Jos menee nkkumaan metsään niin millä todennäköisyydellä joku eläin tulee ja syö sinut kuoliaaksi?
Kommentit (103)
Todennäköisesti saat nukkua rauhassa.
Missä päin maailmaa olet yöpymässä?
Riippuu ihan siitä missä valtiossa meinasit nukkua. Suomessa ei tarvitse pelätä eläimiä. Ihmisiä kylläkin.
Se on noin fifty-sixty että tulee syödyksi.
kesällä ainakin hyttyset syö sut kuoliaaksi
Jossain oli juttu susiaktivistista, joka patikoi ja yöpyi susialueilla. Hakeutui varta vasten niiden reviireille. Kertoi, että kertaakaan ei ole käynyt susi teltalla, ei koskaan ole näkynyt lähelläkään.
Susi on niin arka eläin eikä karhu sille häviä. Ilves on pedoista rohkein ja sekin kiertää ihmisen.
Punkki lienee vaarallisin eläin ja hyvänä kakkosena lemmikkikoira.
Mua pelottaisi ainoastaan muut ihmiset ja punkit (ja lukit)
Itikat syö. Ja punkit puree, muttei tapa.
Sorkkaeläin voi paetessa jotain talloa teltan ja metsästäjä räiskiä perään pimeässä. Ehkä on paras pysyä tutussa paikassa.
Ainahan kaikki on mahdollista, mutta todennäköisyys on käytännössä 0%. Etenkin tähän aikaan vuodesta kun punkitkaan ei ole hereillä ja senkin purema ta p p aa vasta viiveellä.
Suomessa varmaan joku 1/100 miljardista.
Jossain Afrikan savannilla 1/1000.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaisi ainoastaan muut ihmiset ja punkit (ja lukit)
Minä en ole huolissani ihmisistä yleisesti, vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Punkki lienee vaarallisin eläin ja hyvänä kakkosena lemmikkikoira.
Ampiainen taitaa olla Suomen tappavin eläin.
50 % todennäköisyydellä. Joko tulee tai ei tule.
1%. Se olisi ainoastaan karhu. Susilauma tuskin. Ylipäätään sudet ja karhut pelkää ihmisen hajua.
Riippuu maasta ,suomessa sanoisin nolla ja huonolla tuurilla 0,1,se on nälkäinen haavoitettu karhu joka sinut popsii ruuaksi.
Jos et ole metsästyskautena kännisten metsästäjien "reviirillä", niin melko turvallista on.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli juttu susiaktivistista, joka patikoi ja yöpyi susialueilla. Hakeutui varta vasten niiden reviireille. Kertoi, että kertaakaan ei ole käynyt susi teltalla, ei koskaan ole näkynyt lähelläkään.
Susi on niin arka eläin eikä karhu sille häviä. Ilves on pedoista rohkein ja sekin kiertää ihmisen.
Ilves on ihmisrakas ja söpö kissaolento. :3
On erittäin lähella 0% todennäköisyyttä.