Jos joku tulisi kertomaan, että puolisosi pettää hänen kanssaan sinua, mitä vastaat?
Uskotko heti ja menet kostopanemaan, juttelet puolisosi kanssa vai naurat hyvälle vitsille?
Jos ensimmäinen, etkö luota kumppaniisi edes sen vertaa?
Kommentit (25)
Sanotaanko näin että koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta jossa tuollaisessa ilmiannossa ei olisi perää. Omalle kohdalle ei ole osunut mutta 3 kertaa olen kuullut tällaisesta tuttavapiirissä vuosien mittaan ja aina on ollut totta. Tottakai täytyy kertoa jos tietää. Kertoisitko naapurinrouvallesi että hänen talonsa on tulessa?
Kovin helpolla en nykyisestä miehestä moista uskoisi. Mikäli kuitenkin olisi todistettavasti totta kysyisin mikä kuvio on, onko nainen ollut tietoinen siitä, että mies on suhteessa. Mikäli vastaus olisi kyllä vetäisin turpaan. Mies saisi myös äkkilähdön elämästäni. Parisuhde loppuu siinä vaiheessa, kun pettää.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin että koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta jossa tuollaisessa ilmiannossa ei olisi perää. Omalle kohdalle ei ole osunut mutta 3 kertaa olen kuullut tällaisesta tuttavapiirissä vuosien mittaan ja aina on ollut totta. Tottakai täytyy kertoa jos tietää. Kertoisitko naapurinrouvallesi että hänen talonsa on tulessa?
Kertoisin naapureille, että heidän talonsa on tulessa. Mutta tietenkään en puuttuisi heidän avioliittonsa tai perhe-elämään ellei olisi lasten pahoinvoinnista kyse. Aikuiset saavat minun puolesta puuhastella sängyissään mitä tahtovat. En ole niin utelias, että siihen puuttuisin. Hävettäisi mennä ronkkimaan.
Varmaan jotain, että no sepä kiva, eikös olekin aika hyvä sängyssä.
Meillä on avoin suhde, eli käytännössä evvk :) Kunhan ei tuo tauteja kotiin eikä siitä lapsia, niin saa olla ihan kenen kanssa vaan.
Kysyisin, että mitä hän itse tahtoo mieheltäni.