Pelkkä ulkokuori olen aina ja ikuisesti
Jälleen kerran tuli todistettua. Luonteessani ei ole mitään isoa vikaa, toki kaikilla on se jokin mutta. Kuitenkaan mitään sellaista ei ole, mikä selittäisi tämän jatkuvan p#skan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ap on se maaninen ja omasta mielestään "liian kaunis" miekkos-naikkos-hullu. Jota kuitenkaan kukaan ei halua...
Eli luultavasti joku alkoholin ja psyykelääkkeiden turvottama räväkkä pubiruusu shokkivärjätyssä skunkkitukassa, kahden euron tekokuituvaatteissa ja näyttävissä meikeissä.
Öööö.. Miten monta kertaa pitää sanoa, että olen ollut aina luonnollinen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsehän en ole ikimaailmassa käyttänyt mitään jatkeita, pidennyksiä, tuuhennoksia tmv. Edes baariin en laita mitään tekoripsiä. Huulia en ole ikinä täyttänyt, en käytä edes peittävää meikkivoidetta vaan mahdollisimman kevyttä ja mahdollisimman vähän. Hiuksia värjään joskus. Nyt en ole värjännyt aikoihin ja pidän tästä väristä oikeastaan. Voi olla, etten värjääkään ihan heti. Käytän vähän ripsaria, bb-voidetta ja poskipunaa. Hampaat ovat suorat, ei luomia naamassa. Hyvä iho. Pieni nenä. Vihreät silmät (joiden väriä rakastan.) Pitkät ripset. Ap
Voi sinua. Millaisista miekkosista sitten pidät?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl nätimpi ja suloisempi tässä kun kuvissa, aivan mieletön mimmi... <3 Mikä sun mielestä on kaunis, tää on ihan aito kysymys? Niinku naisista?
Tuollahan on ihan normaalit hiukset eikä hampaatkaan näytä erityisen vinoilta. Lisäksi näyttävät tuon miehen kanssa sopusuhtaiselta parilta.
En ymmärrä ap: n kiukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl nätimpi ja suloisempi tässä kun kuvissa, aivan mieletön mimmi... <3 Mikä sun mielestä on kaunis, tää on ihan aito kysymys? Niinku naisista?
Pidän omasta naamastani. Lisäksi https://aijaa.com/69nZUs ja https://aijaa.com/LYjaNG. Ei tuo Catharina ole ruma, mutta tosi tavallinen ja häiritseviä yksityiskohtia. Kuten esimerkiksi luirutukka ja vinot hampaat. Minulla on paksu tukka ja suorat hampaat.
Jos oikeasti näyttäisit noilta sekä olisit mukava ja fiksu, kelpaisit varmasti monellekin tyttöystäväksi/vaimoksi.
Joko et vaan ole tuollainen tai ne miesvalintasi ovat jotain ikisinkkuja panomiehiä.
No kyllä minä olen "tuollainen" ja ollut koko ikäni luonnollinen. Ja mukava. Nauravainen. En kiinnostu itseään täynnä olevista miehistä.
Varmaan toistakymmentä naista olen jollain tavalla jahdannut (seurustellut, rakastanut, ihastunut) eikä mulla ole vitunkaan hajua onko yhelläkään suorat hampaat enkä kovin korkealle itseäni arvostais jos se olis joku kriteeri. Sä et vaan tajua ap enkä usko että sua voi siinä auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se maaninen ja omasta mielestään "liian kaunis" miekkos-naikkos-hullu. Jota kuitenkaan kukaan ei halua...
Eli luultavasti joku alkoholin ja psyykelääkkeiden turvottama räväkkä pubiruusu shokkivärjätyssä skunkkitukassa, kahden euron tekokuituvaatteissa ja näyttävissä meikeissä.
Öööö.. Miten monta kertaa pitää sanoa, että olen ollut aina luonnollinen? Ap
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ sinun ongelmat on siis suunnaton tyhmyys ja mielenterveyshäiriöt?
Heh ja tuo linkkaamani toka tyttö on ihan eri planeetalta kuin se Cat :DDD
Tosin niin on se ekankin linkin tyttö. Tekoripsistä en pidä, mutta ne eivät pilaa ulkonäköä koska hän on muuten niin luonnollisen näköinen.
Jos ne miekkoset aina vaan juoksee karkuun, niin ehkä et muiden mielestä olekaan niin hyvännäköinen (tai siis TÄYDELLINEN) kuin itse kuvittelet, tai sitten olet just niin vtun umpihullu ja sekaisin kuin seinäkello kuin suoltamasi tekstin perusteella vaikutat.
Niinno, yleensä kai ihminen viimeistään siinä 19v tienoilla tajuaa että ulkonäkö ei oo se kenen kanssa aamulla herätään, yhessä sairastetaan ripulipaskaa tai lohdutetaan ja pidetään lähellä kun elämä potkii, tuetaan kaikessa. Ulkonäköä voi panna ja paskaa luonnetta. Ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Sun ei tarvii seurustella sen Catin kanssa. Voit jahdata tota kuvan tyttöä. Jätä Cat miehelleen ja kaikki Catin luonteiset ja näköiset naiset meille muille miehille. OK?
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla sinun mielestä kauniilla on naama täynnä teerenpaskaa. Onko itselläsikin? Se ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et ole luonteeltasi kuitenkaan kateellinen, katkera ja ilkeä kuten varmaan nämä muut naiset. Eiku...
Bingo! Asennemuutos auttaa. Ja kerran dr. Philissa oli nuoria naisia, joiden elämä oli vaikeaa heidän kauneutensa vuoksi. Odotukset olivat korkealla yleisöllä, mutta aivan tavallisia naisia sinne kipsutteli, mikä oli pieni ylläri kaikille. Ongelmat on muualla kuin ulkonäössä, ja jos on mieleltään normaali niin hyvästä ulkonäöstä ei ole haittaa.
Itsehän en ole ikimaailmassa käyttänyt mitään jatkeita, pidennyksiä, tuuhennoksia tmv. Edes baariin en laita mitään tekoripsiä. Huulia en ole ikinä täyttänyt, en käytä edes peittävää meikkivoidetta vaan mahdollisimman kevyttä ja mahdollisimman vähän. Hiuksia värjään joskus. Nyt en ole värjännyt aikoihin ja pidän tästä väristä oikeastaan. Voi olla, etten värjääkään ihan heti. Käytän vähän ripsaria, bb-voidetta ja poskipunaa. Hampaat ovat suorat, ei luomia naamassa. Hyvä iho. Pieni nenä. Vihreät silmät (joiden väriä rakastan.) Pitkät ripset. Ap