Mies ottaa pitkäajan jälkeen yhteyttä
Kertokaapa miksi mies ottaa pitkäajan jälkeen yhteyttä ja haluaa viestitellä ja soittaa jatkuvasti. Tätä ennen ei olla juteltu tyyliin vuoteen kunnolla ja aikaisemmin jos ollaan juteltu niin juttelut on ollut aika lyhkästä. Olen hieman hämmentynyt.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan niin jännän äärellä, että jään odottamaan vastauksia.
Jopa niinkin jännän, että homma ei toiminut jonkun muun kanssa ja voikin taas palata, kunnes tulee parempaa vastaan.
Vastaukseni voi lukea eilisestä vastaavasta ketjusta.
Vanhan valokuva kansion mä löysin yllättäen ja sitä selailemaan jäin. Paljon tuttuja kasvoja menneesyidestäin....
Jostakin tullut miehen mieleen ja tunteita noussut pintaan.
Tuleeko sinulle nyt kokoajan pahamieli kun mies otti pitkäajan jälkeen yhteyttä?
On jäänyt yksin tai muuten puutteeseen ja alkaa heitellä taas verkkojaan josko jotain tarttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa niinkin jännän, että homma ei toiminut jonkun muun kanssa ja voikin taas palata, kunnes tulee parempaa vastaan.
No tämä.
Tota, mulla on joskus menny vuosikin, että otan yhteen kaverinaiseen yhteyttä. Ei siinä sen kummempaa, kyseessä on todella mukava, kiva ja iloinen ihminen, jonka kanssa ollaan monet makeat naurut naurettu. Olen ite naimisissa ja meillä lapsia, hänkin seurustelee, vaikkakin aikaisemmin eronnut.
En koe mitään "sellaista viehätystä" häntä kohtaan, mutta on todella kivaa seuraa. Joskus ohi kiitävän ajatuksen asialle soin, mutta totesin itselleni, että hän ei vain sytytä sillä tavalla. Ja olin hyvin tyytyväinen. On myös vissi ero noihin miespuoleisiin kavereihin, kun voidaan jutella ihan erilaisista asioista ja jakaa toistemme iloja ja suruja - eri tavalla kuin miespuolisten kavereidin kanssa. Ollaan 40+. Joku tietysti epäilee, että ulkonäön vuoksi en mitään ole lähtenyt kehittelemään, mutta on itseasiassa ihan nätti nainen.
Eli aina ei taka-ajatuksia ole, näin lyhyesti.
Vain hän itse voi kertoa. Täällä on veikattu tähän mennessä sellaisia, jotka eivät liittyisi siihen, että mies oikeasti välittäisi sinusta. Voi olla, että se on todennäköisintä. Mutta hän saattaa välittääkin. Mutta älä anna kenenkään roikottaa sinua olemattomissa suhteissa.