Typerin syy miksi olet menettänyt mielenkiinnon treffikumppania kohtaan?
Sain idean tähän keskusteluun siitä kun poistin just yhden Tinder matchin, jonka kanssa olin ehtinyt jutella muutaman tunnin. Heti toisen lauseen jälkeen alkoi vonkaaminen että mennään kahville, mennään kahville, eikä keskustelu edennyt kunnolla mitään kun tämä vinkui tapaamista.
Sanoin hänelle että haluan ensiksi jutella näin ainakin muutaman päivän ja sitten vasta myöhemmin miettiä mahdollista tapaamista koska en halua turhaan juosta treffeillä ympäriinsä vaan olisi hyvä tutustua hiukan näinkin että kannattaako edes miettiä tapaamista, onko toinen yhtään omaa tyyppiä. Tämä mies sanoi että ok, ymmärtää kyllä. Meni pari lausetta ja alkoi taas vinkumaan että koska tavataan, joko tiedän koska haluan nähdä hänet. Ja toisti tätä sitten monet kerrat ja vastasin aina saman että en tiedä, tutustutaan aluksi ihan näin.
Lopulta sanoin että lopeta nyt tästä asiasta jankkaaminen, kun olen jo monta kertaa sanonut että haluan tutuustua rauhassa. No, sit myöhemmin poistin sen kun meni mielenkiinto, kun tuo alkoi tuntumaan painostamiselta kun ei pystytty puhumaan kunnolla mistään kun tämä puhui vaan että täytyy tavata jo. Tuntui että hän ei kunnioittanut yhtään mun tapaa tutustua uusiin ihmisiin. Ei kaikki juokse treffeillä kokoaikaa vaan huvikseen, kyllä mulla täytyy ensiksi olla hyvä fiilis siitä toisesta.
Kommentit (64)
Tosi mukava ja hyvännäköinen mies, mutta kun kävimme treffeillä elokuvissa, hänellä oli iso finni nenänpielessä minun puolellani, jonka näin aina kun katsoin häntä. Hän oli myös pitkä ja jouduin kurkottelemaan, kun yritin puhua hänelle seistessä elokuvan jälkeen, mikä ei tuntunut luontevalta. On harmittanut myöhemmin, että tunsin näin voimakkaasti "turhista" ulkoisista asioista, enkä halunnut siksi tavata uudelleen.
Miehen puhetapa.
Olin aivan ihastunut ja meillä meni jopa fantasiat osittain yksiin. Sitten mies soitti minulle.
Ääni oli vänisevä ja heikko, puhetapa oli sellainen omituinen josta pystyi päättelemään että ei ole ihan tavis kyseessä.
Yritin koko sen puhelun ajan, noin vartin siis, vakuuttaa itselleni että olen vielä kiinnostunut miehestä. Sätin itseäni, kun en päässyt yli siitä puhetavasta- kunnes mieheltä tuli dickpic. Kalu oli sottaisen näköiseen karvoitukseen osittain sotkeutunut + likaisen oloinen. Tämä vahvisti pelkoni, ja lähetin miehelle viestin jossa pahoittelin suuresti tilannetta mutta että en kokenut häneen enää vetoa.
Vieläkin vituttaa, kun oltaisiin ns. paperilla oltu niin hyvä match, mutta en ole toisaalta koskaan kokenut ihastumista kehenkään, joka olisi "ällöttänyt" jo ensimetreillä, joten...:/
Miehellä oli tosi pitkä pää. Oli siis tosi hauska tyyppi ja ihan kivan näköinen, mutta ei loppujen lopuksi ulkonäöllisesti viehättänyt tai muutenkaan. Meillä oli kolmet hillittömän hauskat treffit ja pussailtiin, mutta valitettavasti en itse tuntenut mitään kipinää ja mies tunsi. Toivottavasti hän löysi itselleen kumppanin, koska siinä olisi jollekin ollut oikea kultakimpale.
Jotenkin se pää vaan häiritsi paljon :(
Joo tiedän mutta kun se kakoi kun nauroi. Koitappa itte tehdä öhöhöh-ääntä ja kakoa samalla, nauhoita ja kuuntele miltä se kuulostaa. huumori on mulle tosi tärkeää ja itse nauran paljon joten oletan että mieskin nauraa, mutta jos nauruääntä ei siedä niin minkäs teet. Aina sai pelätä että se tukehtuu tai jotain.. ja tuola aikaisemmin joku mies oli kirjoittanut että nainen oli kuulostanut sialta joten, näitä on molemmissa sukupuolissa.. toivon että hän on löytänyt jonkun joka kestää myös hänen naurunsa.