Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viha tulee tyhmyydestä, ymmärtämättömyydestä, huonoudesta, tietämättömyydestä ja häpeästä. -Sinccis

Vierailija
21.09.2019 |

Yleistä palstalla, ikävä juttu.

Sinccis

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viha pelosta tulee. En usko että sinua kukaan vihaa. Asetat nyt itsesi vähän korkeammalle tasolle kuin oletkaan. Ärsyyntyminen syntyy esim. hyttysen rasittavasta ininästä korvan juuressa, joka estää keskittymisen sillä hetkellä kun tarvitsee keskittymistä tehtävään asiaan, tai kun se ininä häiritsee ikävästi jostain tilanteesta nauttimista. Eli olet kuin hyttysen ininä, sitä ei vihata, ei, koska se on aivan ylimitoitettu tunne ininää kohtaan, mutta se voi olla ärsyttävää.

Vierailija
22/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä diagnoosin antaisit itsellesi?

Highboosted Katuälykkö

Sinccis

Keksintöjä on, tutkintoja ei .. jotain älyä siis täytyy olla, käytännössä todistetusti  ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha tulee hyväksikäytöstä. Tämän palstan "mode" saa tietää ihmisten tietoja laittomasti.

Mode taikka "vakituinen palkkaa saava aloitusten tekijä " saa rahaa tästä. Hän vuosikausia vihannut työttömiä.

Vierailija
24/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha tulee hyväksikäytöstä. Tämän palstan "mode" saa tietää ihmisten tietoja laittomasti.

Mode taikka "vakituinen palkkaa saava aloitusten tekijä " saa rahaa tästä. Hän vuosikausia vihannut työttömiä.

Olet vähän ns. "väärässä". 

Jos uskallat, niin kysy minulta.

Sinccis

Vierailija
25/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa muuten todella kuunnella sinccistä. Hän tietää mistä puhuu kun on itse tyhmin, ymmärtämättömin, huonoin, tietämättömin ja häpeällisin.

Vierailija
26/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viha pelosta tulee. En usko että sinua kukaan vihaa. Asetat nyt itsesi vähän korkeammalle tasolle kuin oletkaan. Ärsyyntyminen syntyy esim. hyttysen rasittavasta ininästä korvan juuressa, joka estää keskittymisen sillä hetkellä kun tarvitsee keskittymistä tehtävään asiaan, tai kun se ininä häiritsee ikävästi jostain tilanteesta nauttimista. Eli olet kuin hyttysen ininä, sitä ei vihata, ei, koska se on aivan ylimitoitettu tunne ininää kohtaan, mutta se voi olla ärsyttävää.

Etkö tässä vähän todista itseäsi vastaan. En minä pelkää hyttysen ininää, inhoan kyllä. 

Siis pelko selittää ehkä kolmasosuuden kokonaisuudesta, joillain henkilöillä enemmän, mutta ei arkipäivästä.

Sinccis

Vierailija
27/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa muuten todella kuunnella sinccistä. Hän tietää mistä puhuu kun on itse tyhmin, ymmärtämättömin, huonoin, tietämättömin ja häpeällisin.

Aletaan pääsemään vihdoin asiaan. Kaksi päivää se vei ..

Sinccis

Vierailija
28/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Highboosted Katuälykkö

Sinccis

Keksintöjä on, tutkintoja ei .. jotain älyä siis täytyy olla, käytännössä todistetusti  ;)

Noniin. Katsohan sinne peiliinkin sitten. Remuat täällä internetpalstalla ties monettako viikkoa jossain omituisessa roolissa, ja alat ehkäpä turhautua, kun ihmisiä ei oikeastikaan kovin paljoa kiinnosta. Onko sulla ihan varmasti tiedossa ihan jokainen juurisyy siihen, miksi teet tätä?

Vierailija
29/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINA kannattaa kuunnella sinccistä.

Sinccis

Vierailija
30/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Highboosted Katuälykkö

Sinccis

Noniin. Katsohan sinne peiliinkin sitten. Remuat täällä internetpalstalla ties monettako viikkoa jossain omituisessa roolissa, ja alat ehkäpä turhautua, kun ihmisiä ei oikeastikaan kovin paljoa kiinnosta. Onko sulla ihan varmasti tiedossa ihan jokainen juurisyy siihen, miksi teet tätä?

Mitä sinä tahdot? Minä olen onnellinen näin.

Sinccis

Vierailija
31/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn , lässyn, lässyn, lässyn lää.

Sinccis

Vierailija
32/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn , lässyn, lässyn, lässyn lää.

Sinccis

Älä viitsi. Olet sinäkin tuota fiksumpi, sinulla olisi annettavaa tähän asiaan.

Sinccis

Vierailija
33/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tässä vähän todista itseäsi vastaan. En minä pelkää hyttysen ininää, inhoan kyllä. 

Siis pelko selittää ehkä kolmasosuuden kokonaisuudesta, joillain henkilöillä enemmän, mutta ei arkipäivästä.

Sinccis

En. Et vain ymmärtänyt. Viha on eri asia kuin inho ja ärsyyntyminen. Luulet että sinua vihataan, mutta asia ei ole niin.

Vierailija
34/34 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei puhuta ollenkaan palstasta eikä Sincciksestä itsestään, niin otsikon väittämästä olen aika samaa mieltä. Kaikki muu avauksessa on ihan tuubaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi