Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL
Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.
Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi fyysiset pelaajat pitäisi pudottaa ja varsinkin vain Viivi ja Kai. Onhan Tainakin fyysinen ja samoin Petra ja Kasper pärjännyt aika hyvin ja Sarakin pärjäsi hienosti viime kilpailussa. Jokatapauksessa Markus ei ainakaan pärjännyt pelkällä fyysisyydellä. Tarvitaan myös sosiaalisia taitoja ja pelisilmää. Ihan turha Anun sanoa että ainoita jotka pelaa on hän ja Sara. Kaikkihan sitä tekee. Ei vaan niin näkyvästi kuin ne.
Jos miettii että haluatko sitten että koko kisan voittaa joku iljettävä kieroilija fyysisen mukavan tyypin sijaan. Tunnelma leirissä voisi käydä ikäväksi, kun siellä olisi vaan näitä Anuja, jotka arvostelee muita ja letkauttelee kaikkea ilkeää. Muiden kilpailijoiden kannalta kieroilijat ei ole ikinä luotettavia ja saisi elää koko ajan pelossa. Tuntuu että tuolla on joka tapauksessa jonkun pelinappula. Riippuu sitten kenen haluat ohjailevan peliä. Parhaimmat siirrot voivat tapahtua vasta lopussa. Hyvästä liitosta kannattaisi pitää kiinni. Tuskin 2 fyysistä kilpailijaa pääsee finaaliin.
Siksi kait juuri Kai ja Viivi koetaanki niin vaarallisina, fyysisen uhkan lisäksi ovat heimon johtavia hahmoja, joilla on paljon vaikutusvaltaa muihin. Hyvät sosiaaliset taidot ja puhelahjat. Ja kyllähän ainakin Kai on pärjännyt noissa älyä vaativissa kisoissa hyvin, palapelit yms.
On fyysisiä uhkia, kuten Taina ja Markus, sit on strategisia uhkia, kuten Anu ja Sara. Kai ja Viivi on taas näitä molempia. Sen takia ovat vaarallisia ja osaltaan sen takia ovat edelleen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kun en taas ymmärrä miksi näistä vahvoista on tehty niin isoja mörköjä "jo" nyt. Siis lähinnä katsojien toimesta.
Luulis että muut kisaajat ymmärtää, että ne on vaarallisia ja niistä halutaan päästä eroon ennen finaalia, mutta tämähän oli vasta ensimmäinen pudotus yhdistetyssä heimossa.
Vielä on aikaa pudottaa kilpailijoita pois, ja toisaalta helpompihan se vielä on mennä sen valtaliiton mukana kun porukkaa on kuitenki jäljellä.
Selviytyjissä muutenki asetelmat vaihtuu jatkuvasti, ja ensi jaksossa joku ihan muu saattaa näyttää vahvimmalta kuin Kai tai Viivi.Ei näytä ymmärtävän. Jokaisen pitäisi miettiä, kuka on pahin uhka itselle, kuka on vahvin ja on finaalissa vastassa. Sitten niitä henkilöitä yksitellen pois. Mitään järkeä äänestää pois jotain Petraa koska Ei ole uhka. Ensin Kai, sitten Viivi, sitten Taina ja sitten mietitään seuraavaa siirtoa. Aikaa ei kyllä ole paljon, jos finaalissa on kolme henkilöä eli kuusi vielä tippuu.
Mä tässä mietin että ketkä näistä vois lähtee äänestään Viiviä tai Kaita.
Lähteekö Petra esim. enää mukaan äänestää vahvoja, kun hän sai muilta pelaajilta ääniä heimoneuvostossa. Muistanko oikein, et Inga ja Juhani äänesti Petraa edellisessä?
Anu lähtis varmasti ja Inga varmaan? Entä Taina? Juhani lähtis ehkä Viiviä äänestään, mut ei varmaan Kaita... Oisko Nora herännyt todellisuutee ? Kasperi lähtis varmaan mukaan...
Aika rajoilla et saisko nämä ees riittävästi ääniä kasaan.
Jos noi kaikki kuusi äänestäisi Kaita tai Viiviä, niin lähtö tulisi. Mutta vähän epäilen ja koskemattomuus luultavasti menee jommalle kummalle. Kai pitäisi pudottaa ensin, jos mahdollisuus vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi fyysiset pelaajat pitäisi pudottaa ja varsinkin vain Viivi ja Kai. Onhan Tainakin fyysinen ja samoin Petra ja Kasper pärjännyt aika hyvin ja Sarakin pärjäsi hienosti viime kilpailussa. Jokatapauksessa Markus ei ainakaan pärjännyt pelkällä fyysisyydellä. Tarvitaan myös sosiaalisia taitoja ja pelisilmää. Ihan turha Anun sanoa että ainoita jotka pelaa on hän ja Sara. Kaikkihan sitä tekee. Ei vaan niin näkyvästi kuin ne.
