Voiko mies katsella/ihailla naista ilman seksuaalista kiinnostusta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voi.Mulla on sellanen ihailija jo monta kuukautta.
Ja mistä niin varmuudella tiedät, ettei hänellä ole seksuaalista kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät millasta kamasutraa se harrastaa vartalollasi mielessään.
Totta kai voi. - En ainakaan itse koe kaikkia ihailmiani naisia kohtaan minkäänlaisa seksuaalista kiinnostusa mutta saatan ihailla heitä muutoin. Esimerkiksi ihailen Kirsi Kunnaksen tapaa käyttää kieltä elvästi ja oivaltavasi. Ihailen Tellervo Koivison karismaa. Minusta emerita presidentti Tarja Halonen on tehny monin tavoin ihailavan poliiisen uran, josta syystä voin ihailla Halosa vaikka poliittisesikin olemme ainakin osassa asiioia varmasti eri meiltä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi. - En ainakaan itse koe kaikkia ihailmiani naisia kohtaan minkäänlaisa seksuaalista kiinnostusa mutta saatan ihailla heitä muutoin. Esimerkiksi ihailen Kirsi Kunnaksen tapaa käyttää kieltä elvästi ja oivaltavasi. Ihailen Tellervo Koivison karismaa. Minusta emerita presidentti Tarja Halonen on tehny monin tavoin ihailavan poliiisen uran, josta syystä voin ihailla Halosa vaikka poliittisesikin olemme ainakin osassa asiioia varmasti eri meiltä.
Entä jos puhutaan vain naisen ulkonäöstä?
Miksi ei voisi?
Silloin naisella vaan pitää olla jotain todellisia kykyjä, eikä vain niitä itse kuviteltuja pinkin värisiä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos puhutaan vain naisen ulkonäöstä?
Kyllä minä koen tai tunnen, että voin ihailla naisten ulkonäköä(kin) kokematta samalla kertaa seksuaalisa mielenkiintoa aina naisa kohtaan. - Onhan edellä mainisemani Tellervo Koivisto varsin kuvauksellinen ja ihailtavan näköinen. -Tutkija, taiteilija "Ammattikehtaaja" Saara Särmässä on valovoimainen nainen mutta ajatus seksisä hänen kanssaan tuntuu kaukaiselta; tule tunne,että olemme ulkosiesti liian erilaisia, jotta homma ns. toimisi. Mutta ehkä olen vain ennakkoluuloinen...
Mieheni kyyllää naisia seurassani, mutta väittää ettei tee niin.
Minusta se on loukkaavaa.
Voi. Homotkin ihastelee usein kaunista naista, myös heteronaiset tekee niin. Myös heteromiehet voi ihastella kaunista naista, niin kuin voi ihastella vaikka kaunista miestäkin tai jotain muutakin esteettisesti mielyttävää.
Kyllä voi aina hetken ejakulaation jälkeen. Sitten tekee taas mieli.
Toivottavasti voi (katsella). Muutoin tuntisin itseni kovin alastomaksi vierasluennoitsijana opiskelijoiden parissa.
Minua katsotaan myös kadulla ja tuskinpa vain siitä syystä että olisin erityisen vetävä. (Varmaan tutun näköinen olen kun niin useissa yhteyksissä käyn puhumassa, luennot ja vanhempainillat ja asiantuntijaillat.)
Joillakin on itsellä niin puutteinen olo että kuvitellaan jokainen katse kutsuna?