Millä viikolla synnytit esikoisesi, entä seuraavan lapsen?
Kyselen vaan kun odottelen toista syntyväksi. Esikoinen syntyi 39+0, nyt ollaan jo se aika ylitetty ja vauva tuntuu vaan viihtyvän mahassa, joka on minulle kyllä yllätys ! :D
Kommentit (433)
42+2 (tyttö 3,8kg)
42+0 (poika 3,5kg)
Molemmat käynnistettiin ja voin kertoa että ehti hyvin kypsyttää hermoja nuo raskaudet, kun ei mitään merkkejä mistään ja tukalaa pelkkä hengittäminen 😣
Esikoinen 39+3
Kuopus 36+9
Spontaanisti käynnistyivät molemmat
Spontaanisti molemmat, eka 35+6 ja toka 39+0. Tokan kesto oli vähän yllätys :)
Vierailija kirjoitti:
39+6 Ja 40+5. Olin varma, et esikoinen tulis pari viikkoa etuajassa kun majaili alhaalla pitkään, toisin kävi... ihanat vauvat ja ihanat synnytykset❤ Aika ajallaan siis tulivat, melkein nelikiloiset pötkylät❤
Minulla ihan samat viikot! Olin jotenkin ihan varma että toinen raskaus ei menisi pidemmälle kuin eka, mutta niin vaan meni ja oli kyllä pitkät päivät odotella.
Onko ketään jolla olisi tullut useampi lapsi suht aikaisilla viikoilla?
Eka syntyi laskettuna päivänä tismalleen, toinen meni neljä päivää yli.
Muistatteko ulkoa synnytysviikot? Itsellä ei mitään hajua, ellen lunttaa jostain papereista.
Esikoinen syntyi viikolla 42 ja kaksoset 40+1
Eka 41+2
Toka 40+5
Kolmas 40+3
Aina seuraava siis tullut muutaman päivän aiemmin kun edellinen. Olenkin sanonut että jos joskus neljäs tehdään niin joko se syntyis sitten laskettuna päivänä.
Otsikon perusteella vastaisin, että synnytin esikoiseni tammikuussa viikolla 2.... tämä kuopus taitaa mennä marras-joulukuulle jonnekin viikon 48 tienoille....
Molemmat 41+0. Ensimmäinen aamulla ja toinen myöhään illalla.
Eka 40+6
Toka 35+5
Kolmas 40+3
Kaikki spontaanisti itsekseen käynnistyneet.
Toinen kaksosista syntyi viikon 3 sunnuntai-iltana klo 23:52 ja toinen viikon 4 maanantaiyöllä klo 00:12.
Esikoinen 42+2
kuopus 42+1
Käynnistettyjä molemmat.
Esikoinen 41+1
Keskimmäinen 40+1
Kuopus 39+6
Molemmat syntyivät 38+. Ja molemmat käynnistyivät lapsiveden mentyä. Esikoinen syntyi lähes kaksi vuorokautta myöhemmin, kuopus muutaman tunnin päästä vesien menosta.
Eka 39+6, toka 40+0. Spontaanisti molemmat