Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sitoumiskammoisen miehen tapailu

Vierailija
17.09.2019 |

Olen keväästä asti tapaillut satunnaisesti yhtä ihanaa miestä, meidän välillä on alusta asti ollut joku jännä yhteys/kemia. Viihdymme hyvin yhdessä ja synkkaa. Mies on pahasti pettynyt aiemmissa suhteissaan, ja on tosi varovainen. Hän on sanonut että tulee helposti ahdistus jos ajattelee liikaa, pelkää uutta pettymystä. Olen itse eronnut hiljattain, hän on kysynyt pari kertaa onko hän pelkkä lohtu ja laastari. Niin ei kuitenkaan ole. Kesällä hän kutsui mut tapaamaan kahta lastaan ja melkein heti sen jälkeen ilmoitti että ei hänellä olekaan sellaisia tunteita kun pitäisi olla, ja on tosi pahoillaan. Mietin jo että johtuiko lapsista, mutta oli aiemmin kertonut että sain hyvää palautetta. Kysyin että johtuuko tämä siitä että tuli ahdistus ja hän myönsi, pyysi että annetaan ajan kulua. Meni 3 vkoa ja hän laittoi yhtäkkiä viestin jossa kertoi että hänelle sopisi että nähdään silloin tällöin. Nyt ollaan nähty pari krt ”kavereina” ilman sitoutumista ja seksin merkeissä. Sanoin itsekin olevani sellaiseen suhteeseen valmis. Hän on mun mielessä ihan kokoajan, hän ei pidä mitään yhteyttä mutta 1-2 krt kk ollaan näht kuitenkin. Haluaisin kertoa hänelle tästä olotilasta ja että mulla on tunteita häntä kohtaan ja on ajatuksissa kokoajan. Antakaa jotain neuvoja, miten pitäisi toimia? Hän on epävarma naisjutuissa, ehkä johtuen aiemmista pettymyksistä

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö löytänyt edellistä? Tai keksinyt?

P.s. se roikottaa sua. Haikailee muusta ja pitää "varalla".

Vierailija
2/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.p.s. silloin kun oikeasti "kolahtaa", tuollaiset "sitoutumiskammot" lentää ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi ketju?

Vierailija
4/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa odottelua loputtomiin ja olla paineiden purkukohde niin siitä vain. Hän kohtelee sinua huonosti ja sinä keksit hänelle puolusteluja. Ei hyvä.

Vierailija
5/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo riittää sinulle ja sinulle on ok, että jonakin päivänä hän löytää naisen, johon haluaa sitoutua ja lopettaa teidän panosuhteenne, niin kaikki hyvin. Älä kuitenkaan odota yhtään mitään enempää kuin seksin merkeissä tapailua. Ei ole olemassa sitoutumiskammoa, kuten edelläkin todettiin, on vain ihmisiä jotka eivät "kolahda" riittävästi,

Vierailija
6/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelasti pelaillu sinusta helpon viihdykkeen sekavklla höpinölllään. Jätä se.

Vierailija
7/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetkohan sä samaa miestä kun mä tapailin :) Mä päätin unohtaa koko homman kahteen hiljaiseen kauteen ja niin varmaan sunkin pitäis. Koska eihän tollasesta mitään tule, paitsi seksisuhde. Ja kuitenkin nämä sitoutumiskammoiset osaa sitä huomiota hakee sieltä sun täältä... Samaa saagaa ne jauhaa kaikille ja jotenkin ovat hyviä tuossa yhteisen kemian ja fiiliksen luomisessa. Menin itsekin tähän lankaan ja kuvittelin olevani tosi spesiaali hänelle!

Vierailija
8/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä tämän kun oikeen mietin, en vaan haluaisi uskoa. Olen kirjoittamassa hänelle viestiä jossa kerron ajatukseni, mutta siitä ei varmaan ole mitään hyötyä. Olen kuullut että hän tekee kavereilleenkin niin että sopii lyhyellä varoitusajalla näkemisestä, ei pysty pitkän tähtäimen suunnitelmiin... Uskotteko siihen että sen kemian joka on kahden ihmisen välillä pystyy aistimaan? Mä olen uskonut siihen ja ajatellut että aika auttaa.. mutta tulen kohta ihan hulluksi odottaessani hänen yhteydenottoaan, jota ei varmaan tule.

ap

Vierailija
9/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö löytänyt edellistä? Tai keksinyt?

P.s. se roikottaa sua. Haikailee muusta ja pitää "varalla".

Vähän pistää huvittamaan nämä varmat "tiedot" tuntemattomista ihmisistä. Et sinä muiden ajatuksia tiedä etkä myöskään toivomalla toisille ihmisille pahaa pysty niitä pahoja asioita aiheuttamaan. Yritä päästä tuosta pahansuopuudestasi, saatat saada omaan elämääsi hyvää.

