Oletteko tehneet tämän horoskooppitestin? Mikä sinun pitäisi oikeasti olla horoskoopissa?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/horoskooppi/mika-sinun-pitaisi-ihan-o…
ap. joka teki ja on oikeasti kauris, nouseva merkki rapu ja tulokseksi tuli rapu. ja luotan, että tuli oikein. Tunnistan itseni siitä.
Kommentit (45)
Tein testin. En juuri välitä horoskoopeista, mutta olen huomannut että stereotyyppinen härän kuvaus sopii itseeni aika hyvin.
Ja testinkin mukaan olen oikeasti härkä.
Olen Skorpioni ja sain testissä leijonan, nouseva merkki on minulla myös Leijona vaikka en kauheasti usko on noissa jotain perää.
Ihan hölmö testi. Mikään eläimistä ei sopinut minuun, joten vaihtelin vastausta. Ensin olin vaaka sitten rapu ja sitten oinas. Oikeasti olen jousimies. Paska testi.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies, oikeasti Kaksoset. Kartallani ainoa Vesimies on Fortune, joka kertoo kai elämäntavasta/-filosofiasta ja siitä tunnistan itseni kyllä.
Minulla taas tuli kaksoset ja oikeasti olen Vesimies.
Härkä, oikeasti kaksonen. Mutta ehkäpä siksi olen tuntenut syvempää yhteyttä ja ymmärrystä parinkin härän kanssa.
Sain härkä, olen oinas.
Ei osunut kovin hyvin, vaikkakin toki sieltä joku lause sopi. Ja jos pinnistelee, niin varmaan koko kuvauksen voisi tulkita osuvaksi.
Ajatellaan vaikkapa kohtaa: "Härkä on sinnikäs ja sitkeä. Kun härkä jotain päättää, hän tavoittelee haluamaansa kärsivällisesti." Olen pitänyt itseäni todella saamattomana ja helposti periksi antavana, mutta ehkä voisin alkaa nyt uskoa, että olenkin pohjimmiltani sitkeä mutta jokin "häiriötekijä" vain on aina rajoittanut todellista minääni. Mikä tavallaan on totta, koska eihän kukaan olisi tällainen, jos ei olisi mitään rajoitteita.
Niin ja, onhan minulla joissain tilanteissa tullut esiin sellainen "fighter" että olen superkeskittynyt johonkin asiaan ja kuin ihmeen kaupalla onnistunut siinä. Näin tapahtuu ehkä muutaman vuoden välein...
Näinhän nuo horoskoopit toimii, että vähän kaiken voi jotenkin selittää osittain todeksi, siitä huolimatta että päinvastainen väite olisi enemmän totta.
Olen oinas, sain rapu. Koen olevani enemmän vesimerkkinen rapu ja kalat kuin tulinen oinas. Rapu sopii minulle täydellisesti. :)
Olen pesunkestävä vesimies niin aurinko- kuin kuumerkiltäni ja myös tuon testin mukaan! 🐡
Tuli rapu vaikka oon kaksonen. Mut mulla on paljon planeettoja ravussa. Mm mars, merkurius ja jotai muitaki oli. Nousumerkkiki on vesielementissä skorpparis.
Sain tulokseksi kaksonen, vaikka olen leijona.
Kuvaus tosin piti paikkansa. Impulsiivinen, sosiaalinen, enkä kauaa jaksaisi olla paikallani. Viimeisin pätee hyvin siinä, että haluaisin muuttaa aika ajoin (ehkä 1-2v välein).
Leijona kuvaa minua erittäin hyvin, paitsi johtajuudessa. Olen kyllä tarvittaessa hyvä projektinjohtaja, mutta muussa se ontuukin. Minua ei kiinnosta valta, mammona tai muukaan status.
Jee, annos sunnuntaihömppää.
Testin mukaan olen härkä. Oikeasti olen tripla-rapu, jolla on veenus härässä. ;)
Olet oikeasti kuin kalat!
Olen jo Kalat, mitäs nyt ? D=
Testin mukaan rapu. Olen aurinko kaksonen ja nouseva rapu, joten rapumaisuuteni näkyy minussa.
Testin mukaan rapu ja oikeasti olen leijona.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti rapu, ja rapu olen myös testin mukaan. Olen aina tunnistanut itseni ravun kuvauksesta. En silti usko horoskooppeihin.
Sama!
Testin mukaan oinas, mitä olenkin.
Yllättävää sinänsä, vastasin pariinkin kohtaan oinaalle epätyypillisesti.
Testin mukaan kalat, oikeasti olen kauris.
Testin mukaan kauris, oikeasti olen hyvin tyypillinen härkä
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmö testi. Mikään eläimistä ei sopinut minuun, joten vaihtelin vastausta. Ensin olin vaaka sitten rapu ja sitten oinas. Oikeasti olen jousimies. Paska testi.
Öö, No shit Sherlock jos testissä vaihdat yhtä vastausta, se näyttääkin eri vastauksen...
Ja tuo onkin testi 'jos koet olevasi muu kuin oma horoskooppisi on'
Tuolla sun logiikalla jos oot numero 13 niin nää laskut pitäisi olla aina 13, vaikka numerot on eri.
Vaihdat yhden vastauksen testissä, niin kyllä se vastauskin muuttuu vai mitä ihmettä koitat selittää?
1+2+3+4+5=
2+2+3+4+5=
3+2+3+4+5=
Testin mukaan olen kauris: "hän pyrkii tekemään kaiken perusteellisesti eikä tuhlaa aikaansa laiskotteluun".
Ei voisi sopia minuun huonommin tuo kuvaus. :). Päivämäärän mukaan olen kalat, joskaan en horoskooppeihin usko, enkä niistä kauheasti tiedä.