Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella maksullista seuraa käyttäneen miehen kanssa?

Vierailija
18.09.2019 |

En ole koskaan vielä naiselle maksanut seurasta, mutta nyt pidempään sinkkuna olleena se vaihtoehto alkaa houkuttaa.
Tuntuu että nykyään on mahdoton saada minkäänlaista treffiseuraa, läheisyydestä puhumattakaan.

Missään nimessä en tukisi paritusta tai ihmiskauppaa, van varmistuisin että nainen tekee hommaa omaata halustaan ja yksin.

Minulla on kuitenkin suuri kynnys lähteä kokeilemaan tätä tietä, ja ajattelen että ylitän siinä jonkin merkittävän rajan.
Yksi asia joka mietityttää myös, on mahdollisen tulevan kumppanin suhtautuminen asiaan...En haluaisi valehdellakaan jos hän joskus kysyisi.

Olen joskus lukenut netissä tuomitsevia kommentteja tästä, mutta ajattelevatko kaikki naiset niin?

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on 31 vuotta, jos sillä on merkitystä.

Ap

Vierailija
2/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kertoisi tuosta koskaan kenellekään. Ihan sama vaikka joutuisin valehtelemaan, se ksi asiani ovat minun asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin.

Vierailija
4/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kertoisi ihan tarpeeksi siitä ihmisestä, sen moraalista, empatiasta jne.

Vierailija
5/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin hänen käyttäneen maksullista seuraa?

Vierailija
6/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteissani en ole kertonut aiempien suhteiden panemisista, miksi kertoisin tuostakaan.

Vierailija
7/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse seurustelisi sellaisen miehen kanssa missään tapauksessa. Syitä on monia, mutta päällimmäinen syy on se, etten voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka kykenee olemaan naisen kanssa intiimissä tekemisissä tietäen, että nainen ei ole hommassa mukana puhtaasti seksuaalisesta motiivista.

Vierailija
8/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi parisuhteeseen maksullisissa käyneen kanssa, enkä sellaisen, joka harrastelee yhden yön suhteita.

Vierailija
9/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tietäisin hänen käyttäneen maksullista seuraa?

Jos kysyisit siitä kun olisitte puhuneet jostakin sopivan läheltä menevästä aiheesta...Et ehkä suoraan, mutta kuitenkin. Hän antaisi ymmärtää että om käyttänyt tällaisia palveluita.

Tai ainakaan ei antaisi ymmärtää ettei ole käyttänyt.

Vierailija
10/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys:

jotenkin aikalailla etoo se, että joku voi olla intiimissä kanssakäymisessä toisen kanssa tietäen, että toinen ei juuri ensisijaisesti halua seksiä.

Vierailija
11/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ajatus inhottaa suurinta osaa naisista, toki poikkeuksiakin on. Vaikka joku tekisikin tuota "omasta vapaasta tahdostaan", kyse on usein miehen tavasta selittää asia itselleen, ei totuudesta. Vartalonsa myyminen toisen ihmisen seksileluksi/masturbointivälineeksi on myyjälle henkisesti kuormittavaa, monesti taustalla on esim. masennusta ja muita mielenterveyden häiriöitä tai seksuaalisia traumoja. En lähtisi vetämään kevyin perustein johtopäätöstä että seksiä myyvällä henkilöllä on vaihtoehtoja pilvin pimein, joista hän nyt vaan on sattunut valitsemaan tämän vaihtoehdon.

Näen että on parempia ja rakentavampia vaihtoehtoja olemassa kuin seksi prostituoidun kanssa.

Vierailija
12/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin? Ei todellakaan ole tapana käydä läpi vanhoja suhteita tai seksikertoja. Haluan tutustua siihen ihmiseen joka hän on nyt, enkä määritellä sen menneisyyden perusteella.

Vierailija
13/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
14/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Eikös ne ammattilaiset tee kaiken mitä toinen haluaa. Siinä on paha pistää enää paremmaksi. Ei kiitos!

Vierailija
15/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi kun en halua parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Vierailija
16/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä, maksakoon edelleen. 

Vierailija
17/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulisin että mieheni on käynyt maksullisissa niin vaatisin vähintään puolet kovempaa liksaa itselleni jatkossa. En halua olla helppo ja halpa.

Vierailija
18/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän vaan hyväksyisi prostituoidun tyttöystäväkseen.

Vierailija
19/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Eikös ne ammattilaiset tee kaiken mitä toinen haluaa. Siinä on paha pistää enää paremmaksi. Ei kiitos!

Sulla taitaa olla kova kilpailuvietti, Jos pitää panna paremmaksi.

Vierailija
20/214 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, tulisi vain likkainen olo itsellekkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi