Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Mitä lehtiä teille tulee?
31.05.2006 |
Meille tulee:
Hesari, Seiska ja Meidän talo.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja Suomen kuvalehti. Mutta sitten meidän meidän äidille tulee seiska ja oho, jotka luemme aina hartaasti joka sunnuntai kyläillessä ;)
ja Aku Ankka, tietty.
Irtona ostetaan harrastuslehtiä (My Horse, Jaguar World, sisustuslehtiä)
Alue: Aihe vapaa
ja Regina