Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies katsella/ihailla naista ilman seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
21.09.2019 |

G

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.Mulla on sellanen ihailija jo monta kuukautta.

Vierailija
2/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä niin varmuudella tiedät, ettei hänellä ole seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
4/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät millasta kamasutraa se harrastaa vartalollasi mielessään.

Vierailija
5/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. - En ainakaan itse koe kaikkia ihailmiani naisia kohtaan minkäänlaisa seksuaalista kiinnostusa mutta saatan ihailla heitä muutoin. Esimerkiksi ihailen Kirsi Kunnaksen tapaa käyttää kieltä elvästi ja oivaltavasi. Ihailen Tellervo Koivison karismaa. Minusta emerita presidentti Tarja Halonen on tehny monin tavoin ihailavan poliiisen uran, josta syystä voin ihailla Halosa vaikka poliittisesikin olemme ainakin osassa asiioia varmasti eri meiltä.    

Vierailija
6/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. - En ainakaan itse koe kaikkia ihailmiani naisia kohtaan minkäänlaisa seksuaalista kiinnostusa mutta saatan ihailla heitä muutoin. Esimerkiksi ihailen Kirsi Kunnaksen tapaa käyttää kieltä elvästi ja oivaltavasi. Ihailen Tellervo Koivison karismaa. Minusta emerita presidentti Tarja Halonen on tehny monin tavoin ihailavan poliiisen uran, josta syystä voin ihailla Halosa vaikka poliittisesikin olemme ainakin osassa asiioia varmasti eri meiltä.    

Entä jos puhutaan vain naisen ulkonäöstä?

Vierailija
7/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Silloin naisella  vaan pitää olla jotain todellisia kykyjä, eikä vain niitä itse kuviteltuja pinkin värisiä.

Sinccis

Vierailija
8/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos puhutaan vain naisen ulkonäöstä?

Kyllä minä koen tai tunnen, että voin ihailla naisten ulkonäköä(kin) kokematta samalla kertaa seksuaalisa mielenkiintoa aina naisa kohtaan. - Onhan edellä mainisemani Tellervo Koivisto varsin kuvauksellinen ja ihailtavan näköinen. -Tutkija, taiteilija "Ammattikehtaaja" Saara Särmässä on valovoimainen nainen mutta ajatus seksisä hänen kanssaan tuntuu kaukaiselta; tule tunne,että olemme ulkosiesti liian erilaisia, jotta homma ns. toimisi. Mutta ehkä olen vain ennakkoluuloinen... 

Vierailija
9/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
10/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyyllää naisia seurassani, mutta väittää ettei tee niin. 

Minusta se on loukkaavaa.

11/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Homotkin ihastelee usein kaunista naista, myös heteronaiset tekee niin. Myös heteromiehet voi ihastella kaunista naista, niin kuin voi ihastella vaikka kaunista miestäkin tai jotain muutakin esteettisesti mielyttävää.

Vierailija
12/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
13/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi aina hetken ejakulaation jälkeen. Sitten tekee taas mieli.

Vierailija
14/14 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voi (katsella). Muutoin tuntisin itseni kovin alastomaksi vierasluennoitsijana opiskelijoiden parissa.

Minua katsotaan myös kadulla ja tuskinpa vain siitä syystä että olisin erityisen vetävä. (Varmaan tutun näköinen olen kun niin useissa yhteyksissä käyn puhumassa, luennot ja vanhempainillat ja asiantuntijaillat.)

Joillakin on itsellä niin puutteinen olo että kuvitellaan jokainen katse kutsuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän