Te joilla parisuhde toimii kertokaa muille ohjeita miten olette onnistuneet pitämään miehenne niin ettei petä ja lähde muiden matkaan!
Moni arvostaisi jos kertoisitte, moni ei nimittåin osaa pitää miestään
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Valitsin miehen, jonka arvomaailmaan ei kuulu yhden yön jutut. Sitten jos hän johonkin toiseen rakastuu niin sillehän ei mitään voi. Hän itse on kuitenkin heti alussa ilmaissut haluavansa loppuelämän suhteen, jossa voi "levätä", so. ei mitään pelejä.
Lisään vielä, että meidän suhteessamme molemmilla on paljon vapautta. Matkustelemme myös yksin ja itse olen jonkin verran pois kotoa työmatkojen takia. Kun lapsia ei ole eikä tule, niin ei myöskään tarvitse kysellä lupia omiin menoihin vaan ne ovat ilmoitusasia. Tottakai otetaan huomioon se, ettei toinen ole jo sopinut sille ajankohdalle jotain muuta, mikä vaikuttaa asiaan.
Se, että kysyt edes tällaisen kysymyksen, kertoo jo paljon siitä, että sinulla on hyvinkin ongelmallinen asenne. Kaikki lähtee kunnioittamisesta, sinun pitää osata kunnioittaa itseäsi JA myös häntä. Minä minä minä -asenne on parisuhteen tuho.
Harva mies haluaa jättää naisen, joka on hyväntahtoinen ja tasapainoinen. Luottaa mieheen ja nauttii elämästä itsenäisestikin eikä laita omaa onnellisuuttaan miehen vastuulle. Joka antaa miehelle vapautta ja omaa tilaa. Ja joka osaa riidellä reilusti ja tarvittaessa arvioida myös omaa käytöstään kriittisesti. Pitää miestä hyvänä.