Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käteen nettona n. 2500€/kk. En saanut mistään kymppitonnin lainaa!

Vierailija
21.09.2019 |

Pankki toisensa perään kieltäytyi lainaamasta. Puhtaat luottotiedot jne., ja vakituinen työpaikka myös. Auton olisin ostanut, jotta pääsisin töihin paremmin ja voisin tienata entistä paremmin = laina olisi maksettu nopeasti takaisin.

Taitaa olla maa aika kusessa jo nyt (taantumallahan vasta pelotellaan), jos työssäkäyvä perheellinen ei kelpaa lainansaajaksi?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään pankista edes kannata autoon lainaa ottaa tällä hetkellä. Menet autoliikkeeseen ja ne kyllä sulle tarjoaa rahoitusta ja paljon paremmilla ehdoilla ja edullisemmilla koroilla ja kuluilla kuin yksikään pankki.

Vierailija
2/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pankkitäti, et kertonut paljon sinulla on muuta lainaa? Haitko vakuudellista vai vakuudetonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koititko Norwegianilta tai siitä toisesta norjalaisesta? Korot on tosin isommat.

Vierailija
4/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran sinulla omaa rahaa lisäksi? Luulisi kulutusluoton onnistuvan joko pankissa tai edullisemmin autokaupassa.

Vierailija
5/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3200 euron nettotulot ja sain 200 000 euron lainan?

Vierailija
6/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 3200 euron nettotulot ja sain 200 000 euron lainan?

Sulla on asunto panttina todennäköisesti

Vierailija
7/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaa, kaikki maksettu pois aikoja sitten.

Vakuudetonta hain. 

Sain kymppitonnini loppupeleissä toista kautta, ihmettelen vaan tätä touhua ettei pankkeja kiinnosta pitää kiinni asiakkaistaan tai edes selittää, miksi minulle ei voinut sitä lainaa myöntää. 

ap

Vierailija
8/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maa ole kusessa, vaan sinä olet.

Welcome to Hell

Sinccis

Vierailija
9/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein pysty uskomaan. 

Vierailija
10/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pienillä tuloilla saakaan.

Itse hain luottokorttiin 10 k€ luottorajaa, myönsivät vain 5k€.

Ei muita velkoja

Vakiduuni ollut jo viimeiset 15v

Ei elätettäviä

Ei luottohäiriöitä

Palkka 3500€/kk netto.

Vierailija
11/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut lainaa autoliikkeen kautta? Paljon edullisempi kuin pankkilaina

Vierailija
12/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vastaavanlainen tilanne oli joskus. Netto tulot 2500e / kk, ei lainaa, pakolliset menot 500e / kk. Loput meni perheen viihdyttämiseen jne.. 1000e luottorajalla en saanut luottokorttia. Ihmettelin kovasti pankille asiaa koska opiskelijatkin saavat isommalla rajalla. Mitään järkevää selitystä en saanu asiaan. Vaihdoin pankkia ja hommat sujunu "normaalisti". 

Vierailija
13/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 e nettotuloinen ei ole pienituloinen vaan keskituloinen, bruton oltava yli 3000 e.

Vierailija
14/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä vastaavanlainen tilanne oli joskus. Netto tulot 2500e / kk, ei lainaa, pakolliset menot 500e / kk. Loput meni perheen viihdyttämiseen jne.. 1000e luottorajalla en saanut luottokorttia. Ihmettelin kovasti pankille asiaa koska opiskelijatkin saavat isommalla rajalla. Mitään järkevää selitystä en saanu asiaan. Vaihdoin pankkia ja hommat sujunu "normaalisti". 

Niinpä. 

Siitäpä minä puhunkin.

Sinccis

Jokainen älykäs tajuaa, että tässä maailmassa on "hieman" asiat pielessä ..

Vierailija
15/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autorahoitus. Marssit vaan liikkeeseen ja he tekee hakemuksen puolestasi. Halpaakin on.

Ja jos taloudellinen tilanne oikeasti niinkun kuvailit, niin saat samantien rahotuksen esim santanderilta.

Vierailija
16/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2500 e nettotuloinen ei ole pienituloinen vaan keskituloinen, bruton oltava yli 3000 e.

Brutto on varsin tarkalleen 3500€, maakunnissa vielä karvan verran enemmän.

Vierailija
17/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25K tilillä kun mietin mihin seuraavaksi laitan sijoituksia. Hain myöskin luottokorttia 1000e "luottorajalla", oikeasti hain sitä vain ulkomaanmatkalle. Siis joka paikassa esim. hotelleissa ei käteinen kelvannut.

Oli työn ja tuskan takana. 

En oikein tajua, miten tuossa voisi "hävitä" ;)

Sinccis

Vierailija
18/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tyrkytetty vaikka mitä OP:sta. Asuntolainaa sain heiltä 120k ja sen jälkeen kysyttiin että pitääkö ostaa uusi auto, tarviiko remonttilainaa ym. Olen yrittäjä ja vuositienestit n. 23k eli ei mitkään hääppöiset... 

Vierailija
19/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perheellisyys liittyy asiaan?

Vierailija
20/73 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli aikaisemmin netto 2150€ ja asumiskulut n. 1200€, silti pankista sain ensimmäisen luottokorttini suoraan 4000€ rajalla.

Säädin sen tosin maksuaikakortiksi, eli minimilyhennys oli 100%. Liekö tällä ollut vaikutusta asiaan, mutta samapa tuo, kun muuten luottoa käyttäessä maksaisi ihan turhaan korkoa.