Olen 50-v mies ensimmäistä kertaa treffisivuilla ja ikäseni naiset ovat äärimmäisen kovia ja konservatiivisia
Aivan kuin olisin lukisi lapsuusaikojeni vanhojen ukkojen mielipiteitä. Jos haluaa nähdä jotain valoa tunnelin päässä, täytyy katsoa 30-35-vuotiaiden joukkoon, jotka taas muuten ovat aivan liian nuoria ja minä tietysti liian vanha.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi vähän avata sitä, mitä tarkoittaa konservatiivisella ja kovalla. Konservatiivinen kun tarkoittaa aika monelle jotain ihan muuta kuin homofobiaa.
Siellähän se oli avattu eka sivuilla kun minä viimeksi katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa ottaa joku 20 v, vaikka Thaimaasta.
Verbissä oli kiusallinen kirjoitusvirhe.
Oikaisu: ostaa joku 20 v, vaikka Thaimaasta.
Onko sinusta kiusallista, että koko Aasiassa avioliitot ovat pitkälti rahaliittoja? Miten lähtisit muuttamaan tätä käytäntöä?
Muuta sinne sitten, sillä maassa maan tavalla. SUOMESSA ja EU:ssa on ihmiskauppa kielletty.
On jännä logiikan irvikuva, kun YKSI viisikymppinen ukko väittää, että KAIKKI viisikymppiset naiset ovat vääränlaisia (ja yhtä tyhmää toisinpäinkin).
Looginen ihminen etsisi ongelmaa itsestään eikä koko vastakkaisesta sukupuolesta tai muusta ihmiskunnasta, jos ei tule muiden kanssa toimeen.
Mutta eihän nämä sukupuolivihaajat koskaan normaaleja ja loogisia ole. Ohimoaivokuori on passiivinen mutta mantelitumake hehkuu kuumana. Pöljiä, sanalla sanoen.
Vierailija kirjoitti:
On jännä logiikan irvikuva, kun YKSI viisikymppinen ukko väittää, että KAIKKI viisikymppiset naiset ovat vääränlaisia (ja yhtä tyhmää toisinpäinkin).
Looginen ihminen etsisi ongelmaa itsestään eikä koko vastakkaisesta sukupuolesta tai muusta ihmiskunnasta, jos ei tule muiden kanssa toimeen.
Mutta eihän nämä sukupuolivihaajat koskaan normaaleja ja loogisia ole. Ohimoaivokuori on passiivinen mutta mantelitumake hehkuu kuumana. Pöljiä, sanalla sanoen.
Hän ei sanonut näin, mutta raivoa toki vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia ja konservatiivisia millä tavalla, anna esimerkki.
Ei kolmikymppinen ole liian nuori jos muuten sovitte yhteen.
N42Kovuus näkyy vaikka siinä, että jo yli nelikymppinen nainen kuvittelee olevansa oman onnensa seppä. Niin kuin tiedämme, tämän ikäinen ihminen on hädin tuskin muuttunut nettosaajasta tuottavaksi ihmiseksi. Kaiken sen jälkeen mitä yhteiskunta ja ympäristö ovat antaneet, he näkevät toiset ihmiset ja instituutiot esteiksi ja hidasteiksi. Vähän eri sanoilla kuvattuna.
Konservatiivisuus näkyy vaikka sellaisena, että bi- ja homoseksuaalisuus on taas/edelleen iljettävää. Miten se voi olla mahdollista herran vuonna 2019?
Nyt on ihan pakko puuttua tuohon viimeisimpään kappaleeseen ja kysyä lisätietoja. Siis ihanko tosissaan sulle on tullut vastaan isompikin tai otoksessa suhteessa suuri joukko viisikymppisiä naisia, jotka ilmoittavat netissä että heistä homot ovat iljettäviä? Moneenko tällaiseen olet törmännyt ja montako profiilia luit? Laita ihmeessä joku lukumäärä.
Vai oletko itse biseksuaali joka haki seuraa naisista? Se, ettei halua seurustelukumppaninsa olevan biseksuaali on aivan eri asia kuin se että kokee jonkun sukupuolivähemmistön iljettäväksi. No, odotan vastaustasi.
Puhuit nelikymppisestä naisesta yksikössä. Onko yhdellä naisella ollut mielipide että hän on oman onnensa seppä (?) vai ovatko kaikki vastaan tulleet kylmiä oikeistokonservatiiveja? Montako profiilia ole lukenut suhteessa näihin? Toisaalta saahan ihminen olla konservatiivi.
MItä johtopäätökseen tulee niin ainahan on ollut tekosyitä päätyä siihen että nuori nainen nyt olisi minulle sopivampi:)
Sinun on ehkä vaikea ymmärtää, että haluaisin ikäiseni ja samassa elämäntilanteessa olevan naisen. En kuitenkaan halua ihmistyyppiä, joista jo mainitsin, en ystävikseni enkä varsinkaan kumppaniksi.