Ap:lle sanon että mies voi ajatella mitä vain. Emme me sitä tiedä, luota vaistoosi. Jos mies ottaa noin harvoin yhteyttä niin suosittelisin tutustumaan muihinkin miehiin, ettet roiku vain yhdessä, joka ei selvästikään ainakaan tällä hetkellä ole valmis mihinkään vakavampaan. Kun tutustut muihin voit löytää jonkun johon ihastut vielä enemmän.

10/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset oikeasti näin pöljiä? 

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
11/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan kyllä tämän kun oikeen mietin, en vaan haluaisi uskoa. Olen kirjoittamassa hänelle viestiä jossa kerron ajatukseni, mutta siitä ei varmaan ole mitään hyötyä. Olen kuullut että hän tekee kavereilleenkin niin että sopii lyhyellä varoitusajalla näkemisestä, ei pysty pitkän tähtäimen suunnitelmiin... Uskotteko siihen että sen kemian joka on kahden ihmisen välillä pystyy aistimaan? Mä olen uskonut siihen ja ajatellut että aika auttaa.. mutta tulen kohta ihan hulluksi odottaessani hänen yhteydenottoaan, jota ei varmaan tule.

ap

Tuollaista se ihastuminen on. Itseasiassa melko harvoin maailman ihastusten summassa, tunne on molemmin puolinen...

Vierailija
12/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa oikein ehkä ole mitään järkeä, jos haluat normaalin parisuhteen. Itse luultavasti kertoisin tunteistani ja toiveistani, mutta laittaisin samalla pelin poikki satunnaisen seksin merkeissä tapailemisen suhteen. Jos hän haluaa tavata, voi ottaa yhteyttä.

Voihan tuosta jotain tullakin, mutta ehkä olisi parempi lähteä uudestaan alusta liikkeelle eikä harrastaa seksiä, koska seksi myös luo tunteita ja pitää yllä sellaisia tapailusuhteita joilla ei ole tulevaisuutta syvinä, hyvinä parisuhteina. 

Vierailija
13/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Unohda kaikki tuollaiset viestit joissa kerrot tunteistasi. Ihan turhia. Itsekin olen sortunut epätoivoisuuksissani niihin, mutta totuus on että mitään tuollaisia rakkauskirjeitä ei tarvita, jos molemmat pitävät toisistaan. Yritä unohtaa mies ja ala tutustua uusiin. Todennäköisesti mieskin etsii muuta seuraa.

14/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keväästä asti tapaillut satunnaisesti yhtä ihanaa miestä, meidän välillä on alusta asti ollut joku jännä yhteys/kemia. Viihdymme hyvin yhdessä ja synkkaa. Mies on pahasti pettynyt aiemmissa suhteissaan, ja on tosi varovainen. Hän on sanonut että tulee helposti ahdistus jos ajattelee liikaa, pelkää uutta pettymystä. Olen itse eronnut hiljattain, hän on kysynyt pari kertaa onko hän pelkkä lohtu ja laastari. Niin ei kuitenkaan ole. Kesällä hän kutsui mut tapaamaan kahta lastaan ja melkein heti sen jälkeen ilmoitti että ei hänellä olekaan sellaisia tunteita kun pitäisi olla, ja on tosi pahoillaan. Mietin jo että johtuiko lapsista, mutta oli aiemmin kertonut että sain hyvää palautetta. Kysyin että johtuuko tämä siitä että tuli ahdistus ja hän myönsi, pyysi että annetaan ajan kulua. Meni 3 vkoa ja hän laittoi yhtäkkiä viestin jossa kertoi että hänelle sopisi että nähdään silloin tällöin. Nyt ollaan nähty pari krt ”kavereina” ilman sitoutumista ja seksin merkeissä. Sanoin itsekin olevani sellaiseen suhteeseen valmis. Hän on mun mielessä ihan kokoajan, hän ei pidä mitään yhteyttä mutta 1-2 krt kk ollaan näht kuitenkin. Haluaisin kertoa hänelle tästä olotilasta ja että mulla on tunteita häntä kohtaan ja on ajatuksissa kokoajan. Antakaa jotain neuvoja, miten pitäisi toimia? Hän on epävarma naisjutuissa, ehkä johtuen aiemmista pettymyksistä

Huonon paikan keksit neuvoa kysellä koska täällä niin asenteellista on😆 Av-mammat hepakassa kun (taas) pääsevät tuomitsemaan😄

No kerro hälle olotilasta, tunteista ja ajatuksista. Olkoot vaikka kuinka sitoutumiskammoinen niin sinun ajatuksesi siitä että haluat olla enemmän läsnä hänen elossaan on sellainen mitä tämä sitoutumiskammoinen ei voi olankohautuksella ohittaa, siis sikäli mikäli vaan kerrot hänelle.

