Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaanko Huumalle vielä uusi mahdollisuus..

Vierailija
21.09.2019 |

..yllättää olemalla hyvä ohjelma?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, mä en ainakaan jaksa tänään yrittää katsoa sitä.

Vierailija
2/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nimittäin ensimmäinen asia joka näkyi oli Marja Hintikka. Kanava vaihtui heti. Mitä sitä edellisessä keskustelussa puhuttiinkin että kaikki kuluneet naamat mukana. Siltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihmetellyt, katsooko noita huumia ja putouksia ja muita ohjelmia ihan oikeasti joku. Mutta nähtävästi katsoo, kun täällä on näistä aloituksia.

Itsellä jäi loppukin television katsominen, kun tuli netflixit ja viaplayt.

Vierailija
4/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nii  hirvee meno ja meininki, ettei meinaa henkee saada. Roopen tyyli on tarttunut tuohon perkeleen kansakoulunopettaja Lawsoniinkin, nyt sekään ei meinaa muistaa hengittää. Lakkaisivat kokonaan hengittämästä, niin säästyisimme selkeältä ar-ti-ku-loin-nil-ta ja puskateatteritasosta. 

Mut siis huikeeta ja fantastista ja mieletöntä - miten tässä saa pidettyä nyt itsensä koossa ja kerätä kyynelvirtojen jälkeen tärisevän leukansa polvitaipeista ja jakaa sadan euron matkakortteja jollekin Pentille Pietarsaaresta tai Janettelle Jakomäkeen. Huikeeta. 

Ja loppuhuipennus tällä huikeelle huumalle on ---mikä?

Vierailija
5/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa höpöhöpöviihdettä. Juontajat symppiksiä. Katsotaan yhdessä muksujen kanssa. Yksin en katsoisi, mutta on kivaa katsoa yhdessä jotain. Toka jakso jo paljon parempi kuin eka aineidenkäryinen.

Vierailija
6/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku oikeasti tuollaisia?

Vierailija
7/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin mahdollisuuden. Kestin sitä ekaa jaksoa alle puoli tuntia. Jo se kun "Kokander" tuli prätkällä paikalle, hiukset täydessä tällissä vaikka just oli ollut kypärä päässä aiheutti myötähäpeää. Puolet ohjelmasta oli etukäteen kuvattu vaikka kyseessä on niiiiin liveshow. Joo ei tarvinnut katsoa tänään uudestaan.

Vierailija
8/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää. Lähinnä tärkeää on että on jotain ns. perheohjelmaa yhteisen iltapalan taustalla. Itse en katso, luen kirjaa. Siinä syyt miksi meillä Huuma on auki ja veikkaan että aika monessa muussakin lapsiperheessä, mikä selittää ok katsojaluvut.

Vierailija
9/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, en ole katsonut, enkä tule katsomaan. Mainoskanavien ohjelmatarjonnasta suurin osa on pelkkää roskaa. Joko sisustusohjelma menee tallennettuna ja mainokset ohitettua, en Jaksa mainoksia, ja joku huvila ja hyyskä inhottaa sen kauhean ohjelman sisään ympätyn mainonnan takia. Toki ne on tehtykin typerästi, muka niin hauskaa läppää, että taatusti hymy katsojilta hyytyi ja myötähäpeä on kauheaa.

Vierailija
10/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tykkää. Lähinnä tärkeää on että on jotain ns. perheohjelmaa yhteisen iltapalan taustalla. Itse en katso, luen kirjaa. Siinä syyt miksi meillä Huuma on auki ja veikkaan että aika monessa muussakin lapsiperheessä, mikä selittää ok katsojaluvut.

No en kyllä antaisi lasten katsoa tuommoista soopaa, mutta kukin tyylillään. Koulussa ja päiväkodissa erottaa nämä huuma-lapset ja sivistyneessä kodissa kasvaneet.

Vierailija
11/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ihmetellyt, katsooko noita huumia ja putouksia ja muita ohjelmia ihan oikeasti joku. Mutta nähtävästi katsoo, kun täällä on näistä aloituksia.

Itsellä jäi loppukin television katsominen, kun tuli netflixit ja viaplayt.

Sama. Lisäksi Youtubessa on hyviä dokkareita.

Vierailija
12/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä antaisi lasten katsoa tuommoista soopaa, mutta kukin tyylillään. Koulussa ja päiväkodissa erottaa nämä huuma-lapset ja sivistyneessä kodissa kasvaneet.

Haha, tää oli hyvä! 😂 T. Se jolle kommentoit

Vierailija
13/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei huuma jo voisi olla tahdotko lahjakortin show?

Vierailija
14/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on näytteijä eikä juontaja.

Johan se kankeus nähtiin siinä ruokaihjelmassa, jossa ne lumikeron kans kiersi Suomea.

Vierailija
15/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä httoa ne lapset teki ohjelmassa

Vierailija
16/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, eikä mitään erota. Joku älykkökodissa kasvanut voi olla vähän fiksumpi, mutta siellä koulussa menee muitten mukana. Välillä särähtää korvaan jokut gta:t ja vastavat. Ope

Vierailija
17/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, eikä mitään erota. Joku älykkökodissa kasvanut voi olla vähän fiksumpi, mutta siellä koulussa menee muitten mukana. Välillä särähtää korvaan jokut gta:t ja vastavat. Ope

Kyllä minä ainakin erotan. Sinä ehkä katsot liikaa huumaa ja muuta roskaa.

Eri

Vierailija
18/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin teinien kanssa. Mukavaa yhdessä oloa. Huomattavasti parempi kuin eka jakso.

Älliöt ällötti, mutta sillä aikaa ehti tekemään iltapalan.

Vierailija
19/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sivistyneet lapset katsovat? Avaraa luontoa jossa leijona syö muita eläimiä? Vai peräti ruotsin kielisiä uutisia?

Vierailija
20/27 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se näitten surullisin juttu on, että osa nykylapsista katsoo vain näitä halvalla nopeasti tehtyjä roskaohjelmia, jotka, koittakaa ymmärtää, tehdään vain siksi, että mainosten ympärillä pitää olla jotain. Kyky keskittyä juonelliseen ohjelmaan lakkaa, tämä hörähtelypas ka täyttää aukon.

Sama on tapahtunut lukemisen suhteen, pojat eivät enää ymmärrä lukemaansa (jos ylipäätään osaavat lukea), nopeatempoiset, heti aivolle tyydytystä antavat pelit, vievät kaiken huomion. Pelottaa ajatella mitä työtä noin kasvanut voi tehdä aikuisena. Kaikista kun ei kuitenkaan tule pelintekijöitä, koska se kuitenkin vaatii muutakin kuin pelaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme