Olen 50-v mies ensimmäistä kertaa treffisivuilla ja ikäseni naiset ovat äärimmäisen kovia ja konservatiivisia
Aivan kuin olisin lukisi lapsuusaikojeni vanhojen ukkojen mielipiteitä. Jos haluaa nähdä jotain valoa tunnelin päässä, täytyy katsoa 30-35-vuotiaiden joukkoon, jotka taas muuten ovat aivan liian nuoria ja minä tietysti liian vanha.
Kommentit (101)
Ajattelin otsikon perusteella jotain ihan muuta kuin sitä, että viisikymppinen nainen haluaa heteromiehen parisuhteeseen.... Mutta otsikosta tuli mieleeni, että tämä meidän sukupolvi on kyllä kieltämättä vähän erikoisessa tilanteessa. Vastikään tuttu viittäkymppiä lähentelevä, juuri eronnut mies valitti, kuinka tämän ikäiset naiset haluaa vain tapailusuhdetta, kun hän haluaisi heti tiiviin parisuhteen. Heti seuraavassa lauseessa hän tosin sanoi, että mihin sitä tervekätinen mies naista tarvitsee ja luetteli listan kotitöitä, joita oli tehnyt. Kokkaamista, siivoamista, pyykkäämistä. Eli ei hän mitään parisuhdetta halua, hän haluaa kotiorjan! Meidän ikäisillä naisilla on usein jo siitä kokemusta, eikä me enää sille tielle lähdetä. Siksi me halutaan kevyempiä suhteita, ja mietin että tuleeko siitä tuo "kova" vaikutelma.
Homoihin ja biseksuaaleihin - itse olen avarakatseinen. Ystäväksi kumpikin sopisi ja on ollutkin, mutta suhteeseen kanssani en halua missään nimessä kumpaakaan ja homohan on muutenkin etsimässä muuta kuin naisseuraa.
Nainen 50+
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa ottaa joku 20 v, vaikka Thaimaasta.
Verbissä oli kiusallinen kirjoitusvirhe.
Oikaisu: ostaa joku 20 v, vaikka Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia ja konservatiivisia millä tavalla, anna esimerkki.
Ei kolmikymppinen ole liian nuori jos muuten sovitte yhteen.
N42Kovuus näkyy vaikka siinä, että jo yli nelikymppinen nainen kuvittelee olevansa oman onnensa seppä. Niin kuin tiedämme, tämän ikäinen ihminen on hädin tuskin muuttunut nettosaajasta tuottavaksi ihmiseksi. Kaiken sen jälkeen mitä yhteiskunta ja ympäristö ovat antaneet, he näkevät toiset ihmiset ja instituutiot esteiksi ja hidasteiksi. Vähän eri sanoilla kuvattuna.
Konservatiivisuus näkyy vaikka sellaisena, että bi- ja homoseksuaalisuus on taas/edelleen iljettävää. Miten se voi olla mahdollista herran vuonna 2019?
Jos kokeilisitkin miestä välillä. Ne ei olis niin ahdasmielisiä
Olet siis biseksuaali. Suuri osa naisista on heteroja. Miksi heidän pitäisi kelpuuttaa mies, jonka seksuaalisuus on erilainen kuin naisen itsensä? Miksi kun on tarjolla heteromiehiäkin. Mietipä sitä.
Hei, mä olen 50v nainen ja muuttunut iän myötä paljon rennommaksi elämän kaikilla alueilla. Ikä on tuonut tiettyä varmuutta ja sitä kautta ymmärrystä erilaisuutta kohtaan. Seksistäkin nautin paljon enemmän kuin nuorena ja olen vapautuneempi ja kokeilunhaluisempi. Älkää nyt leimatko kaikkia tämän ikäisiä naisia, se vasta ennakkoluuloista on. Pidän itsestäni huolta ja olen myös fyysisesti hyvässä kunnossa, mikä tuo itsevarmuutta ja sitä kautta rennompaa otetta elämään.
Taidat jäädä homojen seuraan sillä heteronaiset harvoin haluaa muuta kuin heteroja, biseksuaaleja naisia on vähän tarjolla ja sinä haluat naisen. Olet vähemmistöä.
Olen 50+ nainen, eri kuin tuo aiempi 50+.
Olen ollut deittipalstoilla katselemassa miestä tapailusuhteeseen. En huoli bi-miestä tautiriskien vuoksi. Eräskin kehui, että on ollut miesten kanssa, mutta 90% kerroista on ollut turvaseksiä. Juu, ei kiitos. Muutoin minulle on sama, mitä aikuiset, kaksi tai useampi, keskenään puuhailee, mutta minä en halua altistua taudeille.
Ja tapailusuhteeseen, koska en halua pestä kenenkään pyykkejä tms.
Muuten, ei ole tarvinnut kertaakaan vielä ottaa yhteyttä miehiin. Miehiltä tuli valtavat määrät yhteydenottoja ja treffipyyntöjä käytännöllisesti katsottuna tyhjään profiiliini. Myös hyvin nuorilta.
Mahtavatko nämä nyt olla niitä kovia arvoja, että huolin vain miehen, joka ei ole ottanut toista miestä paljaaltaan mihinkään, ja etten rupea käymään kaupassa ja pyykkäämään oman työni lisäksi?
Löysinkin eräältä sivulta nuoren, viriilin, korkealibidoisen rakastajan ja hyvin menee.
Ai, sori. Yli 50-vuotiaat miehet rankkaan heti pois. Varmasti ymmärrätte, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ nainen, eri kuin tuo aiempi 50+.
Olen ollut deittipalstoilla katselemassa miestä tapailusuhteeseen. En huoli bi-miestä tautiriskien vuoksi. Eräskin kehui, että on ollut miesten kanssa, mutta 90% kerroista on ollut turvaseksiä. Juu, ei kiitos. Muutoin minulle on sama, mitä aikuiset, kaksi tai useampi, keskenään puuhailee, mutta minä en halua altistua taudeille.
Ja tapailusuhteeseen, koska en halua pestä kenenkään pyykkejä tms.
Muuten, ei ole tarvinnut kertaakaan vielä ottaa yhteyttä miehiin. Miehiltä tuli valtavat määrät yhteydenottoja ja treffipyyntöjä käytännöllisesti katsottuna tyhjään profiiliini. Myös hyvin nuorilta.
Mahtavatko nämä nyt olla niitä kovia arvoja, että huolin vain miehen, joka ei ole ottanut toista miestä paljaaltaan mihinkään, ja etten rupea käymään kaupassa ja pyykkäämään oman työni lisäksi?
Löysinkin eräältä sivulta nuoren, viriilin, korkealibidoisen rakastajan ja hyvin menee.
Ai, sori. Yli 50-vuotiaat miehet rankkaan heti pois. Varmasti ymmärrätte, miksi.
Amen!
Se aikaisempi 50 vee. Sillä poikkeuksella, etten etsi tapailusuhdetta, mutta komppaan täysin. Itselle hyvinsäilynyt ja terve hieman päälle 50 vee mies on myös mahdollinen vaihtoehto suhteeseen.
Naiset homottelevat ja väittävät, että aloittaja on bi, vaikka hän ei missään sano sellainen olevansa.
Ketjussa on yksi nainen, joka tekee tämän oletuksen ja sen jälkeen tulee naisia jatkamaan siitä.
Kannattaako vastata, jos ei lue viestejä? Tietysti kannattaa, jos haluaa ehdoin tahdoin tehdä itsestään naurunalaisen!
Vierailija kirjoitti:
Eli kovuutta ja konservatiivisuutta on se jos työssäkäyvä ja omillaan toimeentuleva 50v nainen haluaa miehen, joka on töissä ja joka ei ole biseksuaali?
Lika barn lekar bäst.
