Onko punaiset kumisaappaat miehellä ihan turn off?
Onko ihan asiallista, jos aikuisella miehellä on punaiset kumisaappaat...?
Kommentit (87)
Ei ole turn off. Punasaapasmies voi lähteä kanssani sieneen!
Ihan sympaattista, ei ole turn off :)
TavaIIisen, tyIsän kiItti-miehen tunnistaa mustista saappaista...
Kumisaappaat on täydellinen turn off kenellä tahansa.
Lypsymuijien jalkine.
Söpöä:) Ei haittaa vaikka olis vielä valkoisia pilkkujakin :D
Pois nää kumifetissijutut täältä...
Jaa,a . PItäiskö sun ensin selvittää, että onko yleistäkin tuo kumisaapasfetissi? Ja sitten vasta mennä värivalintaan. Aika rajattuun joukkoon kyllä yrität tehdä vaikutusta.
Minulla ainakin on ollut punaiset Tretornin kumisaappaat jo yli kymmenen vuotta ja olen kulkenut niissä niin metsäreissuilla kuin kaupungillakin sadesäällä. En sitten tiedä olenko ollut jonkun mielestä epäasiallinen ja turn off. Ei ole kukaan tullut sanomaan. Miehillä näkee aika harvoin punaisia kumppareita, mutta silloin kun näkee, niin minusta ovat kivan näköisiä. Kyllä miehillä saa olla jalassa muutakin kuin iänikuista mustaa tai tummanvihreää. Kumpparini alkavat olla tiensä päässä ja haluan että seuraavatkin saappaani ovat värikkäät. Ehkä ostan punaiset kontiot metsähommiin ja hait kaupunkioloihin.
Näin tänä aamuna miehen jolla oli jalassa kirkkaanpunaiset sievin saappaat. Mielestäni tosi kivannäköiset harmaassa syyssäässä. Turn on.
Ainoa kerta kun rakastuin ensisilmäyksellä: miehellä oli punaiset kengät.
Mielikuva miehestä punaisissa saappaissa pisti kyllä naurattamaan. Sorry.
Katso How I met your your mother ja red boots ja päättele itse.
Minulla on keltaiset hait, ja viimeksi tänään sain niistä positiivista palautetta. Mitenkähän olisi käynyt, jos hait olisivatkin olleet punaiset?
Punaiset kumisaappaat on ihan parhaat! Kaikille miehille ja naisille vaan punaiset kumpparit jalkaan!
On