Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä ulkokuori olen aina ja ikuisesti

Vierailija
21.09.2019 |

Jälleen kerran tuli todistettua. Luonteessani ei ole mitään isoa vikaa, toki kaikilla on se jokin mutta. Kuitenkaan mitään sellaista ei ole, mikä selittäisi tämän jatkuvan p#skan.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ilmeisesti itsellesi aina tuon yhden yläpeukun. Jep. Kuoren alla silkkaa sohjoa.

Vierailija
22/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin huvittavaa, kun olen ollut AINA luonnollinen, jopa teininä kun "kaikki muut" olivat jotain ihan muuta kuin luonnollisia. Minä uskalsin silti olla oma itseni ja näyttää siltä miltä halusin. Ja olen luonteeltani mukava. Silti en saa ikinä parisuhdetta nykyään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo näiden muutamien viestiesi perusteella vaikutat todella vastenmieliseltä. Grow up. Maailman kauneimmilla on puolisot kuin myös taviksille, ei ulkonäkö ole se the thing.

Vierailija
24/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et ole luonteeltasi kuitenkaan kateellinen, katkera ja ilkeä kuten varmaan nämä muut naiset. Eiku...

Millähän tavalla mahdan olla ilkeä?? Mistä sinä tunnet minut? Ap

Vierailija
25/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että naisen kaunis on eri asia kuin miehen kaunis. Ehkä ap olet kolkko tai epäluonnollinen tai mitä vaan epäseksikästä. Tai ehkä et syty miehistä tai rakasta heitä niin kuin pitäisi.

Vierailija
26/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo näiden muutamien viestiesi perusteella vaikutat todella vastenmieliseltä. Grow up. Maailman kauneimmilla on puolisot kuin myös taviksille, ei ulkonäkö ole se the thing.

Enköhän minä tunne itseni ja tuolle viimeisimmällekin olin tosi ihana ja ymmärtäväinen. Silti tuli pelkkää paskaa niskaan. Että mene sinä kateellinen muualle, jos et osaa muuta kuin ajatella pahinta heti. Toista tuntematta :D ap

Vierailija
27/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että naisen kaunis on eri asia kuin miehen kaunis. Ehkä ap olet kolkko tai epäluonnollinen tai mitä vaan epäseksikästä. Tai ehkä et syty miehistä tai rakasta heitä niin kuin pitäisi.

:DDDDD Ööö olen ollut aina luonnollinen. Kaukana kolkosta.

Vierailija
28/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sytyn miehistä :DD

Vierailija
29/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl nätimpi ja suloisempi tässä kun kuvissa, aivan mieletön mimmi... <3 Mikä sun mielestä on kaunis, tää on ihan aito kysymys? Niinku naisista?

Vierailija
30/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku hiirulainen, jolla on tyyliin vinot hampaat, luirutukka, jättimäinen nenä tai mitä tahansa. Silloin olet parisuhdekelpoinen. Tällainen luonnollinen, mutta ulkonäöstä kiinnostunut nainen ei ole parisuhdekelpoinen!! Sori nyt vaan että minulle jokapäiväinen suihku, kevyt meikki ja hiusten laittaminen (eli harjaaminen ja ehkä pari suihkausta lakkaa) on ihan perus. Sen vain teen joka päivä.

Miehet ei saa tunneyhteyttä sinuun.

Vierailija
31/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko trolli vai vain tyhmä ja vittumainen. Ehkä molempia? Vaikea sanoa, eikä sillä kai niin paljon väliä.

Vierailija
32/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selevä. Sussa ei ole mitään vikaa, olet täydellinen.

Vierailija
33/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyl nätimpi ja suloisempi tässä kun kuvissa, aivan mieletön mimmi... <3 Mikä sun mielestä on kaunis, tää on ihan aito kysymys? Niinku naisista?

Ihanan symppis ja mikä hymy, en voi lopettaa katsomista. Jos tää on tavallinen niin minkäkölaiseen naiseen sitä ite joutuu tyytymään.. :(

Vierailija
34/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän omasta naamastani. Lisäksi https://aijaa.com/69nZUs ja https://aijaa.com/LYjaNG. Ei tuo Catharina ole ruma, mutta tosi tavallinen ja häiritseviä yksityiskohtia. Kuten esimerkiksi luirutukka ja vinot hampaat. Minulla on paksu tukka ja suorat hampaat.

Vierailija
35/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sellanen naispuolinen versio kilttinaisesta?

Vierailija
36/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen mukava, mutten mikään kiltti. Minulle kiltti tarkoittaa naiivia henkilöä, joka on loputtomiin kiva kaikille, vaikka he olisivat miten ilkeitä tahansa. Olen normaalisti ystävällinen ja empaattinen, mutta on minulla rajani. Ap

Vierailija
37/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehestä siis piti sanomani

Vierailija
38/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se maaninen ja omasta mielestään "liian kaunis" miekkos-naikkos-hullu. Jota kuitenkaan kukaan ei halua...

Eli luultavasti joku alkoholin ja psyykelääkkeiden turvottama räväkkä pubiruusu shokkivärjätyssä skunkkitukassa, kahden euron tekokuituvaatteissa ja näyttävissä meikeissä.

Vierailija
39/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän omasta naamastani. Lisäksi https://aijaa.com/69nZUs ja https://aijaa.com/LYjaNG. Ei tuo Catharina ole ruma, mutta tosi tavallinen ja häiritseviä yksityiskohtia. Kuten esimerkiksi luirutukka ja vinot hampaat. Minulla on paksu tukka ja suorat hampaat.

Ekan täytetyt huulet (ainakin ylähuuli, tulee luonnottoman ulottuvana tuo raja naamasta ja näyttää takuuvarmasti ankalta sivuprofiilissa) ja lisäripset häiritsee liikaa, toka on yhtä nätti kuin tuo Cat, molemman kanssa varmasti juttelis.

Vierailija
40/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti näyttäisit noilta sekä olisit mukava ja fiksu, kelpaisit varmasti monellekin tyttöystäväksi/vaimoksi.

Joko et vaan ole tuollainen tai ne miesvalintasi ovat jotain ikisinkkuja panomiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä