Typerin syy miksi olet menettänyt mielenkiinnon treffikumppania kohtaan?
Sain idean tähän keskusteluun siitä kun poistin just yhden Tinder matchin, jonka kanssa olin ehtinyt jutella muutaman tunnin. Heti toisen lauseen jälkeen alkoi vonkaaminen että mennään kahville, mennään kahville, eikä keskustelu edennyt kunnolla mitään kun tämä vinkui tapaamista.
Sanoin hänelle että haluan ensiksi jutella näin ainakin muutaman päivän ja sitten vasta myöhemmin miettiä mahdollista tapaamista koska en halua turhaan juosta treffeillä ympäriinsä vaan olisi hyvä tutustua hiukan näinkin että kannattaako edes miettiä tapaamista, onko toinen yhtään omaa tyyppiä. Tämä mies sanoi että ok, ymmärtää kyllä. Meni pari lausetta ja alkoi taas vinkumaan että koska tavataan, joko tiedän koska haluan nähdä hänet. Ja toisti tätä sitten monet kerrat ja vastasin aina saman että en tiedä, tutustutaan aluksi ihan näin.
Lopulta sanoin että lopeta nyt tästä asiasta jankkaaminen, kun olen jo monta kertaa sanonut että haluan tutuustua rauhassa. No, sit myöhemmin poistin sen kun meni mielenkiinto, kun tuo alkoi tuntumaan painostamiselta kun ei pystytty puhumaan kunnolla mistään kun tämä puhui vaan että täytyy tavata jo. Tuntui että hän ei kunnioittanut yhtään mun tapaa tutustua uusiin ihmisiin. Ei kaikki juokse treffeillä kokoaikaa vaan huvikseen, kyllä mulla täytyy ensiksi olla hyvä fiilis siitä toisesta.
Kommentit (64)
Kimeä, vinkuva ääni. Ei ollut kyllä muutenkaan mitenkään ystävällinen tai miellyttävä, joten pystyi ainakin uskottelemaan itselleen että lyhiksi jääneet treffit eivät johtuneet äänestä.
Kuulin keskustelevan kaverinsa kanssa itselleen sopivan naisen kriteereistä. Eivät osuneet minuun, joten takaisin kiertoon etsimään sitä sopivampaa.
Yksi mies on kutsunut itse itsensä mun luo illallistreffeille. Ei tullut treffejä, ja paikka friendzonella varmistui.
Mies toi ruokaa ja kokkasi. Seurauksena oli, että häntä alkoi närästämään. Laittoi kovin rasvaista ruokaa. Jos häntä ei olisi närästänyt, niin olisin ollut huomaavaisuudesta vain mielissäni.
Miehen kotona oli paljon exänsä tavaroita. Kirjoja, vaatteita, vessassa kosmetiikkaa.
Kyselin, että pakataanko kamat laatikkoon, niin exänsä voi hakea ne pois. Ei tarvinnut, koska miestä kamat ei haitannut. Mua haittasi, joten häivyin vähin äänin.
No, kuulin että mies on suorittanut (yrittänyt suorittaa) AMK-tutkintoa jo 12 vuotta, saanut työkkäristä tukea siihen, muuttanut muuallekin sitä suorittamaan (toiseen oppilaitokseen siis) vuodeksi yms. Opinnot eivät siis ole olleet keskeytyneet, vaan mies on tosiaan päätoimisesti aina jollain yhteiskunnan tuella tms ollut, muttei niistä mitään ole tullut.
Ei maksanut puolestani treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin keskustelevan kaverinsa kanssa itselleen sopivan naisen kriteereistä. Eivät osuneet minuun, joten takaisin kiertoon etsimään sitä sopivampaa.
No höh, olisit saattanut yllättää positiivisesti. Monestihan parhaaksi on osoittautunut just toisenlainen kuin mitä on alun perin etsinyt ja samalla kriteerilistat ovat unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, olisit saattanut yllättää positiivisesti. Monestihan parhaaksi on osoittautunut just toisenlainen kuin mitä on alun perin etsinyt ja samalla kriteerilistat ovat unohtuneet.
Kriteerit eivät liittyneet luonteeseen tms "näkymättömiin" piirteisiin.
"Me ollaan niin kuin mannapuuroa ja mansikkaa". Mulla on pyhä viha mannapuuroa kohtaan, joten jätkän numero poistoon ja lopetin vastaamisen.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa maksaisi naisen puolesta mitään ennen kuin jo tapaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Nyt sitten ihmetten miksi oli alun perinkään antanut mahdollisuuden jos et kerta mieltymyksiä vastannut. Oletan että oli kuitenkin nähnyt sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäs et maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse maksan joskus baarissa tai missä vaan ihan frendeille ja ihan vaan siksi, että näyttävät sitten köyhiltä minuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Nyt sitten ihmetten miksi oli alun perinkään antanut mahdollisuuden jos et kerta mieltymyksiä vastannut. Oletan että oli kuitenkin nähnyt sinut.
Useinhan niille kelpaa väliaikainen pano- ja/tai kumppani kunnes parempi löytyy.
Hyvä että laittoi miehen kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nähnyt, monta kertaa. Ei ollut mikään tuntematon Tinder/nettideitti.
Kaikki syyt ovat olleet hyviä. Ketään en jäänyt kaipaamaan, ja olin sinkku kun tapasin nykyisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli hakemaan mua treffeille kotoa ja kysyi että saisiko hän käydä vessassa. No toki sai. Hetken kuluttua hän tuli virnuilemaan mulle sormi ojossa "Et ole tainnut hetkeen pyyhkiä vessan oven päältä." Mä olen perussiisti ihminen, ja sen näkee kyllä mun kodistakin, mutta ovien päältä en tosiaan ihan joka viikko pyyhi. Näin mielessäni kuvan tulevaisuudesta, jossa mä raadan kotona niska limassa ja tyyppi kulkee nalkuttamassa mun perässä kuinka mä en edes sitä osaa tehdä kunnolla. Ne treffit loppui siihen.
Ihan kuin mun exä. Ei asuttu koskaan yhdessä, mutta jos vaikka tiskasin hänen luonaan niin hän katsoi myöhemmin laseja valoa vasten ja sanoi että huonosti tiskattu, hän tiskaa uusiksi. Siis mä en osannut 3 vuoden aikana tiskata kertaakaan hänen mielestä oikein.
Mun ex oli samanlainen. Kun erosimme, hän sanoi, että minun luonani oli aina niin sotkuista. What? En ole mikään siisteysintoilija, mutta silti kotini on aina perussiisti. Yllätyin kommentista.
Ihan mukava mies, tavattiin muutaman kerran, menin sitten kutsusta mökilleen. Jostain syystä esitteli siellä kengät, joita käyttää viihteellä ja nk. parempina kenkinään.
Ne oli sellaiset läpälliset mustat nahkakengät joissa oli sellainen hiukan normaalikorkoa korkeampi vähän kapeneva palikka korko, sellaiset junttikengät, kuluneet ja lankkaamattomat.
Kehui käyvänsä joskus lavatansseissa. Se vielä menisi, mutta ne kengät. Muutoin miehen vaatteet olivat ihan nykyaikaiset.
Huh, mielenkiinto loppui siihen paikkaa.
Käytti samaa partavettä kuin eksäni. Ei ollut ainoa syy tosin.