Tietenkään en puhu yksittäisistä ihmisistä. Kirjoitan satojen profiilien, esittelytekstien ja kysymyksiin annettujen vastausten pohjalta. Ihmisistä, jotka omilla kasvoillaan kertovat ahdasmielisyydestään.
Seppo-subjektiivinen siinä projisoi omaa aggressiotaan naisiin. Ongelmasi näkyy näistä omista tekstinpätkistäsi: sinulta puuttuu itsetunto ja persoonallisuus, olet narsìssin prototyyppi.
Ei yllätä yhtään, jos qusipäisiin yhteydenottoihisi tulee piikikkäitä vastauksia. Ongelma on itsessäsi, ei naisissa. Jokainen henkisesti terve varoo visusti kaltaistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi vähän avata sitä, mitä tarkoittaa konservatiivisella ja kovalla. Konservatiivinen kun tarkoittaa aika monelle jotain ihan muuta kuin homofobiaa.
Siellähän se oli avattu eka sivuilla kun minä viimeksi katsoin.
Niin, konservatiivisuus oli nimenomaan avattu homoinfona, mitä osaa et ymmärtänyt, kun vastasit ylläolevaan viestiin , joka nimenomaan kyseenalaisti homoinhon konservatiivisuuden merkkinä ? -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että olen viisikymppinen konservatiivi ja monen mielestä kova nainen.
Olin kolmikymppiseksi hippityttö ja liberaali, olin vaihdossa ulkomailla, asustelin eri puolilla maailmaa ja keskityin lähinnä elämyksiin.
Toisen lapsen ja eron jälkeen piti järjestellä elämä uudelleen ja löysin tukevan selkänojan konservatiivisuudesta, koti, uskonto, isänmaa, perhe jne.
Olen kaiken velkaa näille arvoille ja ihmisille, jotka uskoivat samoin. Olen menestynyt miesten alalla työelämässä ja minua kunnioitetaan - joku ehkä pelkääkin. Olen ehdoton markkinatalouden ajaja.
Kova olen jos ajatellaan, että omien puolustaminen on kovuutta ja silloin en ota askeltakaan taakse. Seksuaaliset vähemmistöt ja heidän karnevalisminsa eivät minua kiinnosta eikä kosketa. Se on heidän kamppailunsa eikä minun. En seuraa, ei kiinnosta.
Minua ei liikuta mitä ap ajattelee, mutta minua naurattaa, kun ketjussa hänen suuhunsa pannaan sanoja, jotta voitaisiin lyödä hänen irvikuvaansa. Pitäisi pystyä parempaan.
Kovuuden määritelmä olisikin hauska tietää. Minä taas kirjoittelen marginaalista, olen downshiftaajahippitäti, työelämä enimmäkseen takana, enkä ole kiinnostunut politiikasta enkä taloudesta (paitsi omastani) - saati ihmisistä, paitsi omistani. Aivan varmasti minäkin olisin kova jonkun eri tavoin ajattelevan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei sanonut näin, mutta raivoa toki vain.
Käytännössä sanoi, minä en raivoa. Sinä olet ap tai ainakin hyvin samanlainen tunneotus, jolta puuttuu järki ja itsetunto.
Taas kriisiytynyt viisikymppinen, joka kuvittelee olevansa nuori väärissä kuorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia ja konservatiivisia millä tavalla, anna esimerkki.
Ei kolmikymppinen ole liian nuori jos muuten sovitte yhteen.
N42Kovuus näkyy vaikka siinä, että jo yli nelikymppinen nainen kuvittelee olevansa oman onnensa seppä. Niin kuin tiedämme, tämän ikäinen ihminen on hädin tuskin muuttunut nettosaajasta tuottavaksi ihmiseksi. Kaiken sen jälkeen mitä yhteiskunta ja ympäristö ovat antaneet, he näkevät toiset ihmiset ja instituutiot esteiksi ja hidasteiksi. Vähän eri sanoilla kuvattuna.
Konservatiivisuus näkyy vaikka sellaisena, että bi- ja homoseksuaalisuus on taas/edelleen iljettävää. Miten se voi olla mahdollista herran vuonna 2019?
Nyt on ihan pakko puuttua tuohon viimeisimpään kappaleeseen ja kysyä lisätietoja. Siis ihanko tosissaan sulle on tullut vastaan isompikin tai otoksessa suhteessa suuri joukko viisikymppisiä naisia, jotka ilmoittavat netissä että heistä homot ovat iljettäviä? Moneenko tällaiseen olet törmännyt ja montako profiilia luit? Laita ihmeessä joku lukumäärä.
Vai oletko itse biseksuaali joka haki seuraa naisista? Se, ettei halua seurustelukumppaninsa olevan biseksuaali on aivan eri asia kuin se että kokee jonkun sukupuolivähemmistön iljettäväksi. No, odotan vastaustasi.