Jos miettii että haluatko sitten että koko kisan voittaa joku iljettävä kieroilija fyysisen mukavan tyypin sijaan. Tunnelma leirissä voisi käydä ikäväksi, kun siellä olisi vaan näitä Anuja, jotka arvostelee muita ja letkauttelee kaikkea ilkeää. Muiden kilpailijoiden kannalta kieroilijat ei ole ikinä luotettavia ja saisi elää koko ajan pelossa. Tuntuu että tuolla on joka tapauksessa jonkun pelinappula. Riippuu sitten kenen haluat ohjailevan peliä. Parhaimmat siirrot voivat tapahtua vasta lopussa. Hyvästä liitosta kannattaisi pitää kiinni. Tuskin 2 fyysistä kilpailijaa pääsee finaaliin.
Mun mielestä Kai ja Viivi just on noita pahimpia kieroilijoita. Ärsyttävä kattoo, niinku Viivi ittekin sano,kaikki luulee et me ollaan mukavia ja rehellisiä.
Eli en halua että joku mukava liero voittaa. Mitä väliä tunnelmalla, kaikki haluaa voittaa ja kisaan sinne on tultu eikä mihinkään telttaretkelle kavereiden kanssa. Käykö joku töissäkin tunnelman takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kai ja Viivi just on noita pahimpia kieroilijoita. Ärsyttävä kattoo, niinku Viivi ittekin sano,kaikki luulee et me ollaan mukavia ja rehellisiä.
Eli en halua että joku mukava liero voittaa. Mitä väliä tunnelmalla, kaikki haluaa voittaa ja kisaan sinne on tultu eikä mihinkään telttaretkelle kavereiden kanssa. Käykö joku töissäkin tunnelman takia?
Vaikutti siltä et ne vaan puhu et kyllä neki siellä pelaa vaikka muut ajattelee et ovat vaan ”kesäleirillä” ja eivät pelaa välttämättä niin selkeesti kun muut. Mut siis kaikkihan tuolla pelaa, ite mieluummin haluisin et joku voittaa joka kuitenkin tekee leirissä jotain ja on pystynyt jeesaaman heimoaan sillon kun niitä oli vielä kaksi. Tämä sanottuna, vaikea nähdä kyllä että kaksi fyysisesti vahvaa olisi finaalissa. Vaikka vaikuttaa että KVllä on peli hallussa nyt niin saa he aika paljon pelata että pääsevät finaaliin saakka
Kieroilija on ihan turha termi selviytyjissä, ei se kenestäkään tee kieroa se että äänestäänkin jotain liittolaistaan tms.
Viivin sanoi Saraa kieroksi pelaajaksi, mikä siitä teki niin kieron tai miksi Viivi tai Kai ois kauheen kieroja?
Kovia pelaajia on varmasti, mutta ei tässä pelissä ole sellasta termiä kuin kieroili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä tunnelmalla on väliä omaankin peliin. Äkkiä alkaa vaikuttamaan omaan jaksamiseen etenki henkisesti jos yrität väkisin olla sellaisessa seurassa, jonka kanssa et tule toimeen.
Tietysti hyvä pelaaja ei anna tämän liiemmin vaikuttaa, mutta aika inhimillistä että liittoja rakentaa ennemmin samanhenkisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kieroilija on ihan turha termi selviytyjissä, ei se kenestäkään tee kieroa se että äänestäänkin jotain liittolaistaan tms.
Viivin sanoi Saraa kieroksi pelaajaksi, mikä siitä teki niin kieron tai miksi Viivi tai Kai ois kauheen kieroja?
Kovia pelaajia on varmasti, mutta ei tässä pelissä ole sellasta termiä kuin kieroili.
En itse ainakaan nää kieroilua mitenkään negatiivisena ja oletan että sitä käytetään synonyyminä ”kovan pelaajan” kanssa. Kieroilija on ehkä vaan kätevämpi sanoa haha. Mutta siis joo kaikkihan tuolla kieroilee, eli pelaa, JS tottakai itseäkin ärsyttäisi jos ”kieroilu” kohdistuisi itseeni. Mutta just samalla tavalla Viivi ”kieroili” saraa vastaan
Sara toitotti extrassa et muut eivät pelanneet ja hän pelasi silloin kuin piti pelata.
Nimenomaan on pelannut väärässä kohti tai väärin, kun kerran putosi.
Hassua Saralta väittää että juuri hän olisi pelannut oikein ja muut väärin, ja hän tippui koska muut ei pelannut. Siis nimenomaan ei pelanneet niin hän.
