Jaaha! Suloisia kostoja irtisanotulle pinoon, kiitos!
Jonkin verran pystyn aiheuttamaan taloudellista vahinkoa, mutta sen välittömät vaikutukset ei tunnu täällä suoraan, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (79)
Kyllä se kosto helpottas omaa elämää edes vähän =)
Ja sopimusten nappaamiseen kilpailijalle. Olisin vaan halunnut jotakin radikaalista.
Hassua tässä on että kotona ollessa saan 500 e enemmän kun töissä käydessä =)
Vierailija:
Ja sopimusten nappaamiseen kilpailijalle. Olisin vaan halunnut jotakin radikaalista.
Vierailija:
Oho, eikä toi satatonnia....
Vierailija:
Vierailija:
tilla sille...
Kiitti!
-Pölli toimistotarvikkeita, esim. saksia, nitojia, kyniä, post-it lappuja jne. ja my
y vaikka sitten kirpparilla eteenpäin
-Jätä joku vessan vesihana auki " vahingossa" jos esim. lähet osastoltasi viimeisenä
-tuki pönttö tamppoonilla tms.
-tuhoa kaikki työhösi liittyvä tärkeä materiaali s-postit mukaan lukien jne.
No, oli aika tyhmiä ideoita, mut kiusa se on pienikin kiusa.
ps. vielä yksi, kirjaudu toimitusjohtajanne tms. nimissä johonkin deittipalveluun ja laita ilmotus hänen puolesta.
Nämä siis voisin itse toteuttaa jos ihan hirveesti nappaisi oma irtisanominen. Joten tämä ei ollut mitenkään " laittomuuksiin" yllyttämistä vaan ääneen ajattelua.
Vierailija:
-Pölli toimistotarvikkeita, esim. saksia, nitojia, kyniä, post-it lappuja jne. ja my
y vaikka sitten kirpparilla eteenpäin
-Jätä joku vessan vesihana auki " vahingossa" jos esim. lähet osastoltasi viimeisenä
-tuki pönttö tamppoonilla tms.
-tuhoa kaikki työhösi liittyvä tärkeä materiaali s-postit mukaan lukien jne.No, oli aika tyhmiä ideoita, mut kiusa se on pienikin kiusa.
ps. vielä yksi, kirjaudu toimitusjohtajanne tms. nimissä johonkin deittipalveluun ja laita ilmotus hänen puolesta.
Nämä siis voisin itse toteuttaa jos ihan hirveesti nappaisi oma irtisanominen. Joten tämä ei ollut mitenkään " laittomuuksiin" yllyttämistä vaan ääneen ajattelua.
Mutta enköhän mä jotain keksi!
Laita pomosta joku ilkeämielinen juoru liikkeelle, mutta tee se niin, ettei yhdistetä sinuun: Kirjoitus vessan seinälle toimii aina...
Lapsellista tai ei, ymmärrän sinua ap! Pienikin vastarinta helpottaa omaa oloa, näin se vaan on.
niin hups, olit juuri ehtinyt ottaa särkylääkkeen, joten kuume on alhaalla.
Ja työtodistusta ei tästä talosta saa ennenkuin on poislähtenyt ja sittenkin pitkällisen kinuamisen jälkeen.
Firma joutuu tod. näköisesti maksamaan sun terapian mikä ei ole halpaa ja itse voi vain nauttia. Sairaslomaa saat heti ainakin kuukauden jonka voi sit taas uusia. Älä suostu opettamaan hommiasi muille. Jos kysytään niin opeta kaikki ihan päin prinkkalaa.
Mulla syksyllä vasta poisjäänti, joten aikaa on....
Alkoihan niitä ideoita tulla.
Koko maan kattava konserni kyseessä...
Vierailija:
oliskohan Fortum?
En usko että arvaatte kuunaan...
Kuvio menee näin:
1. hommaa itteles jokin s-posti esim. hotmailista.
2. lähetä tästä s-postista sellaisen s-postin kaikille mahdollisille tutuille jossa luvataan jotain teidän firman tuotetta ilmaiseksi sille joka lähettää s-postin pomosi s-postiin.
Tähän voi sitten tarinoida jotain tyyliin että tämä on koe-erä jota halutaan testata oikean yleisön käytössä ja saadakseen sen pitää vaan lähettää s-posti tähän osoitteeseen (ja siihen sitten esim. pomos s-postiosoite)
3. Koska ihmiset ovat ahneita ja ilmaiskama aina kiinostaa, kyllä he kokeilevat sen, vaikka eivät edes välttämättä usko siihen, ihan vaan nähdäkseen, että toimiskohan se sittenkin
4. Kohta pomosi s-posti on ylikuormitettu ja tukittu koska kaikki lähettelevät hänelle pyyntöjä tästä ilmaiskamasta
Niin, ja s-postissa on tietenkin kehotus että lähtät sen mahdollisimman monelle :-D
Onko sut siis irtisanottu? Ja haluat kostaa... kenelle?