Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, treffi-illallinen mutta rahat loppu!

Vierailija
23.09.2019 |

Ollaan pitkään kirjoiteltu kivan oloisen miehen kanssa ja olen joskus maininnut, että voisin laittaa hänelle ruokaa. Aamulla hän ehdotti, että tulis tänään syömään kokkailujani ja olin enemmän kuin innoissaan ja suostuin. Avasin just kaapit ja mulla on tonnikalaa, perunoita, punasipulia, valkosipulia, öljyä, munia, soijarouhetta ja mausteita. Tilillä 0.93€ ja viikon päästä tulee rahaa.
Aattelin et tekisin lohkoperunoita, majoneesia, marinoitua punasipulia ja ? Saisko säilyketonnikalasta minkäänlaista pihviä? Soijarouheesta oli joskus puhetta ettei hän oikein välitä siitä niin sitä en nyt käytä.
Tuleeko tästä illallisesta mitään vai sanonko, että viikon päästä uudelleen? En haluais ottaa raha-asiaa kyllä puheeksi... Olen opiskelija ja rahatilanne on väliaikasesti huono.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että mies tuo kalaa/ lihaa tullessaan.

Vierailija
2/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin rehellinen alusta asti ja sanoisin että on nyt vähän huono hetki taloudellisesti, voidaanko siirtää viikon päähän. En tykkää suhteista, missä ei voi puhua suoraan asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala-viipaleperunavuoka? Tai käsket sen hommata viinin ja lihan.

Vierailija
4/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrät viikolla. Sinun täytyy itse syödä koko viikko, riittääkö nuo edes siihen. Tuntematonta miestä ei aseteta oman hyvinvoinnin edelle.

Vierailija
5/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on viikonloppuna törsännyt kaikki rahansa viinaan ja vieraisiin naisiin. Yritti nyt saada ilmaisen aterian.

Vierailija
6/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sille niin tietää miten mallikkaasti hoidat raha-asiasi kun viikolle on alle euro käytössä..

Vierailija
7/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro sille niin tietää miten mallikkaasti hoidat raha-asiasi kun viikolle on alle euro käytössä..

Liekö sattumaa että mieskin tulossa juuri kuun vikalla viikolla syömään, kun ehdotus kokkailusta on heitetty ilmoille joskus aikoja sitten?

Vierailija
8/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoot sisäfilettä.. Otat kevyesti pukeutuneena vastaan ja ei maksa mitään.. 

Vierailija
9/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin rehellinen alusta asti ja sanoisin että on nyt vähän huono hetki taloudellisesti, voidaanko siirtää viikon päähän. En tykkää suhteista, missä ei voi puhua suoraan asioista.

Minä en nyt kuitenkaan ihan näin alkuvaiheessa kertoisi rahatilanteestani. Siitä voi tulla sellainen kuva, että ap pyrkii miehen elätettäväksi, siis vihjailee että miehen pitäisi maksaa. 

Ap, keksit jokin syyn, jonka varjolla siirrät treffejä viikolla eteenpäin.

Vierailija
10/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Palstalla olisi varmaan monia ihmisiä, jotka haluaisivat toimia ruoka-Amoreina. 

Vierailija
11/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi tuollaista ruokaa tarjota, mutta riippuu miehestä ja sinusta, millaiseen ruokaan olette tottuneet.

Vierailija
13/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruveta passaamaan miestä tai kokkailemaan, jos ette ole vielä edes parisuhteessa. Ymmärrän, että haluat olla mukava ja tehdä hyvän vaikutuksen, mutta todellisuudessa lopputulos on päinvastainen kuin toivoisit.

Vaikutat liian innokkaalta miellyttäjältä, mikä saa miehen kiinnostuksen katoamaan. Tai sitten mies käyttää sinua hyväkseen ja ottaa kaiken irti tarjoamistasi "palveluista".

Jos olette vasta tapailu- tai jutteluasteella, miehellä on todennäköisesti muitakin naisia kierroksessa. Ja sitten petyt, jos mies heivaakin sinut, vaikka olet nähnyt vaivaa hänen vuokseen. 

Liika yrittäminen on tosi yleinen virhe naisilta.

Vierailija
14/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhealta kuulostaa, suoraan sanottuna.

En kehtaisi tuota tarjota edes miehelleni.

Vierailija
15/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin päättää, peruuttaisin tuon aterian sinun tilanteessasi.

Vierailija
16/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 sentillä saa ainakin meidän k-kaupasta nakkipaketin. Täällä mielestäni on ollut ketju jossa mies tarjosi uudenvuodenaaton juhla-ateriaksi pelkkiä nakkeja, kun oli oikein kutsunut vieraaksi.

Vierailija
17/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista sipulit ja laita sekaan tonnikala. Siitä tulee oikein kiva kastike perunoille. Lohkoperunoiden sijasta voi tehdä vaikkapa perunamunakasta; raasta perunat munan sekaan.

Vierailija
18/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että uskalsit heti kutsua oikein kotiisi. Niinpä niin.

Itse olen eka tapaamisella mennyt aina ulos joka kahville tai  syömään

Vierailija
19/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt kuitenkaan ihan näin alkuvaiheessa kertoisi rahatilanteestani. Siitä voi tulla sellainen kuva, että ap pyrkii miehen elätettäväksi, siis vihjailee että miehen pitäisi maksaa. 

Ap, keksit jokin syyn, jonka varjolla siirrät treffejä viikolla eteenpäin.

No se tilannehan ei varmaan ole vain tämän kerran tällainen, joten valehteluhan se kannattaa.

Vierailija
20/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalainen perunamunakas noista tulee kyllä hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan