Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla parisuhde toimii kertokaa muille ohjeita miten olette onnistuneet pitämään miehenne niin ettei petä ja lähde muiden matkaan!

Vierailija
17.09.2019 |

Moni arvostaisi jos kertoisitte, moni ei nimittåin osaa pitää miestään

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehiä jotenkin pitää kiinni, että eivät karkaa? Meitä kai sitoo yhteinen pitkä historia ja se, että viihdytään yhdessä. Olemme myös elämäntavoiltamme ja ajatusmaailmalta paljon samanlaisia. Aika kliseistä sanoa, mutta olemme kasvaneet yhteen.

Vierailija
2/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Ei se mies pitämällä pysy. Etkö ole kuullut sanontaa jos päästät jonkun vapauteen se palaa luoksesi itsekseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas?

No edelleen se, että alunperin pariutuu normaalijärkisen miehen kanssa..

Vierailija
4/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 vuotta olen luottanut siihen että parhaiten tuo mies pysyy pitämättä ja ihan vain siksi että hän sitä itse haluaa.

Vierailija
5/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ajattelee päällään - ei alapäällään. Häntä ei ns k#lli kuljeta.

Hän nyt vain on sen luo toinen. Ei flirttaile, ei iske naisia, ei pidä silmäpeliä tms sinkkuna.

Luonne vaikuttaa ja näkyy seksielämässämme 😖. Mutta sithän tässä ei kysytty.

Mies nyt vain ON tuollainen. Surkea libido.

Vierailija
6/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan toisiamme. Jutellaan kaikesta ja tehdään kaikkea. Emme riitele ja nalkuta turhasta eikä meillä ole pääkipeenä ja molemmat nauttii seksistä. Siihen ei paljoa tarvitse jos toista haluaa ja rakastaa ja näyttää sen rakkauden toiselle. Mies huomioi minua ja minä huomioin miestäni.

Vaikka tämä alapeukkuja saakin, niin kerroin silti miten elämme ja nautimme tästä elämästä. Täällähän on väärin rakastaa ja kertoa, että asiat on hyvin.

Vierailija
7/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolinen kunnioitus ja liika sek si. Hahaa!

Vierailija
8/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee tervejärkisen normaalin kaverin, eikä mitään aivotonta kusipäätä. 

Aiemmin tapailin näitä jälkimmäisiä ja koitin kaikkeni "pitää" ne. Sitten ymmärsin valita paremmin, eikä ole hetkeäkään kaduttanut. Ei tarvitse epäillä ja pelätä. Minä riitän ihan omana itsenäni. 

Vierailija
9/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella ei pysy varmaan kyllä kukaan mies vaikka mitä tekisit.

Vierailija
10/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pijetäänkö teillä mattoja kotona?

Vierailija
11/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu nainen ei huoli.

Vierailija
12/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on valita mies, joka todella haluaa olla kanssasi myötä-ja vastoinkäymisissä. Tällaisen miehen "pitäminen" on helppoa.

Vierailija
13/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin alussa luotettavan ja aikuisen miehen ja lopetin häntäheikki kakaroiden kanssa pyörimisen. Mies on luvannut pysyä rinnallani loppuun asti, sillä ehdolla etten petä. Ei se ole liikaa vaadittu.

Vierailija
14/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yhdessä vapaaehtoisesti.

Olen aina kannustanut miestäni hänen unelmissaan koski ne sitten työtä tai harrastuksia. Huolehtinut että hänellä on omia ystäviä ja omaa elämää.

Antanut haastetta elämään:) Sekä hyvää seksiä (olen aktiivisempi kuin hän). Järjestän pientä kivaa ja joskus idompia yllätyksiä ilahduttaakseni.

Laitan hyvää ruokaa ja kutsumme usein ystäviä ja perhettä syömään.

Pidän huolta itsestäni (myös painosta) ja puhtaudestani.

Rakastan miestäni ja olen sitoutunut, 23v takana

Tietenkin nämä toimii molemmin päin

Vierailija
15/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehestä kiinni, ei minusta. Eikä asetelma saa olla sellainen että nainen on enemmän riippuvainen miehestä. Jos mies haluaisi lähteä niin siitä vain, en jäisi perään ruikuttamaan.

Vierailija
16/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että sitä ei nyt vaan voi pitää . Pilvin pimein on täälläkin esimerkkejä ollut kun liitot hajoaa jommankumman pettämiseen.

Vierailija
17/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on valita mies, joka todella haluaa olla kanssasi myötä-ja vastoinkäymisissä. Tällaisen miehen "pitäminen" on helppoa.

Tämä pitää paikkansa vaikka tässäkin on tuurilla iso osuus.

Vierailija
18/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin miehen, jonka arvomaailmaan ei kuulu yhden yön jutut. Sitten jos hän johonkin toiseen rakastuu niin sillehän ei mitään voi. Hän itse on kuitenkin heti alussa ilmaissut haluavansa loppuelämän suhteen, jossa voi "levätä", so. ei mitään pelejä.

Vierailija
19/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat tässä suhteessa omasta vapaasta halustamme. Kummankaan ei tarvitse toista pitää. Näin tämä on toiminut jo yli 20 vuotta.

En osaa kuvitellakaan itseäni ihmissuhteeseen, jossa minun täytyisi aktiivisesti tehdä jotain pitääkseni toisen.

Vierailija
20/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä olo yhdessä. Liitto on molemmille toinen, tiedämme millainen on kehno liitto ja olemme molemmat nähneet miten siihen päädytään, nyt vältämme samoja virheitä. Muistamme puhua ja kysyä, emme oleta mitä toinen ajattelee. Emme ole ilkeitä toisillemme, ristiriitatilanteissa kumpikaan ei halua tahallaan loukata toista. Kerromme rakastavamme toisiamme ja kumpikin tuon näyttää myös teoissa. Näin jo kymmenen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä