Typerin syy miksi olet menettänyt mielenkiinnon treffikumppania kohtaan?
Sain idean tähän keskusteluun siitä kun poistin just yhden Tinder matchin, jonka kanssa olin ehtinyt jutella muutaman tunnin. Heti toisen lauseen jälkeen alkoi vonkaaminen että mennään kahville, mennään kahville, eikä keskustelu edennyt kunnolla mitään kun tämä vinkui tapaamista.
Sanoin hänelle että haluan ensiksi jutella näin ainakin muutaman päivän ja sitten vasta myöhemmin miettiä mahdollista tapaamista koska en halua turhaan juosta treffeillä ympäriinsä vaan olisi hyvä tutustua hiukan näinkin että kannattaako edes miettiä tapaamista, onko toinen yhtään omaa tyyppiä. Tämä mies sanoi että ok, ymmärtää kyllä. Meni pari lausetta ja alkoi taas vinkumaan että koska tavataan, joko tiedän koska haluan nähdä hänet. Ja toisti tätä sitten monet kerrat ja vastasin aina saman että en tiedä, tutustutaan aluksi ihan näin.
Lopulta sanoin että lopeta nyt tästä asiasta jankkaaminen, kun olen jo monta kertaa sanonut että haluan tutuustua rauhassa. No, sit myöhemmin poistin sen kun meni mielenkiinto, kun tuo alkoi tuntumaan painostamiselta kun ei pystytty puhumaan kunnolla mistään kun tämä puhui vaan että täytyy tavata jo. Tuntui että hän ei kunnioittanut yhtään mun tapaa tutustua uusiin ihmisiin. Ei kaikki juokse treffeillä kokoaikaa vaan huvikseen, kyllä mulla täytyy ensiksi olla hyvä fiilis siitä toisesta.
Kommentit (64)
Nivusten päältä paljastui liekkitatuoinnit. Onneksi oltiin vasta uimastadionilla treffeillä eikä sen intiimimpi tilaisuus. Jotenkin kaikki hänessä näyttäytyi sen jälkeen eri valossa.
Ruma nauru. Nainen kuulosti röhkivältä sian ja ankan risteytykseltä.
Mies kutsui minut treffeille sanoin "Tuu mennään treffeille Mie tarjoan!"
Mentiin kahvilaan, otan kahvipalan ja normaalin kahvin. Mies otti leivän, kakkua, kaljan ja erikoiskahvin.
Sitten kun lasku tulee pöytään "Ai nii ei mul oo rahaa ni sä maksat, kiitos"
Vierailija kirjoitti:
Mies kutsui minut treffeille sanoin "Tuu mennään treffeille Mie tarjoan!"
Mentiin kahvilaan, otan kahvipalan ja normaalin kahvin. Mies otti leivän, kakkua, kaljan ja erikoiskahvin.
Sitten kun lasku tulee pöytään "Ai nii ei mul oo rahaa ni sä maksat, kiitos"
Kakkupalan*
Joskus kauan sitten eräs mies totesi, että moni tyttö on mennyt pilalle baareissa. Mietin, että onkohan mies ehkä vähän moralistinen ja kontrolloiva...
Mies kehui komeaksi naiseksi, kun olen niin pitkä.
Mies ekoilla treffeillä sanoi että olisin kauniimpi jos olisin muutaman kilon laihempi.
Todella mukava ja hyvännäköinen mies muuten mutta hänellä oli jostain syystä usein aika isoja räkäklimppejä nenässä karvoista roikkumassa, jotka näkyivät turhan hyvin minun suuntaan kun olin reilusti lyhyempi
Ekalla.. Liian siniset silmät. En voinut katsoa päin kun lumouduin niihin täysin..
Toinen mies oli muuten täydellinen mutta naamassa oli jokin outo epäsuhta mistä en päässyt yli.
Ehkä liian tummat kulmakarvat tai jotain, joku siinä ei sopinut siihen naamaan.
Tinderissä chatattiin. Kun puhuttiin seksimieltymyksistä, nainen oli rajoittunut. Ei esim. takaovea. Poistin matsin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä chatattiin. Kun puhuttiin seksimieltymyksistä, nainen oli rajoittunut. Ei esim. takaovea. Poistin matsin.
