Miksi monet pitkät naiset kokevat "mistä sulle tarpeeksi pitkä mies" -kommentin loukkaavana?
Tällaista olen havainnut. Osa on jopa vastannut tuollaiseen kommenttiin, että "Miehen ei ole pakko olla pidempi". Anteeks vaan, mutta tiedättekös ollenkaan, kuinka harvinaista on pidemmän naisen ja lyhyemmän miehen pariutuminen keskenään? :D
Lisäksi ne parit ovat yleensä sellaisia, joissa mies on jotenkin poikkeuksellisen rikas tai menestynyt tms. ja nainen ehkä malli tms. Mutta tavisten maailmassa tuollaisia pareja ei juurikaan ole.
Kommentit (9)
Sen verran typerä kommentti että ei kai tuosta kannata edes suuttua.
Mitä jos on lesbo eikä halua miestä. Otatko tosiaan asiaksesi kysellä tuollaisia asioita ihmisiltä ? Oletko joku parittaja tms.?
Kuvittelet omien mieltymyksiesi olevan myös muiden mieltymyksiä ja haluat määräillä muita.
Anteeks vaan ap, viimeiset kolme miestä ovat olleet minua lyhyempiä. Mistäs me sulle löydettäis tyhmempi mies? Tai enemmän trollaava, joku palstalla päivystävä Pietarin Sergei?
Isäni on lyhyempi kuin äitini. En ole huomannut sen haittaavan heitä. Ovat olleet yhdessä yli 40 vuotta. T. 38v
Sulla sitten sama harrastus kuin mulla, minä kierrän aina baarin lyhyimmät ukot läpi ja tivaan niiltä mistäs me löydetään sulle joku 145cm kääpiöeukko :D Vähän ne tuppaa hämmentyy mut mulla on hauskaa :D :D
En tiedä miehenä mutta sen tiedän, että sinkkunakin voi elää oikein hyvää ja laadukasta elämää. - Jos nyt aattelen niin voihan tuon kysymyksen esittäjän kysymyksen rivien välisä ymmärtää, ettei ei luota ja usko pidemmän naisen kykenevän isenäsiin valintoihin ja päätöksiin saai nauivan sinkkuelosaan, Voi myös sanoa, eä kyselee mahdottomia. - Ei tällaiseen kysymykseen ole yhtä oikeaa vastausta.
- Vertailun vuoks,i onko jokin erityinen paikka josta "normaalimittaiset" käyvät hakemassa itselleen kumppanin, muta jonne ei päästetä heiä sekoittamaan pakkaa, jotka eroavat iuudeltaan "normaalista.
Niitä ärsyttää kun tuollainen kääpiömies tunkee lähelle kyselemään outoja. Joku voi vielä luulla, että ovat samassa seurueessa.
Olet havainnut harhoja. Keksi paremipa.