Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on omituisin asia joka on ärsyttänyt sinua?

Vierailija
20.09.2019 |

Mua alkoi tänään kadulla kävellessä ärsyttää se miten eri pituisia ihmiset on. En tiedä miksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee ihmisten "kova energia". He eivät tee mitään mutta astuvat huoneeseen jotenkin liian vauhdilla tai jysäyttävät kahvikupin pöytään liialla voimalla.

Tämä häiritsee myös seinän läpi eri huoneesta jos kuulen kämppiksen liikkuvan huoneistossa tai kolistelevan keittiössä liikaa.

Vierailija
2/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aina jos en tunnista jostain ihmisestä, mitä sukupuolta hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee ihmisten "kova energia". He eivät tee mitään mutta astuvat huoneeseen jotenkin liian vauhdilla tai jysäyttävät kahvikupin pöytään liialla voimalla.

Tämä häiritsee myös seinän läpi eri huoneesta jos kuulen kämppiksen liikkuvan huoneistossa tai kolistelevan keittiössä liikaa.

Siellä se nyt hakkaa lusikkaa kattilaan. Turhaa voimankäyttöä.

Vierailija
4/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenat. Ikinä enää en niitä laita Fb-ryhmiin tarjolle, vaan kärrään ylijäämät suosilla tunkiolle.

Vierailija
5/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että siskoni heitti lastensa isän pihalle tiistaina ja jo nyt on kaksi uutta miestä kierroksessa.

Vierailija
6/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat jotka ei ole mielestäni söpöjä. Miksi ei voisi enemmän näkyä Saksanpaimenkoiria, noutajia, berninpaimenkoiria, huskyjä? Miksi eniten on karseita terrierejä, ranskanbuldoggeja yms?

Vierailija
7/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkaa ärsyttää se, kun voi niin turha ja pieni asia ärsyttää.

Vierailija
8/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun DuckDuckGo-hakukoneella on noin pitkä nimi. Ei herätä mielikuvia nopeudesta ja kätevyydestä.

Vierailija
9/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedbergin naama.

Hyh...

Vierailija
10/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möykyt jugurtissa.

Vierailija
11/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden pilkkominen "väärin" ruokaa laitettaessa.

Vierailija
12/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että iltavirkkuina meidän koko perhe elää mukamas väärässä ajassa. Meille on tulossa toinen lapsi loppuvuodesta ja hänestäkin todennäköisesti tulee iltavirkku, sillä olen ollut koko odotusajan yötöissä. Ollaan täsmällisiä tapaamisissa, joten sinänsä vaikea ymmärtää, mikä siinä ärsyttää muita niin paljon.

Nukutaan sillointällöin pienet päiväunet ja reissaillaan ulkomailla, eikä ole aikaerot haitanneet. Toisin on kavereiden aamuvirkuissa perheissä: lomalta paluuta seuraava viikko menee rytmejä korjaillessa, kun lapset ei syö eikä nuku kunnolla. Näissä perheissä nukutaan pitempiä päiväunia, meillä taas yhtäjaksoisen unen määrä on pidempi.

Vierailija
13/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana ja yks päivä mua ärsytti kun joku mies käveli suojatien yli ja kehtasi syödä jäätelöä vaikka hällä oli parta! Sit ärsytti toinen mies, joka KÄVELI TÖLKKI KÄDESSÄ!

Repesin itekin tolle ärsytykselleni. 😂😂 Mulla ei oo oikeasti mitään miehiä, kävelyä, partoja, jäätelöä tai tölkkejä vastaan 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi