Miksi yli 50-vuotiaat miehet vielä meikkaavat, värjäävät pitkiä hiuksiaan ja käyttäytyvät kuin rocktähdet?
Luulevatko Michael Monroe, Jussi69 ja muut vastaavat olevansa vielä nuoria ja kauheita rockstaroja? Miksi eivät voi jo siistiä kasvojaan sekä hiuksiaan ja käyttäytyä kuin ikäisensä, samalla hyväksyä vanhuutensa ja että nuoriso ei kuuntele boomer-pimputusta.
Kommentit (41)
Mike ja Jussi nyt taitaa olla just niitä rokkistaroja ihan iästään huolimatta :D
Pitäisikö kaikki kiinnostus ulkonäköä kohtaan lopettaa siinä kohden, kun täyttää 40 ja pukeutua vaan jatkossa johonkin beigeen pappa- tai mummaunivormuun kunnes monttu kutsuu?
Niille se on elämäntapa. Ovat maailmallakin tunnettuja. Ei he pelkästään baariin mennessä laittele itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mike ja Jussi nyt taitaa olla just niitä rokkistaroja ihan iästään huolimatta :D
Pitäisikö kaikki kiinnostus ulkonäköä kohtaan lopettaa siinä kohden, kun täyttää 40 ja pukeutua vaan jatkossa johonkin beigeen pappa- tai mummaunivormuun kunnes monttu kutsuu?
Ei kun 30-vuotiaana.
Miksi Andy McCoy kulkee omituisissa vaatteissa ja peruukissa? Se on elämäntapa ja persoonallinen tyyli.
Ei tuon ikäisiä ukkoja kukaan vilkaise muutenkaan, joten voisivat lopettaa pelleilynsä.
Ne yrittävät villitä vanhat sedät? Palvomaan tummia asioita? Ja meikkaamaan.
He kaipaavat menetettyä nuoruuttaan. Takana loistava menneisyys. Ohi on!
Omasta vaatetyylistä ei tarvitse tinkiä iän vuoksi.
t. Itse olen ihan tavallinen Taina, nuorena kuljin punk-tyylin vaatteissa , kunnes kyllästyin
Eli kun ihminen saavuttaa tietyn iän, hänen tulee lopettaa pukeutumasta siten, kuin on aina ennen pukeutunut...?
Ja mitähän hevon v tuo sinulle kuuluu vatipäinen idioottivajakki? Huolehdi omista asioistasi.
Jyrki69 alkaa näyttää kyllä vähän koomiselta, ei voi mitään. Vielä kun se puhetyyli- ja ääni on jotenkin niin hiton kaukana muusta imagosta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisiä ukkoja kukaan vilkaise muutenkaan, joten voisivat lopettaa pelleilynsä.
Joku Monroe tunnettu Japania myöten eli muutama on saattanut vilkaista
Mä olen aina ihmetellyt sitä, miksi naiset täytettyään 40v pukeutuvat marimekon paitoihin
leikkauttavat hiuksensa lyhyiksi, lihoavat 20kg, ja ihmettelevät kun se oma mies lähti karkuun.
Miltähän näyttäisi ilman rusketusta, mustaa hiusväriä ja meikkiä ihan tavis vaatteissa esim. Jussi69?
Rocktyypit saa olla rock niin kauan kuin henki pihisee jos haluavat. Tunnenkin monia hyviä äijiä jotka on 70 ja edelleen rock.
Ap etkö tiedä ettei ihmisen sydän ja sielu miksikään muutu vaikka vanhenee. Molemmista kumpuaa ilo elää kuten haluaa, ikä on vain joku luku ja sydämessä ja sielussa ei ole edes vanhuuden ryppyjä jos niitä kasvoissa sitten on, ei haittaa. Elä sinäkin ap ja anna muiden elää omalla tavallaan. Vielä mahdutaan maailmaan me kaikki.
voi luoja
0/5