Nainen, voisitko seurustella maksullista seuraa käyttäneen miehen kanssa?
En ole koskaan vielä naiselle maksanut seurasta, mutta nyt pidempään sinkkuna olleena se vaihtoehto alkaa houkuttaa.
Tuntuu että nykyään on mahdoton saada minkäänlaista treffiseuraa, läheisyydestä puhumattakaan.
Missään nimessä en tukisi paritusta tai ihmiskauppaa, van varmistuisin että nainen tekee hommaa omaata halustaan ja yksin.
Minulla on kuitenkin suuri kynnys lähteä kokeilemaan tätä tietä, ja ajattelen että ylitän siinä jonkin merkittävän rajan.
Yksi asia joka mietityttää myös, on mahdollisen tulevan kumppanin suhtautuminen asiaan...En haluaisi valehdellakaan jos hän joskus kysyisi.
Olen joskus lukenut netissä tuomitsevia kommentteja tästä, mutta ajattelevatko kaikki naiset niin?
Kommentit (214)
Miksi pitäisi kertoa asiasta jolla joutuu liemeen?
Minulle tuli tuo päätös konkreettisesti eteen vuosia sitten. Tapasin todella mukavan ja miellyttävän miehen. Muutaman tapailukerran jälkeen hän kertoi että oli käynyt pari vuotta aiemmin prostituoidun luona. Reaktioni yllätti itsenikin; en ollut koskaan pohtinut miten tuohon suhtautuisin. Mutta minulle tuli todella voimakas vastenmielisyyden tunne. Kaikki mielenkiinto miestä kohtaan katosi saman tien. Ei sitten tavattukaan enää.
Mutta monelle naiselle asia varmaankin on ok; meitä on niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
En sinuna tekisi noin. En usko etta seksin myyminen on ok kenellekään. Et voi tietaa mita tuleva kumppanisi asiasta ajattelee,tästäkään syysta naisenkaan ei kannata myyda seksiä. Tee jotain sille miksi et löyda kumppania, myös ulkonäölle. Onhan myös esim seksitreffit.
Et ilmeisesti tiedä että tuolla seksitreffit-sivustolla juuri on vain noita maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi parisuhteeseen maksullisissa käyneen kanssa, enkä sellaisen, joka harrastelee yhden yön suhteita.
Mua ei haittaa eettiset maksulliset, mutta runsaat yhen yön jutut kyllä.
Kukas niistä naiselle kertoo, ihan kuten ei naisetkaan kerro miehelleen kuinka monen jännäjeren mällit on tultu nielettyä ja kuinka siellä ruotsinlaivalla silloin kerron tuli kimppakivaa harrastettua jne.
Periaatteessa kyllä, mikäli kyseessä oli vain yksi/muutama kerta, ja mies on lopettanut kyseisen toiminnan tajuttuaan sen olevan moraalitonta.
Mua ei haittaisi. Olen suhteissani rehellinen ja avoin omista asioistani ja toivon samaa kumppanilta. Minusta eettisissä maksullisissa käymisessä ei ole mitään ongelmaa tai hävettävää, vaikka monet siitä toisen tuomitsevatkin. Tuomitseminen on tuomitsijan ongelma.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kukas niistä naiselle kertoo, ihan kuten ei naisetkaan kerro miehelleen kuinka monen jännäjeren mällit on tultu nielettyä ja kuinka siellä ruotsinlaivalla silloin kerron tuli kimppakivaa harrastettua jne.
Kylläpä meidän suhteessa näitä ihan avoimesti jutellaan, monesti saadaan hyvät naurut päälle. Itse olen aikoinani myynyt seksiä ja mieheni sen tietää.
