Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL
Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.
Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.
Kommentit (385)
Hiukan ihmetyttää uusintojen puute kun toisia ohjelmia tulee kolmeenkin kertaa ja enteileekö vain tylsää voittajaa?
Selviytyjätviivinvihaaja kirjoitti:
Vihaan Viiviä!
T. Viivin vihaaja
Varmaan aika tylsä sun elämä jos itsellesi tuntematon ihminen pääsee noin ihon alle.
Uudesta jaksosta:
Alkaa Kain asema hieman horjua, porukka ehkä pikkuhiljaa alkaa näkemään mielistelyn läpi. Saa nähdä loppuuko luottamus myös omilta liittolaisista vai ei. Kasperi ainakin on ihan valmis pistää liitot uusiksi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui?
Petra
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui?
Petra tippui! Mikä oli mun mielestä todella mahtavaa, koska mulla on ärsyttänyt se alusta asti ja nyt varsinkin. Toinen, joka ärsyttää on Viivi.
Miten toi Anu on tuolla vieläkin =0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi fyysiset pelaajat pitäisi pudottaa ja varsinkin vain Viivi ja Kai. Onhan Tainakin fyysinen ja samoin Petra ja Kasper pärjännyt aika hyvin ja Sarakin pärjäsi hienosti viime kilpailussa. Jokatapauksessa Markus ei ainakaan pärjännyt pelkällä fyysisyydellä. Tarvitaan myös sosiaalisia taitoja ja pelisilmää. Ihan turha Anun sanoa että ainoita jotka pelaa on hän ja Sara. Kaikkihan sitä tekee. Ei vaan niin näkyvästi kuin ne.
Jos miettii että haluatko sitten että koko kisan voittaa joku iljettävä kieroilija fyysisen mukavan tyypin sijaan. Tunnelma leirissä voisi käydä ikäväksi, kun siellä olisi vaan näitä Anuja, jotka arvostelee muita ja letkauttelee kaikkea ilkeää. Muiden kilpailijoiden kannalta kieroilijat ei ole ikinä luotettavia ja saisi elää koko ajan pelossa. Tuntuu että tuolla on joka tapauksessa jonkun pelinappula. Riippuu sitten kenen haluat ohjailevan peliä. Parhaimmat siirrot voivat tapahtua vasta lopussa. Hyvästä liitosta kannattaisi pitää kiinni. Tuskin 2 fyysistä kilpailijaa pääsee finaaliin.
Mun mielestä Kai ja Viivi just on noita pahimpia kieroilijoita. Ärsyttävä kattoo, niinku Viivi ittekin sano,kaikki luulee et me ollaan mukavia ja rehellisiä.
Eli en halua että joku mukava liero voittaa. Mitä väliä tunnelmalla, kaikki haluaa voittaa ja kisaan sinne on tultu eikä mihinkään telttaretkelle kavereiden kanssa. Käykö joku töissäkin tunnelman takia?
Kyllä sillä tunnelmalla on väliä omaankin peliin. Äkkiä alkaa vaikuttamaan omaan jaksamiseen etenki henkisesti jos yrität väkisin olla sellaisessa seurassa, jonka kanssa et tule toimeen.
Tietysti hyvä pelaaja ei anna tämän liiemmin vaikuttaa, mutta aika inhimillistä että liittoja rakentaa ennemmin samanhenkisten ihmisten kanssa.
Juuri näin. En minä kestäisi tuolla viettää aikaa ikävien valittajien ja arvostelijoiden kanssa, kun voisi sen sijaan olla itseä piristävien ja tukevien tyyppien kanssa. Ihan varmasti vaikuttaa se hyvä seura. En minä töissäkään halua olla ikävien ihmisten kanssa, jos saisin mieluummin valita mukavien tyyppien seuran.
Eikö ketään muita ärsytä toi Noora? Musta se on niin heittopussi tuolla ja luulee olevansa jotain eliittiä sen takia että Kai ja Viivi käyttää sitä hyväkseen. Hirveet kilarit sai siitä että Inga kertoi että pelaa omaa peliä eikä aio äänestää muiden tahdon (lue Kain ja Viivin) mukaan. Äärettömän typerää, että eivät eilen pistäneet Kaita pihalle. Sara oli niin oikeassa, vahvin kilpailija pitää äänestää ulos heti kun siihen on mahdollisuus.. Eilen olisi ollut, mutta mitä tekee nää lampaat, äänestää Petran ulos. Saa nähdä milloin Kai seuraavan kerran häviää koskemattomuuden. Vitsi, että ottaa päähän noin paska pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muita ärsytä toi Noora? Musta se on niin heittopussi tuolla ja luulee olevansa jotain eliittiä sen takia että Kai ja Viivi käyttää sitä hyväkseen. Hirveet kilarit sai siitä että Inga kertoi että pelaa omaa peliä eikä aio äänestää muiden tahdon (lue Kain ja Viivin) mukaan. Äärettömän typerää, että eivät eilen pistäneet Kaita pihalle. Sara oli niin oikeassa, vahvin kilpailija pitää äänestää ulos heti kun siihen on mahdollisuus.. Eilen olisi ollut, mutta mitä tekee nää lampaat, äänestää Petran ulos. Saa nähdä milloin Kai seuraavan kerran häviää koskemattomuuden. Vitsi, että ottaa päähän noin paska pelaaminen.