Puhuit nelikymppisestä naisesta yksikössä. Onko yhdellä naisella ollut mielipide että hän on oman onnensa seppä (?) vai ovatko kaikki vastaan tulleet kylmiä oikeistokonservatiiveja? Montako profiilia ole lukenut suhteessa näihin? Toisaalta saahan ihminen olla konservatiivi.
MItä johtopäätökseen tulee niin ainahan on ollut tekosyitä päätyä siihen että nuori nainen nyt olisi minulle sopivampi:)
Sinun on ehkä vaikea ymmärtää, että haluaisin ikäiseni ja samassa elämäntilanteessa olevan naisen. En kuitenkaan halua ihmistyyppiä, joista jo mainitsin, en ystävikseni enkä varsinkaan kumppaniksi.
Tietenkään en puhu yksittäisistä ihmisistä. Kirjoitan satojen profiilien, esittelytekstien ja kysymyksiin annettujen vastausten pohjalta. Ihmisistä, jotka omilla kasvoillaan kertovat ahdasmielisyydestään.
Seppo-subjektiivinen siinä projisoi omaa aggressiotaan naisiin. Ongelmasi näkyy näistä omista tekstinpätkistäsi: sinulta puuttuu itsetunto ja persoonallisuus, olet narsìssin prototyyppi.
Ei yllätä yhtään, jos qusipäisiin yhteydenottoihisi tulee piikikkäitä vastauksia. Ongelma on itsessäsi, ei naisissa. Jokainen henkisesti terve varoo visusti kaltaistasi.
Huomaa myös miten paljon hän ottaa itseensä kun joku näkee hänen lävitseen ja tunnistaa ihmistyypin. Narsisti on narsisti ja kun muutaman on elämänsä aikana kohdannut ne oppii tunnistamaan hyvinkin pienistä vihjeistä. Sellainen mikä ilmiöön ei ole törmännyt tai kohdallaan kokenut narsistin kiusaamista ei sitä näe eikä tunnista.
Ikääntyvän narsistinhan on aina vain vaikeampi löytää uusia uhreja joten on ymmärrettävää siirtyä jahtaamaan nuorempia joilla on vähemmän elämänkokemusta, eikä iän mukana kehittynyttä ihmistuntemusta. Naivi idealismi ja halukkuus kehittymättömän minäkuvan takia taipua narsistin käskyihin on edellytys. Narsistihan etsii aina uhriksi ihmistä jolla on heikko kyky ylläpitää omia rajoja. Vahvoihin, rajansa tunteviin ihmisiin narsisti ei koske.
Tästä kaikesta opimme taas että älä arvostele naisia. Meillä ei ole itsetuntoa kestää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaikesta opimme taas että älä arvostele naisia. Meillä ei ole itsetuntoa kestää sitä.
Turha sinun on kiukutella ja esiintyä naisena jos sinut on nähty. Kommunikoinnistasi päätellen olet narsisti. Ongelmasi on se, että olet narsisti. Jos et ole narsisti niin kommunikoi niin kuin ihminen joka ei ole narsisti, mutta ap. Sinä kommunikoit kuin narsisti. Et sinä ketään normi järjellä ja terveellä itsetunnolla toimivaa ihmistä huijaa.
Miten mustakin tuntuu, että ap:lle kova on nainen, joka ei halua "pitää miehestään huolta" ts. muuttaa yhteen ja hoitaa kodin ja ap:n. Näitä on nähty.
Ei se ap:n kaappihomous ja naisviha sillä häviä että vaihtaa naista ja naisten ikäluokkaa mitä kotioloissa sitten kiusaa ja nöyryyttää. Kyllä se naisviha on ihan pysyvä tila eikä sillä lopu että sitä kotona olevaa, miesten kanssa petettävää puolisoa säännöllisesti vaihtaa. Turha syyllistää niitä naisia jotka ei pellenä pidettävän rooliin suostu.
Vierailija kirjoitti:
Miten mustakin tuntuu, että ap:lle kova on nainen, joka ei halua "pitää miehestään huolta" ts. muuttaa yhteen ja hoitaa kodin ja ap:n. Näitä on nähty.
Ai, susta ihan "tuntuu". Sulla on "tunne" ja tunnehan tällä palstalla voittaa aina faktat. Käsi sydämellä, kuka haluaa puolison, joka käy pelkän tunteen voimalla ja tekee mitä tunne kulloinkin sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, susta ihan "tuntuu". Sulla on "tunne" ja tunnehan tällä palstalla voittaa aina faktat. Käsi sydämellä, kuka haluaa puolison, joka käy pelkän tunteen voimalla ja tekee mitä tunne kulloinkin sanoo?
Ladopa pöytään faktat, kun kyse on mielipiteestä. Sekä ap:n että minun. Tämä vaikutelma jää tekstin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ne muut ovat järkinaisia, ap:n sanoin kovia ja konservatiivisia.
Joo, mitää vikaa viis kybäsis naisissa. Piilo homo ap ei ansaitse viis kybäsiä suomi naisia. N55
Noloa hei kompata itseään.