Duolingo
Onko Duolingolle hyviä ilmaisia vaihtoehtoja? Olen jostainj syystä jumissa Duolingossa jossain Daily refresh-osiossa, josta ei pääse sen suoriitettuaan eteenpäin, junnaan siis samoissa helpoimmissa tehtävissä jo ties monetta päivää. Olen laittanut Duolingoon jo parikin viestiä mutta mitään ei tapahdu. Haluaisin muutenkin vaihtaa monipuolisempaan sovellukseen. Mitä ehdotatte?
Kommentit (8)
Duolingo antaa Bad Bunnyn Super Bowl shown kunniaksi 4 kk Duolingoa ilmaiseksi
koodilla BENITO
https://www.duolingo.com/redeem?code=BENITO
https://x.com/duolingo/status/1973486135730119161
En tiedä onko yhä voimassa.
Hmm oletko pelannut loppuun jonkun kielen? Ymmärtääkseni tuo daily refresh tulee silloin perusnäkymäksi. Niitä aiempia tehtäviä voi kuitenkin edelleen käydä läpi, mutta uusia ei tule jos Duolingo ei kieltä laajenna uudelle tasolle.
Kuten sanottu, daily refresh -harjoitukset tulevat vastaan siinä vaiheessa, kun kurssikokonaisuus on suoritettu. Niiden jälkeen ei siis ole jatkoa, ellei sellaista erikseen tehdä. Jos tarkoitat, että olet vahingossa päätynyt daily refreshiin, vaikka kurssin pitäisi olla vielä kesken, niin voit napauttaa sitä harjoitusten yläpuolella olevaa nappia, jossa lukee "daily refresh" ja palata takaisin kesken jääneisiin harjoituksiin.
Daily refresh on ikävä kyllä roskaa. Mieheni lopetti puolan opiskelun koska ei saanut siitä enää mitään irti. Anki flashcards on kai yksinkertainen vaihtoehto, jolla treenata sanavarastoa.
Mulla kans jumitti johonkin "hevoseni keräilee hampaita" ja "poliisi löysi rannalta ruumiin" -käännöksiin, kun olin tarpeeksi pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans jumitti johonkin "hevoseni keräilee hampaita" ja "poliisi löysi rannalta ruumiin" -käännöksiin, kun olin tarpeeksi pelannut.
Olet ymmärtänyt kielen opiskelun ja ennen kaikkea oppimisen hieman väärin, jos luulet että se tarkoittaa valmiiden lauseiden ulkoaopettelua. Ehei. Noiden hölmöjen lauseiden tarkoituksena on opettaa kielen rakenne, jotta voit hyödyntää sitä rakennetta rakentamalla itse lauseesi opiskelemalla myös sanastoa ahkerasti muutenkin kuin oppikirjan tai duolingon kautta.
Opiskele joku toinen kieli. Italiaa menossa nyt 120 000 XP:tä enkä ole vielä missään daily refreshissä.
XANDER THE VAMPIRE IN PRAKTIKA AI APP HATES DUOLINGO !!!!