Minusta Nora on just hyvä tyyppi. Semmonen tunteellinen ihminen joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee ja on uskollinen ystävä. Jotenkin symppis.
Nora on tyhmä. Ihmettelen tuota, että miten lähtee selviytyjiin vain kaveeramaan queen been kanssa. Ei siis pelaa ollenkaan. Suurin saavutus päästä suosittujen pelinappulaksi.
Tuntuu tosiaan, että ovatko ainoat omilla aivoillaan ajattelevat olleet Anu ja Sara. En aluksi tykännyt Anusta, mutta hän sentään näkee sumuverhon läpi.
Toisaalta yhteiskunnassa yleensäkin tää sosiaalinen hierarkia menee näin. Vahvimmat tarvitsevat ne heikoimmat pönkittääkseen asemaansa. Toiset vahvat ovat uhka.
Joo kyllä Sarakin ois varmasti mielellään ollut tuossa johtavan naisen roolissa, missä Viivi on ollut. Kumpikaan heistä ei halunnut olla se sivusta seuraaja. Taina ja Inga on ennemminkin ollut sellasia sivusta seuraajia, ja näin ollen ei niin vahvasti toisten tulinjalla.
En edelleenkään ymmärrä, miksi nämä on tiputtamassa Viiviä eikä Kaita?
Tietysti on totta et jos Viivi tippuu niin Kainkin asema heikkenee. Mut miksi ei voi vaan mennä suoraan asiaan, ja lähteä tiputtamaan Kaita?
Kain ja Kasperin suhde on mielenkiintoinen, kun kumpikin tietää että ei voi täysin luottaa toiseen, mutta koittaa päästä perille toisen peliliikkeistä. Saan nähdä miten Kasperin nyt käy, jos/kum Viiville ja Kaille vuotaa et Kasperin oli se joka oikeesti oli lähdössä heitä vastaan.
Kasper toivottavasti pääsee pitkälle. Oli ainoa joka tajusi eilen edes yrittää murtaa Kain ja Viivin ylivaltaa. Mutta mitä tekee petra? menee jumalauta kantelemaan Nooralle ja Viiville että Kasper o puhunut Viivin äänestämisestä. Kasperin oli äkkiä pakko tehdä paikkoliike ettei paljastu oikeasti. Voi että otti päähän. Se Viivi ois saatu ulos ilman tuota Petran typeryyttä. En alussa tykännyt Anusta, mutta oon alkanu tykkäämään koska selvästi näkee muiden läpi ja tunsin sympatiaa kun eilen Kai jättää Anun ja Ingan ilman tuliaisia, ihan vaan henkilökemia syistä ja sitten käy lirkuttelemassa että ota rennosti, oot toistaiseksi turvassa, ne Anun ilmeet oli parasta. Ylimielinen Kai ja hänen hovinsa ottaa pattiin.
Juhanin pelitaktiikka on mielenkiintoinen 😏
Voi juttu noi on niin tyhmiä. Miksi äänestää Petra ulos kun Kai olisi saatu pois?
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Anu on tuolla vieläkin =0
Kai vie sen mukanaan finaaliin, kukaan tuomaristosta ei äänestä nimittäin Anua voittajaksi. Mä olen tykännyt Kaista mutten enää tän jakson jälkeen, ällöttävä ja ylimielinen lipevä mielistelijä.
Ja taitaa ikävä kyllä mennä finaaliin.
Yhtä paljon kuin viime kauden Kaulanen ärsyttää Viivi ihan kypänä. Kuka muu tahansa voittakoon paitsi V.
Kasperi on mun suosikki ja toivon niin että pääsee pitkälle, vetäisee vaikka hihastaan jonkun odottamattoman peliliikkeen joka muuttaa kaiken.
Musta on niin mahtava tarina että se on nähnyt kaikki jenkkikaudet ja kirjoitellut jo lapsena analyysejä ja strategioita ylös ja pohtinut miten itse pelaisi. Varmaan tuntee pelin kiemurat heistä parhaiten ja täytyy toivoa että se kantoi! Fiksu ja ovela nuori mies.
Loistavaa analyysiä ollut myös ig-stooreissa.
Olen niin pettynyt että suosikkini Petra äänestettiin ulos. Ei mitään järkeä edes äänestyksessä. Vaarallisempiakin tyyppejä siellä on vaikka kuinka paljon. Miksi Kaita ei äänestetty tai edes mietitty?
Vihaan Viiviä!
T. Viivin vihaaja