessaan hupparissa ja pieruverkkareissa ja tehdä muutenkin vain itseä kiinnostavia asioita. Introvertillä on hauskempaa.
Olen eläkkeellä. Työtätekevän väestön angstinen elämä ei kosketa minua joten huppari. Minulla on niitä monta ja kuljen välillä huppu päässä.
Jotenkin omasta mielestä pikemminkin noloa on, jos esim 40-vuotias ei enää käytä huppareita ollenkaan ja pukeutuu kuin joku vanha setä. Ei siis mielestäni yläikärajaa.
Alle 16-vuotiaana ennen kun on mennyt lukioon. Minä kuulun siihen ikäpolveen, joka kulki nuoruudessa kesät talvet avopäin ja ainoastaan -10 asteen alapuolelle menivällä pakkasilla laitettiin pipo päähän. Kuka haluaa hikoilla ihme huppu päässä, joka vielä rajoittaa näkökentää sivuille kuin silmälaput hevosilla? Hupparia käyttävällä on jotain salattavaa ja hän vaikuttaa potentiaaliselta pommimieheltä.
Hmm tuttuni on kohta 60-v ja käyttää edelleen. On tosin itsensä hyvässä kunnossa pitänyt rokkari.
Mulla on aina huppari, töissä, kaupassa ja ihan missä vaan, kerran oli baarissakin. N38.
Mitä te otatte esimerkiksi näitä eläkeikäisiä, seniilejä pappoja? :D Normaali aikuinen mies ei hupparia käytä
Kyllä hupparia voi kotioloissa tai liikuntaharrastuksissa käyttää vaikka 100-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te otatte esimerkiksi näitä eläkeikäisiä, seniilejä pappoja? :D Normaali aikuinen mies ei hupparia käytä
Miltä luulet näyttäväsi paitapuserossa jos et papalta tai liittymämyyjältä?
Just tämän ketjunkin takia kannatan koulupukua Suomeen. Kätevää, ei tarvitsisi miettiä, mitä laittaa kouluun päälle. Lisäksi varallisuuserot eivät näkyisi vaatetuksesta.
Lapsena haaveilin koulupuvusta helpottamaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän ketjunkin takia kannatan koulupukua Suomeen. Kätevää, ei tarvitsisi miettiä, mitä laittaa kouluun päälle. Lisäksi varallisuuserot eivät näkyisi vaatetuksesta.
Lapsena haaveilin koulupuvusta helpottamaan elämää.
Kouluikäiset harvemmin on liian vanhoja kenenkään mielestä.
Omat vanhempani ovat konservatiivisia punaisia.
Heille huppari on ehdoton ei ja edustaa jenkkien roskakultuuria.
Toki uudemmalle vasemmistolaiselle sukupolvelle hupparit ovat aika neutraali asuste.
80-luvulla hupparien saapuessa lännestä maahamme moni vasemmalle kallellaan oleva perhe kavahti kyseistä vaatekappaletta ja oletti sen edustavan turmion kultuuria.