Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteen nettona n. 2500€/kk. En saanut mistään kymppitonnin lainaa!

Vierailija
21.09.2019 |

Pankki toisensa perään kieltäytyi lainaamasta. Puhtaat luottotiedot jne., ja vakituinen työpaikka myös. Auton olisin ostanut, jotta pääsisin töihin paremmin ja voisin tienata entistä paremmin = laina olisi maksettu nopeasti takaisin.

Taitaa olla maa aika kusessa jo nyt (taantumallahan vasta pelotellaan), jos työssäkäyvä perheellinen ei kelpaa lainansaajaksi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä, että tilitapahtumista löytyy jotain, mitä et nyt tähän kerro..

Vierailija
22/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko näitä juttuja, tai sitten jätetään jotain kertomatta. Mun speksit on paljon huonommat kuin monilla näillä ihmettelijöillä ja olisin otse saanut kymppitonnin lainan autoa varten muutamalla klikkauksella nettipankissa. Siellä se odotti mun sähköistä allekirjoitusta, mutta jätin auton ostamatta kuitenkin. Samoin 10k luottorajaa mulle suorastaan tyrkytetään aika ajoin, mutta nykyinen 5k on mulle ihan riittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa. Ne jotka hoitaa asiansa tip top. On vaikeuksia saada lainaa, kortteja jne ..

Kokemusta on.

Sinccis

Kyllä ne saa, sinnikkyydellä, mutta laittavat kapuloita rattaisiin. 

Hulivilit, taivaanrannanmaalarit, itsensä tuhoajat kyllä saavat sen helpolla. 

Tietenkin. Koska olemme helvetissä.

Sinccis

Vierailija
24/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 3200 euron nettotulot ja sain 200 000 euron lainan?

Ai autoonko? Muuten täysin irrelevantti viesti.

Vierailija
25/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettopalkka 2038€. Hain luottorajan korotusta Nordean stockan korttiin 2000-> koska oltiin tekemässä Jenkkilän matka. Mulle olis riittänyt 500-1000 korotukseen, mutta en saanut. Säästöjä on n.30 000. Myöskään asuntolainaa en ole saanut, koska ei ole vakityötä, vaikka teen määräaikaisia hommia. Pankin vaihto on käynyt mielessä mut kaikki ne taitaa olla ihan samasta hanurista.

Vierailija
26/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vähän siltä, että tilitapahtumista löytyy jotain, mitä et nyt tähän kerro..

Tavallaan. 

Kerron totuuden, vain tänään.

Liian huolellinen ja hoitaa asiansa "liian" hyvin. 

Helvetissä halutaan, että ihmiset joutuvat vaikeuksiin! Ne jotka eivät joudu, niin vaikeutetaan heidän elämäänsä sitten jotenkin muuten .. liian fiksuja kun ovat itse itsensä kuseen saattamiseen.

Sinccis

Vierailija
27/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nettopalkka 2038€. Hain luottorajan korotusta Nordean stockan korttiin 2000-> koska oltiin tekemässä Jenkkilän matka. Mulle olis riittänyt 500-1000 korotukseen, mutta en saanut. Säästöjä on n.30 000. Myöskään asuntolainaa en ole saanut, koska ei ole vakityötä, vaikka teen määräaikaisia hommia. Pankin vaihto on käynyt mielessä mut kaikki ne taitaa olla ihan samasta hanurista.

Kyllä, helevetin pankit vetää samaa köyttä.

Sinccis

Vierailija
28/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviotus kirjoitti:

Ei noin pienillä tuloilla saakaan.

Itse hain luottokorttiin 10 k€ luottorajaa, myönsivät vain 5k€.

Ei muita velkoja

Vakiduuni ollut jo viimeiset 15v

Ei elätettäviä

Ei luottohäiriöitä

Palkka 3500€/kk netto.

Aika onnetonta. Exällä oli 10K€ luottoraja ja sai pelkkää työmarkkinatukea. Töissä ei ole ollut kuin viimeksi 90 luvulla ja kortin luottoraja nostettu työttömyys aikana kolmesti. Ei edes hakenut, ilmoittivat vaan, että sopiiko nostaa. No sopihan se.

Vierailija
29/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai autoonko? Muuten täysin irrelevantti viesti.

Sain myös autoon 7000 euron lainan tuon lisäksi.

Vierailija
30/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. 

Kerron totuuden, vain tänään.

Liian huolellinen ja hoitaa asiansa "liian" hyvin. 

Helvetissä halutaan, että ihmiset joutuvat vaikeuksiin! Ne jotka eivät joudu, niin vaikeutetaan heidän elämäänsä sitten jotenkin muuten .. liian fiksuja kun ovat itse itsensä kuseen saattamiseen.

Sinccis

täyttä påskaa kuten yleensä sinulta muutenkin. Minulla on luottokorteissa luottoraja 50 000, asuntolainaa 300 000, lisäksi tyrkytetään 50 000 € vakuudetonta kulutusluottoa 3% korolla. Yhtään laskua en ole koskaan maksanut myöhässä, muutenkin raha-asiat kunnossa. Mitään ongelma ei ole ollut luottojen saannissa, ja todella hyvin olen hoitanut raha-asiani. Netto-omaisuus lähenee miljoonaa kovaa vauhtia.

Vierailija
31/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tyrkytetty vaikka mitä OP:sta. Asuntolainaa sain heiltä 120k ja sen jälkeen kysyttiin että pitääkö ostaa uusi auto, tarviiko remonttilainaa ym. Olen yrittäjä ja vuositienestit n. 23k eli ei mitkään hääppöiset... 

Meillä sama, mutta se oli ennen pankkiromahdusta.

Ostimme maatilan ja olivat ihan ihmeissään, kun kieltäydyttiin autolainasta. Kuulema kaikki muutkin olivat ostaneet samalla uuden auton.

Vierailija
32/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään isoja palkkoja suurella viisaudella ansaita.

Vierailija
33/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kulutusluottoa 37 000 euroa noin viiden tonnin nettotuloilla.. Otin luottoa asunnon täysremonttiin ihan heti kun sain tämän paremman työpaikan. 

Vierailija
34/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne tulot kerro yhtään mistään.

Ihan sama vaikka saisit kymppitonnin kuussa, mutta jos se raja katoaa sun tileiltä vaikka peleihin tai vielä pahempaa, korkea korkoisten luottojen maksuun tai olet ylittänyt tiliä tai maksanut joitakin saman laitoksen maksuja myöhässä, ei lainaa tipu.

Sillä on yhtä paljon väliä, kuinka hoidat raha-asiasi kuin sillä mitä tienaat.

Vierailija
35/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama ei miellyttänyt. Kokeile hakea netistä jotain korkea korkoisia lainoja. 

Vierailija
36/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään isoja palkkoja suurella viisaudella ansaita.

En ymmärrä tyhmyyksissäni mitä tarkoitat, mutta asunnon arvo on nyt yli 400 000 euroa. 

Muistan vain kun pankissa sanottiin, että miten noin halvalla sait ostettua tuon asunnon tuolta alueelta. 

Sain lainan ilman mitään pääomia. 

Vierailija
37/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

säälittävää.

Vierailija
38/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ostoon taitaa autoliikkeestä saada rahoituksen lähestulkoon nollakorolla - muistelisin, että olen nähnyt mainoksen pyöreällä nollalla!

Vierailija
39/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noi 30 000€ säästöthän ei riittäny siihen USA:n matkaan.

Vierailija
40/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

säälittävää.

Miksi? Jos myyn nyt asunnon, nettoan 200 000 euroa. MItä säälittävää siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän