Jaaha! Suloisia kostoja irtisanotulle pinoon, kiitos!
Jonkin verran pystyn aiheuttamaan taloudellista vahinkoa, mutta sen välittömät vaikutukset ei tunnu täällä suoraan, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (79)
Vierailija:
etenkin jos tietää tuollaisesta epärehellisestä toiminnasta.Varo vain ettei kyse ole ansasta, oma työnantajani ainakin on yhteydessä kilpailijoihin ja kyse on erittäin suuresta monikansallisesta yhtiöstä.
ja luulet ettet kiinni jää?
Drean on! Heikoin linkki voikin yllättäin olla se asiakas, ainakin omat asiakkaani hyvin auliisti näyttävät minulle kilpailijan tarjouksia.
Vierailija:
ja luulet ettet kiinni jää?Drean on! Heikoin linkki voikin yllättäin olla se asiakas, ainakin omat asiakkaani hyvin auliisti näyttävät minulle kilpailijan tarjouksia.
Eihän samoilla hinnoilla kukaan mitään tarjoa!
aika monta kuljetusalan yrittäjää kun tunnen, ehkäpä löytyy vielä joku sopiva nettipalstakin aiheesta.
Kipitähän ap ostamaan varuiksi uudet kukkaset pomollesi!
minusta tuollainen koston miettiminen on jotain ala-asteikäisen touhua. En haluaisi pahottaa mieltäsi, mutta olisiko sinulla paremmin asiat tulevaisuutta ajatellen, jos nyt vain keskittyisit miettimään positiivisia asioita elämässäsi ja unohtaisit kostot.
Väistämättä välittyy vähän epätasapainoinen kuva tuollaisesta kosto-pelleilystä...
Vierailija:
aika monta kuljetusalan yrittäjää kun tunnen, ehkäpä löytyy vielä joku sopiva nettipalstakin aiheesta.
Kipitähän ap ostamaan varuiksi uudet kukkaset pomollesi!
Vierailija:
Katkeraa koska olen ollut 12 vuotta KAUEMMIN kun taloon jäävät kolme muuta. Ja koulutukseltani pätevin. Mutta koska olen pienten lasten äiti niin saan mennä. Taloon jää kaksi mahoa lehmää ja yksi jolla jo isot lapset.
Kuulostaa laittomalta, viimeksi tulleen pitäisi joutua lähtemään ensin.
Vierailija:
Kuljetusalan sanoit olevat
Jos siis tunnet kuljetusalan yrittäjiä on se täysin hakuammuntaa. Varsinkin kun alalla on muutakin kuin liikkeitä, esim. varastohotellitoimintaa jne.
Vierailija:
Kuulostaa laittomalta, viimeksi tulleen pitäisi joutua lähtemään ensin.
ihan sama onko kyseessä kuljetusliike sana kun lähtee liikkeelle sitä ei voi pysäyttää ja tuurista on kiinni saako oikeat ihmiset tiedon. Sinut on varmasti helppo tunnistaa viestiesi perusteella.
Toiseksi ihan rauhassa, ei paljon paina, koska ei vaikuta mun tulevaan työpaikkaani millään lailla.
vaikka uusi työpaikkasi sinut töihin ottaisikin, mitä sanoo asiakkaat kun aikeesi paljastuu!
Joko housun puntit tutisee? Mitähän se sinun miehesi tykkää kun joudut kertomaan, että paljastit suunnitelmasi tälläisellä palstalla?
Tuskin on mikään salaisuus alalla missä miehesi on töissä. Nykyinen työnantajasi varmaankin osaa jo olla varuillaan.
kyllä sähköposti on sitten kätevä, listalla on kuljetusyrittäjiä, ajovälittäjiä...
Kun kuulin, että määräaikaista sopimustani ei jatketa, lupasin heti, että autan vielä poissaollessani hankalissa asioissa, joista seuraajani ei ehkä tiedä. Todella hyvä kosto olisi saada joku iso asiakas/sopimus firmaan ennen lähtöä tai tehdä jotakin muuta todella tärkeää ja arvostettavaa. Saada pomolle aikaan tunne, että teki virheen. On ihanaa olla aikuinen ja säilyttää itsekunnioituksensa vastoinkäymisistä huolimatta. Mikäli susta tuntuu, että irtisanominen oli henkilökohtaista niin siitä kannattaa oppia. Mikäli ei (eli kaikki joutuvat ennen pitkää lähtemään), niin mitä sitä kostamaan?
Kun kuulin, että määräaikaista sopimustani ei jatketa, lupasin heti, että autan vielä poissaollessani hankalissa asioissa, joista seuraajani ei ehkä tiedä. Todella hyvä kosto olisi saada joku iso asiakas/sopimus firmaan ennen lähtöä tai tehdä jotakin muuta todella tärkeää ja arvostettavaa. Saada pomolle aikaan tunne, että teki virheen. On ihanaa olla aikuinen ja säilyttää itsekunnioituksensa vastoinkäymisistä huolimatta. Mikäli susta tuntuu, että irtisanominen oli henkilökohtaista niin siitä kannattaa oppia. Mikäli ei (eli kaikki joutuvat ennen pitkää lähtemään), niin mitä sitä kostamaan?
Mietin kovasti missä toimistoväkeä (kuljetusala/huolinta)heitellään paikasta paikaan, osa irtisanotaan. Olen itse myös kuljetusalan yrittäjä ja meille ilmoitettiin henkilöstömuutoksista. Liekö pääpaikat Turku ja Vantaa?Ja Pääomistaja Englantilainen firma?
Vierailija:
Mietin kovasti missä toimistoväkeä (kuljetusala/huolinta)heitellään paikasta paikaan, osa irtisanotaan. Olen itse myös kuljetusalan yrittäjä ja meille ilmoitettiin henkilöstömuutoksista. Liekö pääpaikat Turku ja Vantaa?Ja Pääomistaja Englantilainen firma?
Kenelläs tämä sit on?
Vierailija:
Ps. kuljetusala kylläkin kyseessä, ei kuitenkaan ilmailu.