Sitoumiskammoisen miehen tapailu
Olen keväästä asti tapaillut satunnaisesti yhtä ihanaa miestä, meidän välillä on alusta asti ollut joku jännä yhteys/kemia. Viihdymme hyvin yhdessä ja synkkaa. Mies on pahasti pettynyt aiemmissa suhteissaan, ja on tosi varovainen. Hän on sanonut että tulee helposti ahdistus jos ajattelee liikaa, pelkää uutta pettymystä. Olen itse eronnut hiljattain, hän on kysynyt pari kertaa onko hän pelkkä lohtu ja laastari. Niin ei kuitenkaan ole. Kesällä hän kutsui mut tapaamaan kahta lastaan ja melkein heti sen jälkeen ilmoitti että ei hänellä olekaan sellaisia tunteita kun pitäisi olla, ja on tosi pahoillaan. Mietin jo että johtuiko lapsista, mutta oli aiemmin kertonut että sain hyvää palautetta. Kysyin että johtuuko tämä siitä että tuli ahdistus ja hän myönsi, pyysi että annetaan ajan kulua. Meni 3 vkoa ja hän laittoi yhtäkkiä viestin jossa kertoi että hänelle sopisi että nähdään silloin tällöin. Nyt ollaan nähty pari krt ”kavereina” ilman sitoutumista ja seksin merkeissä. Sanoin itsekin olevani sellaiseen suhteeseen valmis. Hän on mun mielessä ihan kokoajan, hän ei pidä mitään yhteyttä mutta 1-2 krt kk ollaan näht kuitenkin. Haluaisin kertoa hänelle tästä olotilasta ja että mulla on tunteita häntä kohtaan ja on ajatuksissa kokoajan. Antakaa jotain neuvoja, miten pitäisi toimia? Hän on epävarma naisjutuissa, ehkä johtuen aiemmista pettymyksistä
Kommentit (105)
Opettele, ap, kommunikoimaan selkeästi tunteesi ja tarpeesi sen sijaan, että kyselet vauvapalstan "selvänäkijöiltä", mitä joku heille tuntematon ihminen hatarasti selostetussa tilanteessa ajattelee ja haluaa. Kuinka moni näistä näkijöistä edes luki sen kohdan, jossa kerroit että sinä olit se joka ehdotti seksitapailusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies huomaa että jonkun naisen kanssa tunteita ei ole riittävästi, seuraava ajatus on, että voishan tästä kuitenkin saada seksiä.
Naiset ovat tässä yleensä suoraselkäisempiä ja lopettavat yhteydenpidon.
Näin varmasti usein onkin, mutta tässä tapauksessahan ap ehdotti seksisuhdetta. Mitä siitä pitäisi ajatella?
Sitä olen itsekin miettinyt että tietääkö hän varmasti että olen ihastunut ja haluan enemmän kuin seksisuhdetta. Ehdotin tosiaan että jos ollaan vaan kavereita ja nähdään silloin tällöin ilman mitään vakavaa sitoutumista. Tämä vaan sen takia koska hän oli kertonut ahdistuksestaan. No mitä ihmettä mä nyt sitten teen🙈🙈
Epätoivoinen ap
Puhut miehelle.
Muuten tuo jää sua vaivaamaan ikuisesti.
Niin tai näin, parasta että ainakin lopetat sen seksin hänen kanssaan. Jos hän ottaa yhteyttä ja koet hänet vastustamattomaksi, niin ala rakentaa suhdetta ystävyyden kautta. Jos häntä ei se kiinnosta niin asia on hyvin selvä...