Onko noita biseksuaalimiehiä tosiaan noin paljon
Varaudu siihen, ettei sieltä nuorten ikäluokasta tule hirveästi vastakaikua. Tavallinen ihan kivan näköinen työkaveri erosi ja meni treffisivustoille 44-vuotiaana. Hän sai vastauksia vain yli 50-vuotiailta. Taitaa olla aika tavallista, että nykyisin nainen on hiukan vanhempi. Itsekin löysin eron jälkeen hiukan nuoremman miehen. Luulin olevani poikkeus, mutta ehkä en olekaan.
Nuorekas 50:nen lienee mytologinen olento, vai onko sellaisesta mitään tutkittua tietoa.
Todennäköisyys joutua ufon sieppaamaksi lienee suurempi.
Näytä minulle 50 vuotias mies, joka nimenomaan EI etsi kodinkonetta itselleen tai pelkkää panopatjaa ? Jos se tekee naisesta kovan, että kotileikit on jo leikitty ja uutta mieslasta ei huoli, niin olkoon sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Näytä minulle 50 vuotias mies, joka nimenomaan EI etsi kodinkonetta itselleen tai pelkkää panopatjaa ? Jos se tekee naisesta kovan, että kotileikit on jo leikitty ja uutta mieslasta ei huoli, niin olkoon sitten niin.
Mistä ihmeestä sellaisia kodinkonetta etsiviä miehiä oikein löytyy? Ehkä isoisäni ikäpolvi - sodankäyneet miehet - vielä olivat tuollaisia, mutta ei kai nykyaikana sentään.
Eiköhän kaikki viisikymppiset (ja nuoremmat ja vanhemmatkin) ole jo siihen ikään mennessä oppineet käyttämään pesukonetta ja imuria. Itse viisikymppisenä uusiosuhteessa elävänä tunnistan kyllä että nainen on aktiivisempi siivoamaan, kun minä puolestani hoidan yleensä pyykit, kaupassakäymisen ja arkikeittiön. Totta kai minäkin hoidan imuroinnin-lattianpesun-pölyjenpyyhkimisen-vessanpesemisen, jos nainen on reissuissa, eikä nainenkaan nälkään kuole vaikka minä olisin reissuissa.
Tällaiset mieslapsijutut ja kodinkoneenetsimiset kuulostavat katkerilta naisilta, jotka eivät vain ole löytäneet kumppania. Happamia sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sellaisia kodinkonetta etsiviä miehiä oikein löytyy? Ehkä isoisäni ikäpolvi - sodankäyneet miehet - vielä olivat tuollaisia, mutta ei kai nykyaikana sentään.
Eiköhän kaikki viisikymppiset (ja nuoremmat ja vanhemmatkin) ole jo siihen ikään mennessä oppineet käyttämään pesukonetta ja imuria. Itse viisikymppisenä uusiosuhteessa elävänä tunnistan kyllä että nainen on aktiivisempi siivoamaan, kun minä puolestani hoidan yleensä pyykit, kaupassakäymisen ja arkikeittiön. Totta kai minäkin hoidan imuroinnin-lattianpesun-pölyjenpyyhkimisen-vessanpesemisen, jos nainen on reissuissa, eikä nainenkaan nälkään kuole vaikka minä olisin reissuissa.
Tällaiset mieslapsijutut ja kodinkoneenetsimiset kuulostavat katkerilta naisilta, jotka eivät vain ole löytäneet kumppania. Happamia sanoi kettu...
Kuinka montaa viisikymppistä miestä olet treffaillut tai kuinka monen kanssa olet ollut parisuhteessa? Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä naisilla taitaa olla tästä parempi käsitys. Yllättyisit (ilmiselvästi) jos tietäisit. Aina on poikkeuksia, toki. Mutta pääsääntöisesti näin.
Tekosyitä pitää nuorta sopivampana??!! Ap ei halunnut nuorta eikä pitänyt sopivampana. Jos luit.