Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Englannin yo-koe tänään, kuulema hemmetin vaikea :(

Vierailija
20.09.2019 |

Huokaus.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vaikea tehtävä oli. Yksi sana jota minä, englanninnopettaja, en ole aikaisemmin nähnyt tai kuullut. Selvisi kuitenkin minulle merkitys kun sana oli tekstissä oikeassa kontekstissa. Arvatenkin ollut kohta jolla yritetään erotella E:n ja L:n kirjoittajat toisistaan. Rakennetehtävä oli minusta ihan normaalia tasoa. Kirjoitustehtävissä jopa yksi helpohko aihe. Suurin osa luetunymmärtämisistä ihan normaalia Englannin yo-kokeen tasoa, muutama vähän vaikeampi mutta näin on pakko olla että saadaan eroja aikaiseksi. Kuuntelija en ehtinyt itse oman valintani aikana kuuntelemaan joten niihin en ota kantaa.

Mikä tuo sana oli? Kiinnostaisi sillä testien mukaan osaan englantia aika lailla korkeakoulutetun natiivipuhujan tasolla.

Vierailija
22/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään alapeukutuksien logiikkaa tällä palstalla🤔

Vierailija
24/36 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/36 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja nämä on nykyään. Ja sitten vaan korottamaan jos heti ei onnistu. Toista se oli silloin kun itse kirjoitin 80-luvulla.

N49

Vierailija
26/36 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli meilläkin hiton vaikea koe aikanaan, olin umpisurkea enkussa ja pääsin silti heittämällä reilusti läpi riman.

Läpi rimanXD

Vierailija
27/36 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanaan tuli meidan lapselle alustavat pisteet: 242. Kaikista treeneistä saanut E:n , nyt sit jannataan, tuleeko M vai oliko koe valtakunnallisesti niin vaikea, etta pisterajat laskevat reilusti.

Miten teilla?  

Vierailija
28/36 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

English a level test was so difficult. Damn.

Genetiivi visiin puuttuu? a level test of english skills? English a level test which includes? Thare was the test what mittaa kielellistä osaamista.

No kuule ei puutu. A ei ole tässä artikkeli, urpo. Kyse on a-tasosta eli a level.

Vierailija
29/36 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanaan tuli meidan lapselle alustavat pisteet: 242. Kaikista treeneistä saanut E:n , nyt sit jannataan, tuleeko M vai oliko koe valtakunnallisesti niin vaikea, etta pisterajat laskevat reilusti.

Miten teilla?  

Meillä kävi viime vuonna sama juttu, E odotuksissa ja kaikista preleistä sai E:n. Oikeista kirjoituksista tuli sitten M.

Vierailija
30/36 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis saada Labrobatur tekemättä mitään. Lukekaa enemmän, sama koe se on kaikille. Kaikki on nykyään hemmetin vaikeeta, paitsi somen räpelöiminen ja instan kyttääminen.

Vierailija
31/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

242? Oikeuttaako se arvosanaan E?

Entäpä 286?

Vierailija
32/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikös aina Gaussin käyrän mukaan tule tietty määrä laudatureja jne? Eli mitä väliä vaikeudella?

Vierailija
33/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli nyt syksyllä pisteraja, että lähti eteenpäin arvosanalla E?

Vierailija
35/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli nyt syksyllä pisteraja, että lähti eteenpäin arvosanalla E?

Ei tuollaista rajaa ole. Sitä voi itse arvioida aiempien pisterajojen perusteella.

Vierailija
36/36 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli meilläkin hiton vaikea koe aikanaan, olin umpisurkea enkussa ja pääsin silti heittämällä reilusti läpi riman.

''Läpi riman''  kelpaisi viikon fraasirikokseksi.