Mutta harvassa on varmaan pariskunnat jotka kaiken jakaa.
jos mies kertoisi oma-aloitteisesti ja jotenkin vielä retostelisi sillä ja olisi usein käynyt maksullisissa, en varmasti lähtisi sellaisen miehen kelkkaan. Mutta mistäpä sitä tietää, jos mies ei kerro? Kyllä se miehen yleinen käytös naisia kohtaan ratkaisee. Että mies on siis kohtelias ja hyväkäytöksinen naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En itse seurustelisi sellaisen miehen kanssa missään tapauksessa. Syitä on monia, mutta päällimmäinen syy on se, etten voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka kykenee olemaan naisen kanssa intiimissä tekemisissä tietäen, että nainen ei ole hommassa mukana puhtaasti seksuaalisesta motiivista.
Millä tavalla rahan ottaminen estää seksuaaliset motiivit?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaisi. Olen suhteissani rehellinen ja avoin omista asioistani ja toivon samaa kumppanilta. Minusta eettisissä maksullisissa käymisessä ei ole mitään ongelmaa tai hävettävää, vaikka monet siitä toisen tuomitsevatkin. Tuomitseminen on tuomitsijan ongelma.
N32
Miten kukaan voi varmistaa, että on "eettinen" prostituoitu kyseessä?
Hyi oksetus. En ikinä voisi koskea tikullakaan mieheen, joka on ostanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ajatus inhottaa suurinta osaa naisista, toki poikkeuksiakin on. Vaikka joku tekisikin tuota "omasta vapaasta tahdostaan", kyse on usein miehen tavasta selittää asia itselleen, ei totuudesta. Vartalonsa myyminen toisen ihmisen seksileluksi/masturbointivälineeksi on myyjälle henkisesti kuormittavaa, monesti taustalla on esim. masennusta ja muita mielenterveyden häiriöitä tai seksuaalisia traumoja. En lähtisi vetämään kevyin perustein johtopäätöstä että seksiä myyvällä henkilöllä on vaihtoehtoja pilvin pimein, joista hän nyt vaan on sattunut valitsemaan tämän vaihtoehdon.
Näen että on parempia ja rakentavampia vaihtoehtoja olemassa kuin seksi prostituoidun kanssa.
Mitä vaihtoehtoja mielestäsi on, jos ei löydy kumppaniehdokasta, eikä yhden illan säädöt ja niiden perässä juokseminen toimi?
En. Kertoo säälittävyyden lisäksi itselleni vieraista arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulisin että mieheni on käynyt maksullisissa niin vaatisin vähintään puolet kovempaa liksaa itselleni jatkossa. En halua olla helppo ja halpa.
Tämähän se, jollain muotoa nainen on aina maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Miten kukaan voi varmistaa, että on "eettinen" prostituoitu kyseessä?
Niin, olisipa prostituoiduilla työehtosopimus ja työterveydenhuolto sekä Valviran hymynaama ikkunassa kuten ravintolassa. Ihmiskauppa ja vakavat mielenterveysongelmat ainakin suljettaisiin pois.
Vierailija kirjoitti:
En. Kertoo säälittävyyden lisäksi itselleni vieraista arvoista.
Mikä siinä on säälittävää?
En. En kerta kaikkiaan. En usko että pystyisin, vaikka haluaisinkin yrittää. Se ajatus ihmisen käyttämisestä on niin vastenmielinen.
Runsaslukuisetkin yhden illan suhteet ovat ihan eri asia. Ryhmäjuttuja en ymmärrä, mutta sekään luultavasti ei lopulta haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse seurustelisi sellaisen miehen kanssa missään tapauksessa. Syitä on monia, mutta päällimmäinen syy on se, etten voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka kykenee olemaan naisen kanssa intiimissä tekemisissä tietäen, että nainen ei ole hommassa mukana puhtaasti seksuaalisesta motiivista.
Millä tavalla rahan ottaminen estää seksuaaliset motiivit?
Jos kyseessä olisi pelkkä seksuaalinen motiivi, maksua ei otettaisi. Etkö muka tätä tajua?
En sinuna tekisi noin. En usko etta seksin myyminen on ok kenellekään. Et voi tietaa mita tuleva kumppanisi asiasta ajattelee,tästäkään syysta naisenkaan ei kannata myyda seksiä. Tee jotain sille miksi et löyda kumppania, myös ulkonäölle. Onhan myös esim seksitreffit.