Mitä jos paljastuisi, että älykkyysosamääräsi olisikin vain 100?
Kommentit (98)
Olisin todennäköisesti paljon onnellisempi kuin nykyisillä lukemilla.
Täällä,kun lukee noita ihmisten ilkeitä kommentteja.Ei oo kovin älykkäitä ihmisiä tällä palstalla.
Älykkyysosamääräsi = kuvittelemasi ÄO miinus 15.
Olisin iloinen, nyt se on alle 100.
Eipä tuo hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin todennäköisesti paljon onnellisempi kuin nykyisillä lukemilla.
Minun äo on alle 100 ja olen ollut koko ikäni onneton ja ahdistunut.
Sehän olisi ok keskiverto.
Olisi järkyttävää, jos se olisi tuon alle.
Tajuaisin oman suunnattoman keskinkertaisuuteni. Tämä ei tosin olisi minulle suuri tragedia, olen varsin sopeutunut ajatukseen.
Ajattelisin, että olipa huono päivä. Taisin olla väsynyt testin tehdessäni. Aiemmin sain paljon paremman tuloksen... tai sitten on dementia ehtinyt iskeä, mutta onneksi en osaa olla siitä huolissani.
Paljonko se pitäisi olla ja missä voi testata?
Sitten olisin keskivertoälykäs. Valitettavasti en ole vaan mitattu äo on 137.
Vituttaa ajatella kokoajan kaikkea, aivot ylikierroksilla eikä niitä saa koskaan hiljaiseksi.
Miten niin "vain" 100? Minun äo-tilanteeni on "ei pystytä mittaamaan, ei suostu tekemään ensimmäistäkään tehtävää". 100 olisi parannus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "vain" 100? Minun äo-tilanteeni on "ei pystytä mittaamaan, ei suostu tekemään ensimmäistäkään tehtävää". 100 olisi parannus siihen.
Miksi et suostunut tekemään tehtäviä. Eikö olisi mielenkiintoista tietää. Ymmärtäisit itseäsi paremmin.
Tässä vaiheessa se on ihan sama mitä se näyttää.
Ei ole mitään menetettävää enään. Ei ole edes moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisin keskivertoälykäs. Valitettavasti en ole vaan mitattu äo on 137.
Vituttaa ajatella kokoajan kaikkea, aivot ylikierroksilla eikä niitä saa koskaan hiljaiseksi.
Ei se lukemasta johdu.
Mulla on 125 ja ei tollasta ongelmaa. (vai alkaako ongelmat vasta 130:n ylitettyään.)
Alkaisin katsomaan salkkareita ja big brotheria.