Jaaha! Suloisia kostoja irtisanotulle pinoon, kiitos!
Jonkin verran pystyn aiheuttamaan taloudellista vahinkoa, mutta sen välittömät vaikutukset ei tunnu täällä suoraan, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (79)
Vierailija:
Mutta eikö toi voida jotenkin selvittää toi s-postikin?
En tiedä voiko sen mistään selvittää, mutta tiedän että näin on tehty ainaskin yhdelle tyypille Carlsbergillä kun siinä luvattiin ihmisille ilmaisen kaljakorin tai kupongin s-postiin jolla voi hakea ilmaisen kaljakorin jos lähettävät s-postin takaisin tälle tyypille. Ja siinä oli sitten joku juttu että mahdollisuudet saada se kaljakori moninkertaistuu sen mukaan miten usealle sen laittaa eteenpäin.
Äijän s-posti oli ihan tukossa :-)
Mutta jos käytät jotain julkista konetta (kirjasto tms), ei auta.
Vierailija:
Mutta jos käytät jotain julkista konetta (kirjasto tms), ei auta.
Ja ilta-aikaan ei onnistu kiinnijäämättä.
Vierailija:
Ja sopimusten nappaamiseen kilpailijalle. Olisin vaan halunnut jotakin radikaalista.
Kiinijäämisen riski liian suuri ja kyseisestä teosta voit saada syytteenja joutua korvamaan yritykselle aihetuneen tappion. (Ennakkotapaus tälläisestä on jo tuomioistuimella)
Katkeraa koska olen ollut 12 vuotta KAUEMMIN kun taloon jäävät kolme muuta. Ja koulutukseltani pätevin. Mutta koska olen pienten lasten äiti niin saan mennä. Taloon jää kaksi mahoa lehmää ja yksi jolla jo isot lapset.
Vierailija:
Kiinijäämisen riski liian suuri ja kyseisestä teosta voit saada syytteenja joutua korvamaan yritykselle aihetuneen tappion. (Ennakkotapaus tälläisestä on jo tuomioistuimella)
Vierailija:
Kysessä on siis Makuuni?
Jos astut toisen palvelukseen, et saa käyttää edellisessä työpaikassasi saamia luottamuksellisia tietoja hyväksi toisen yrittäjän eduksi. Tämä löytyy jokaisesta työehtosopimuksesta.
Vierailija:
Jos astut toisen palvelukseen, et saa käyttää edellisessä työpaikassasi saamia luottamuksellisia tietoja hyväksi toisen yrittäjän eduksi. Tämä löytyy jokaisesta työehtosopimuksesta.
Eli jos kilpailija nappaa sopimuksen nykyisen edestä, niin ei sitä voida todistaa mun aikaansaamaksi mitenkään.
Vierailija:
tilaa sille prnolehtiä ja kaikkea muuta kamaa postimyynnistä
Vierailija:
oletko valmis käräjille?
Katsotaan nyt mitä tästä vielä kehkeytyy. Jännää jäynää!
Vierailija:
Ei varmaan paljoa heilauta.
Vierailija:
Vierailija:
Jos astut toisen palvelukseen, et saa käyttää edellisessä työpaikassasi saamia luottamuksellisia tietoja hyväksi toisen yrittäjän eduksi. Tämä löytyy jokaisesta työehtosopimuksesta.Eli jos kilpailija nappaa sopimuksen nykyisen edestä, niin ei sitä voida todistaa mun aikaansaamaksi mitenkään.
" toimitat" kilpailijalle sopimuksen, kun et 100 % varmasti kiinni jää?
Minä nuorena hulivilinä otin nokkiini ja sanoin et turha luulla et vapaiden jälkeen (seur. päivä oli vapaa) tulen töihin ja pomo siihen, pakkohan sun on tulla et ei me saada ketään sun tilalles, minä siihen et voi voi...
Töistä menin sit alkoon ja vedin pääni täyteen systerini kaa ja seuraavana päivänä viel jatkettiin, systeri soitti kännissä mun pomolle ja haukku sen pystyyn, sano et masennuin täysin ja jouduin psykiatriselle. En mennyt enään töihin, hain loppuajaksi sairaslomaa. Mut kyl nykyään hävettää kun ajattelee kuinka lapsellinen sitä on ollut ja kävin sit vielä ilta-aikaan siel pöllimässä kauheen määrän tavaraa, niinku kostoks.
Vierailija:
" toimitat" kilpailijalle sopimuksen, kun et 100 % varmasti kiinni jää?
Ja jos Suomi on kilpailulle vapaa maa, niin miten siitä kiinni jäisin?
Mutta eikö toi voida jotenkin selvittää toi s-postikin?