Vaikka itse en voisi kuvitella kumppania toisesta jos on rajoittunut tuolla saralla. Siitä huolimatta en kyllä ala kyselemään tuollaisia etukäteen chätissä. Voisi kuvitella että usein saatat ampua itseäsi jalkaan, tietämättäsi.
Mies oli mua 10cm lyhyempi. En tajua, miksi mua häiritsee se, että mies on mua lyhyempi. Pidän pituudestani - olen 180cm nainen - joten mitenkään omaan epäitsevarmuuteeni se ei peilaa. Ja olen vielä kirsikkana kakun päälle pan-seksuaali, eli luulis ettei pituus nyt paljon vaakakupissa paina. Jostain syystä painaa.
Miehellä oli jalassa suippokärkiset spittarit, sellaiset rockabilly-kengät vai mitä ne nyt on. Totaalinen turn-off, muuten olisin ehkä voinut katsoa seuraavatkin treffit. Kengistä tuli negatiivinen mielikuva niin miehen musiikkimausta kuin persoonasta ja elämänarvoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse en voisi kuvitella kumppania toisesta jos on rajoittunut tuolla saralla. Siitä huolimatta en kyllä ala kyselemään tuollaisia etukäteen chätissä. Voisi kuvitella että usein saatat ampua itseäsi jalkaan, tietämättäsi.
Aika usein naiset itse kysyy näitä myös. Varsinkin vähän varttuneemmat, 35+. Ei seksiasioista Tinderissä vain miehet kysele. Herää nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein naiset itse kysyy näitä myös. Varsinkin vähän varttuneemmat, 35+. Ei seksiasioista Tinderissä vain miehet kysele. Herää nykyaikaan.
Taitaa olla aivan erilaiset nais mieltymykset meillä. 😁 T. M38
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava mies, tavattiin muutaman kerran, menin sitten kutsusta mökilleen. Jostain syystä esitteli siellä kengät, joita käyttää viihteellä ja nk. parempina kenkinään.
Ne oli sellaiset läpälliset mustat nahkakengät joissa oli sellainen hiukan normaalikorkoa korkeampi vähän kapeneva palikka korko, sellaiset junttikengät, kuluneet ja lankkaamattomat.
Kehui käyvänsä joskus lavatansseissa. Se vielä menisi, mutta ne kengät. Muutoin miehen vaatteet olivat ihan nykyaikaiset.
Huh, mielenkiinto loppui siihen paikkaa.
Miesten tanssikenkien korko voisi olla juuri tuollainen ja niitä käytetään myös tanssilavoilla kilpatanssin lisäksi.
Miehen nauru. Mies nauroi möreällä äänellä "öhöhöhöh" kuulosti keuhkotautiselta ja niin hirveällä etten päässyt yli vaikka yritin. Täydellinen mies muuten; pitkä, tumma, komea lääkäri joka vaikutti tosi empaattiselta ja ihanalta.. Kohteli mua kuin prinsessaa mutta mä en pystynyt kuuntelemaan sitä naurua, itkettää vieläkin kun oli muuten niin täydellinen.
No minä mieluummin tapaan mahdollisimman pian. Livenä sen kemian tietää, kirjoitella kun voi mitä vaan. Mutta enpä kyllä käytäkään deittipalveluita.
N
Vierailija kirjoitti:
Miehen nauru. Mies nauroi möreällä äänellä "öhöhöhöh" kuulosti keuhkotautiselta ja niin hirveällä etten päässyt yli vaikka yritin. Täydellinen mies muuten; pitkä, tumma, komea lääkäri joka vaikutti tosi empaattiselta ja ihanalta.. Kohteli mua kuin prinsessaa mutta mä en pystynyt kuuntelemaan sitä naurua, itkettää vieläkin kun oli muuten niin täydellinen.
Tää on sairasta. Todella sairasta
Siinä tapauksessa ei ollut ollenkaan typerä peruste laittaa kiertoon.