Ja olkoot sitoutumiskammoinen mutta niin kovin vähältä tuntuu näin ulkopuolisen silmin kohtaamisenne. Ainoa tiehän voittaa moinen olotila on se että vähä vähältä hakkii niitä positiivisia kokemuksia. Jos muutaman kerran kk vain tapaatte niin eipä siihen mitään muutosta sitten tule.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero äijä, kun sen sijaan, että sanoisi, että ei halua sitoutua sinuun, keksii tollasia höpöhöpö-säälinkerjäysjuttuja.

Turhaan sille mistään tunteista puhut, tuskin sitä kiinnostaa. Haluaa helppoa seksiä sulta kunnes löytää paremman. Olen pahoillani, mutta näin se on. Ansaitset parempaa.

Kerää itsekunnioituksesi ja sano, että et ole kenenkään ajanvietettä. Tai että selvä, seksiä vaan, mutta säästä mut noilta itsesäälitarinoilta. Tsemppiä.

Vierailija
16/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ehdottanut hänelle hätäpäissäni kaverisuhdetta ilman sitoutumista, ja kerroin etten ole itsekään tällä hetkellä(hiljattain eronneena) valmis mihinkään vakavampaan. Tämä järjestely sopi hänelle, en siis ole ihan varma tietääkö hän mitä oikeasti ajattelen. Hän on taipuvainen masennukseen, paniikkihäiriö ja murheita omassa perheessä, se voi tietysti aiheuttaa sen ettei pysty tällä hetkellä suhteeseen. Mut tuntuu siltä että jos jätän kertomatta ajatukseni niin kadun sitä joskus, toisaalta voi olla että yhteys katkeaa lopullisesti. Mutta olen ihan loppu tähän odottamiseen, koska hänelle sopii nähdä. Ja jos on sovittu hän voi viime hetkellä perua, roikun löysässä hirressä ja olen niin ihastunut häneen etten kestä.

Ap

Vierailija
17/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tulee se sitten, kun on taas sinun vuoro.

Vierailija
18/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä löytänyt susta hyvän lohduttajan kaikille murheilleen ja kokemilleen vääryksille. Mitä saat siitä, että olet tuollaisen ihmisen kanssa?

Kerro hänelle, että sinulla on tunteita, pelkkä seksi ei riitä. Sitten hän vastaa jotain tai saattaa olla vastaamatta mitään ja vain häviää. Älä nyt enää kuitenkaan löysässä hirressä roiku ja keksi miehelle tekosyitä sille, että ei halua olla kanssasi vakavasti. Mies käyttäytyy huonosti ja välinpitämättömästi, oli syyt mitkä tahansa.

Vierailija
19/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kaveritapaamisissa on ollut molemmilla kerroilla samanlainen käänne, mä olen ehdottanut tapaamista, hän vastaa että on tosi epävarmaa onnistuuko ja ilmoittaa lähempänä jos peruuntuu tms. Sitten tulee viesti saman iltana kun on pitänyt nähdä ja kysyy pääsenkö tulemaan. Tyyliin 20 aikaan illalla, ja mä olen mennyt. Viime kerralla ilmoitti että on kuumeessa eikä uskalla varmaksi luvata voidaanko nähdä. Hänestä ei kuulunut koko viikonloppuna mitään, eikä sen jälkeen. Ja mä odotin molempina iltoina että tulisi viesti, tunsin itseni aika idiootiks

Vierailija
20/105 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä kaveritapaamisissa on ollut molemmilla kerroilla samanlainen käänne, mä olen ehdottanut tapaamista, hän vastaa että on tosi epävarmaa onnistuuko ja ilmoittaa lähempänä jos peruuntuu tms. Sitten tulee viesti saman iltana kun on pitänyt nähdä ja kysyy pääsenkö tulemaan. Tyyliin 20 aikaan illalla, ja mä olen mennyt. Viime kerralla ilmoitti että on kuumeessa eikä uskalla varmaksi luvata voidaanko nähdä. Hänestä ei kuulunut koko viikonloppuna mitään, eikä sen jälkeen. Ja mä odotin molempina iltoina että tulisi viesti, tunsin itseni aika idiootiks

Etkä syyttä... Ei tällä löydälläsi liiemmin empatiakykyä ole, mutta hurja kunto kun jaksaa kuumeessa saalistaa ja ryskiä koko viikonlopun!