Nainen, voisitko seurustella maksullista seuraa käyttäneen miehen kanssa?
En ole koskaan vielä naiselle maksanut seurasta, mutta nyt pidempään sinkkuna olleena se vaihtoehto alkaa houkuttaa.
Tuntuu että nykyään on mahdoton saada minkäänlaista treffiseuraa, läheisyydestä puhumattakaan.
Missään nimessä en tukisi paritusta tai ihmiskauppaa, van varmistuisin että nainen tekee hommaa omaata halustaan ja yksin.
Minulla on kuitenkin suuri kynnys lähteä kokeilemaan tätä tietä, ja ajattelen että ylitän siinä jonkin merkittävän rajan.
Yksi asia joka mietityttää myös, on mahdollisen tulevan kumppanin suhtautuminen asiaan...En haluaisi valehdellakaan jos hän joskus kysyisi.
Olen joskus lukenut netissä tuomitsevia kommentteja tästä, mutta ajattelevatko kaikki naiset niin?
Kommentit (227)
Ei kannata kertoa, vaikka joutuisi sitten valehtelemaan. Ainoat poikkeukset, jotka äkkiä tulee mieleen, olisi että jos nainen on itse esim. entinen maksullinen tai muuten tunnetusti avomielinen, esim. fetissipiireissä liikkuva.
Tietysti. Sen verran moni mies on sen tehty, että vähiin jää jos heitä tuolla perusteella valikoi. Sitä paitsi harva sitä edes myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustella sellaisen miehen kanssa. Ällöttäisi koskea mieheen jka käynyt h.orissa.
Ällöttäisi olla kenenkään kanssa, joka huorittelee kanssaihmisiä!!!
Moni opiskelijatyttö, ja nykyään myös poika, tekee vähän sivubisnestä ja ovatkin just parhaita tässä hommassa: fiksuja, vähän amatöörejä ja suurin osa myös tykkää hommasta ainakin minun kanssa. Ei ole myöskään pelkoa ihmiskaupasta tai hyväksikäytööstä, toki hintataso on sitten aivan eri luokkaa, mutta niin on palvelukin! win-win.
Todennäköisesti olet koskenut ja maannut sellaisten kanssa ja ollut aivan innoissasi, koska suurin osa maksullisissa kövijöistä on hyvin toimeentulevia ja fiksua miehiä, jotka todellakin saisivat muutenkin. Tämä vaan on helppoa ja mutkatonta, ja usein tavallaan ei makseta seksistä, vaan siitä, että nainen lähtee seksin jälkeen pois eikä soittele perään. <3
Juu, moni mies joka pitää itseään fiksuna on käynyt maksullisissa. Kyllä se välineellinen ja epäromanttinen suhtautuminen muihin ihmisiin sitten jossain vaiheessa paljastuu ja näkyy monessa muussakin asiassa.
Tässä taas tämmöinen mukanäppärä yritys syyllistää. Olet totaalisen väärässä!
On melkoisen voimaannuttavaa oppia huomaamaan, että seksi ilman kiintymystä ja vaikkapa parisuhteen kaikkia kahleita on parhaimmillaan aivan loistavaa! Iloista, mutkatonta ja antoisaa. Olen toki harrastanut paljonkin seksiä ihan vaan siksi, kun on ollut kiintoisia ihmisiä (miehiä ja naisia sekä transihmisiä) ja kaikkia on sattunut huvittamaan. Joistakin on jäänyt ystäviä pitkäksin aikaa, joidenkin kanssa kohdatuu vain sen yhden, kuuman kerran!
Tämä näkyy laajempana tunneskaalana: voi todellakin nauttia sekä mutkattomasta seksistä että tietysti romantiikasta! Tunnetaitoja voi halutessaan opetella, kannustan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kertoa, vaikka joutuisi sitten valehtelemaan. Ainoat poikkeukset, jotka äkkiä tulee mieleen, olisi että jos nainen on itse esim. entinen maksullinen tai muuten tunnetusti avomielinen, esim. fetissipiireissä liikkuva.
Jep. Sanoisin, että on idiotismia kertoa maksullisesta seksikokemuksesta (edes suoraan kysyttäessä) sellaiselle naiselle, jonka kanssa haluaa parisuhteen. Se on vielä typerämpää kuin naisen kertoa maannensa poikkeuksellisen monen miehen (subjektiivinen käsite) kanssa, jos sellaista historiaa löytyy.
Miksi ajatellaan, että jos naisella ollut monia seksikumppaneita, että siitä kuluu, mutta vastaavasti mies ei? Ihan järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustella sellaisen miehen kanssa. Ällöttäisi koskea mieheen jka käynyt h.orissa.
Ällöttäisi olla kenenkään kanssa, joka huorittelee kanssaihmisiä!!!
Moni opiskelijatyttö, ja nykyään myös poika, tekee vähän sivubisnestä ja ovatkin just parhaita tässä hommassa: fiksuja, vähän amatöörejä ja suurin osa myös tykkää hommasta ainakin minun kanssa. Ei ole myöskään pelkoa ihmiskaupasta tai hyväksikäytööstä, toki hintataso on sitten aivan eri luokkaa, mutta niin on palvelukin! win-win.
Todennäköisesti olet koskenut ja maannut sellaisten kanssa ja ollut aivan innoissasi, koska suurin osa maksullisissa kövijöistä on hyvin toimeentulevia ja fiksua miehiä, jotka todellakin saisivat muutenkin. Tämä vaan on helppoa ja mutkatonta, ja usein tavallaan ei makseta seksistä, vaan siitä, että nainen lähtee seksin jälkeen pois eikä soittele perään. <3
Juu, moni mies joka pitää itseään fiksuna on käynyt maksullisissa. Kyllä se välineellinen ja epäromanttinen suhtautuminen muihin ihmisiin sitten jossain vaiheessa paljastuu ja näkyy monessa muussakin asiassa.
Tässä taas tämmöinen mukanäppärä yritys syyllistää. Olet totaalisen väärässä!
On melkoisen voimaannuttavaa oppia huomaamaan, että seksi ilman kiintymystä ja vaikkapa parisuhteen kaikkia kahleita on parhaimmillaan aivan loistavaa! Iloista, mutkatonta ja antoisaa. Olen toki harrastanut paljonkin seksiä ihan vaan siksi, kun on ollut kiintoisia ihmisiä (miehiä ja naisia sekä transihmisiä) ja kaikkia on sattunut huvittamaan. Joistakin on jäänyt ystäviä pitkäksin aikaa, joidenkin kanssa kohdatuu vain sen yhden, kuuman kerran!
Tämä näkyy laajempana tunneskaalana: voi todellakin nauttia sekä mutkattomasta seksistä että tietysti romantiikasta! Tunnetaitoja voi halutessaan opetella, kannustan tähän.
Puhut eri asioista. Mutkaton, sitoumukseton seksi kavereiden kanssa ei ole sama asia kuin maksullinen seksi palveluntarjoajan kanssa. Maksullinen seksi tarkoittaa sitä, että toinen osapuoli tekee sitä rahasta. Perusteet tällaiseen rahanhankintaan ovat moninaiset, mutta lyhyesti sanottuna suhde ei ole symmetrinen.
Harrasta sinä ihan kuinka paljon tahansa seksiä ilman sitoumuksia. Se kuulostaa hyvältä. Mutta on täysin tunnevammaista rinnastaa nämä maksulliseen seksiin.