Vierailija kirjoitti:
Sara toitotti extrassa et muut eivät pelanneet ja hän pelasi silloin kuin piti pelata.
Nimenomaan on pelannut väärässä kohti tai väärin, kun kerran putosi.
Hassua Saralta väittää että juuri hän olisi pelannut oikein ja muut väärin, ja hän tippui koska muut ei pelannut. Siis nimenomaan ei pelanneet niin hän.
Ei tuolla välttämättä ole oikeaa ja väärää tapaa pelata mutta ymmärrän Saraa kun halusi pelata kovaa ja muut "rapsuttelee toistensa selkiä". Muakin nyppii tuo.
Viivi on näyttänyt oikean luontonsa jo pari kertaa, ihmettelen ettei Nora jo alkanut miettiä asemaansa kun Viivi sanoi, että muut kuvittelee että me ollaan rehellisiä jne.
Tänään nähdään taas miten käy.
Jes tänään mennään taas!
Kuka tippuu?
Vierailija kirjoitti:
Jes tänään mennään taas!
Kuka tippuu?
Toivon, että Kai tai Viivi, pelkään, että Anu tai Petra.
Miksihän Anua ottaa niin hermoon tuo "rapsutteluliitto"?
Ketä se haittaa että joillakin on mukavaa, eikai kaiken tarvii olla nii negatiivista.
Mä oon itekki sellanen, et pääsääntöisesti oon positiivinen ja iloinen, ja uskon että paremmin jaksaa nuo rankat olosuhteet ku ottaa niistä asioista sitä positiivisuutta mistä sitä voi ottaa.
Sellanen negatiivisuus syö vaan energiaa. Tietenki sillon sää olla surullinen/vihainen what ever jos siltä tuntuu mut ite en jaksa sellasta perus negailua, et kaikki asiat nähdään heti negatiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Anua ottaa niin hermoon tuo "rapsutteluliitto"?
Ketä se haittaa että joillakin on mukavaa, eikai kaiken tarvii olla nii negatiivista.
Mä oon itekki sellanen, et pääsääntöisesti oon positiivinen ja iloinen, ja uskon että paremmin jaksaa nuo rankat olosuhteet ku ottaa niistä asioista sitä positiivisuutta mistä sitä voi ottaa.
Sellanen negatiivisuus syö vaan energiaa. Tietenki sillon sää olla surullinen/vihainen what ever jos siltä tuntuu mut ite en jaksa sellasta perus negailua, et kaikki asiat nähdään heti negatiivisessa valossa.
Varmaan se, että näkyvästi ei pelata. Kyllä se muakin ottais päästä, mutta en antais näkyä noin selvästi. Oon Anun kanssa samaa ikää ja tunnistan itseni jossain määrin hänessä. Että mitä ihmettä käytetään aikaan johonkin omasta mielestäni turhaan, siellä voisi tehdä muutakin kun silitellä kilpakumppaneita. Koska niitähän ne ovat, kilpailijoita keskenään, eikä mitään bff XD.
Mutta se selvästi toimii. Luulen kyllä, että lähiaikoina tulee selkäänpuukotuksia ja itkuraivareita, kun on pakko tiputtaa niitä "ystäviä".
Toivottavasti tänään tulee jotain muuta kuin fyysistä voimaa ja kestävyyttä vaativa kisa/kisat.
Viivihän se näyttää ihan kunnon koulukiusaajalta, samoin Kai. Typerä Nora on ottanut perskärpäsen roolin ja mielistee kauniita ja vahvoja. Sara tajusi juonen ja joutui lähtemään. Seuraavaksi lähtöpassin ansaitsee Nora.
Vierailija kirjoitti:
Viivihän se näyttää ihan kunnon koulukiusaajalta, samoin Kai. Typerä Nora on ottanut perskärpäsen roolin ja mielistee kauniita ja vahvoja. Sara tajusi juonen ja joutui lähtemään. Seuraavaksi lähtöpassin ansaitsee Nora.
No tässä formaatissa ei nyt varsinaisesti mitää koulukiusaaja titteliä voi kenellekään antaa.
Tää on kilpailu, psykologinen peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä formaatissa ei nyt varsinaisesti mitää koulukiusaaja titteliä voi kenellekään antaa.
Tää on kilpailu, psykologinen peli.
Tää psykologinen peli paljastaa jossain vaiheessa myös todellisen luonteen. Viivi istui Noran sylissä (voi myötähäpeä) ja sittemmin paasasi silmät viiruina, kuinka Sara loukkasi ja pahoitti hänen ystävänsä mielen. Ihan heti ei tule Suomen Selviytyjistä mieleen tuollaista purkausta. Taina ja Inga ovat mun suosikit.