Jaaha! Suloisia kostoja irtisanotulle pinoon, kiitos!
Jonkin verran pystyn aiheuttamaan taloudellista vahinkoa, mutta sen välittömät vaikutukset ei tunnu täällä suoraan, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (79)
Ja jos Suomi on kilpailulle vapaa maa, niin miten siitä kiinni jäisin?
[/quote]
Kilpailu on kovaa alalla, voivoi!
Hmm. joku sai potkut ja pomon nimissä tilattiin törkykamaa...
HALOO!!!!
Vierailija:
Vierailija:
oletko valmis käräjille?Katsotaan nyt mitä tästä vielä kehkeytyy. Jännää jäynää!
Vierailija:
HALOO!!!!
Vierailija:
Kilpailu on kovaa alalla, voivoi!
Eikä tarjouksia vastaanottava yritys kerro toisen yrityksen sopimusten sisältöä. Jos nykyinen yrityksesi menettää ko. sopimuksen, haluavat varmaan tietää kenelle se meni (tämä on julkinen tieto) ja työntekijöiden nimet nyt on tosi helppo tarkistaa.... ja voi mikä sattuma siellähän työskentelee ko. yrityksen entinen työntekijä! Tietty jos eivät osaa epäillä sinua (ainutta irtisanottua) niin hyvä sitten. Miten vaan " muistat" sopimuksen sisällön toisessa työpaikassa, kyseisiä asiakirjoja et taas saa ottaa haltuusi.
Nykyisen työnantajan ei tarvitse kuin epäillä sopimuksen joutuneen työntekijän toimesta toiselle yritykselle, voidaan pyytää tutkintapyyntö.
Vierailija:
Nykyisen työnantajan ei tarvitse kuin epäillä sopimuksen joutuneen työntekijän toimesta toiselle yritykselle, voidaan pyytää tutkintapyyntö.
ja kuitenkin saat potkun persuksiin.....?
Vierailija:
ja kuitenkin saat potkun persuksiin.....?
Tosiasia on että täältä lähtee KAIKKI ennnenpitkää...
Vierailija:
Minä nuorena hulivilinä otin nokkiini ja sanoin et turha luulla et vapaiden jälkeen (seur. päivä oli vapaa) tulen töihin ja pomo siihen, pakkohan sun on tulla et ei me saada ketään sun tilalles, minä siihen et voi voi...
Töistä menin sit alkoon ja vedin pääni täyteen systerini kaa ja seuraavana päivänä viel jatkettiin, systeri soitti kännissä mun pomolle ja haukku sen pystyyn, sano et masennuin täysin ja jouduin psykiatriselle. En mennyt enään töihin, hain loppuajaksi sairaslomaa. Mut kyl nykyään hävettää kun ajattelee kuinka lapsellinen sitä on ollut ja kävin sit vielä ilta-aikaan siel pöllimässä kauheen määrän tavaraa, niinku kostoks.
Työntekijään pitää myös pystyä luottamaan
Vierailija:
Työntekijään pitää myös pystyä luottamaan
Varsinkin kun noita sopimuksia on multa ennenkin kyselty ja uskollisuudessani olen ollut antamatta, riitti kiitti!
Vierailija:
Minä nuorena hulivilinä otin nokkiini ja sanoin et turha luulla et vapaiden jälkeen (seur. päivä oli vapaa) tulen töihin ja pomo siihen, pakkohan sun on tulla et ei me saada ketään sun tilalles, minä siihen et voi voi...
Töistä menin sit alkoon ja vedin pääni täyteen systerini kaa ja seuraavana päivänä viel jatkettiin, systeri soitti kännissä mun pomolle ja haukku sen pystyyn, sano et masennuin täysin ja jouduin psykiatriselle. En mennyt enään töihin, hain loppuajaksi sairaslomaa. Mut kyl nykyään hävettää kun ajattelee kuinka lapsellinen sitä on ollut ja kävin sit vielä ilta-aikaan siel pöllimässä kauheen määrän tavaraa, niinku kostoks.
Vierailija:
HALOO!!!!
Vierailija:
Vierailija:
oletko valmis käräjille?Katsotaan nyt mitä tästä vielä kehkeytyy. Jännää jäynää!
Ei se pomo välttämättä osaa tuollaista epäillä. Siis kait sillä on jotain muitakin ihmisiä lähipiirissä joilla on tällainen " hauska" huumorintaju. Ja kun ei voida oikeen todistaa. Entä sitten jos pomo syyttää siitä työntekijää ja se olikin joku ihan muu?? Ei se nyt niin yksinkertaista ole...
Vierailija:
Vierailija:
Varsinkin kun noita sopimuksia on multa ennenkin kyselty ja uskollisuudessani olen ollut antamatta, riitti kiitti!
sopimuksen sisällön ilmiannosta ulkopuoliselle yritykselle.
Vierailija:
sopimuksen sisällön ilmiannosta ulkopuoliselle yritykselle.
etenkin jos tietää tuollaisesta epärehellisestä toiminnasta.
Varo vain ettei kyse ole ansasta, oma työnantajani ainakin on yhteydessä kilpailijoihin ja kyse on erittäin suuresta monikansallisesta yhtiöstä.
Vierailija: