Millainen ihminen kieltäytyy tekemästä kuperkeikkaa? Onko hän sama ihminen, joka ei tiedä, miten kuperkeikka sanotaan ruotsiksi?
Kommentit (27)
Milloin tulee tilanteita, joissa ehdottomasti kaikkien aikuisten ihmisten on tehtävä kuperkeikka?
En onneksi sellaisessa tilanteessa vielä ole ollut. Jotain työpaikkojen "virkistyspäiviä"?
Muuten kyllä pitäisin kuperkeikkaa vaativaa ihmistä hieman yksinkertaisena, kenties joku heikkolahjainen tai holhouksen alainen henkilö, jos olettaisi että kuka vaan, tosta vaan vaikka työ- tai juhlavaatteissa likaisella lattialla alkaisi jumppaamaan.
En tiedä mitä se on ruotsiksi, mutta en niskavaivaisena viiti lähtee pelleilemään kuperkeikkailemalla kun se nyt ei kuitenkaan ole välttämätöntä.
Ei onnistu. Olen kömpelö ja kankea.
en tiedä mutta minä menen nyt nukkumaan
Voin tehdä kuperkeikan, mutta en tiedä, mikä se on ruotsiksi.
Ainahan näitä kieltäytyjiä on, hupsuja kun ovat. Normaali ihminen tekee kuperkeikan liikkumisen ilosta!
En tee. Olen vaivainen, kuten joku edellä, enkä tahdo rikkoa itseäni.
Vaikeaahan sitä kuperkeikkaa tai ylipääbsä mitään jumppaliikettä on tehdä jos ei osaa samalla huutaa tempun nimeä ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Selkävaivainen.
Selälle parasta mahdollista liikuntaa!
Ap
Ap, kuinka sanot kuperkeikka ruotsiksi. Toiseksi, tuo kuuluu kymmenvuotiaiden temppuihin. Aikuinen ei halua rikkoa itseään. Kuinka yksinkertaisia aloituksia täällä on, aina yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaahan sitä kuperkeikkaa tai ylipääbsä mitään jumppaliikettä on tehdä jos ei osaa samalla huutaa tempun nimeä ruotsiksi.
Repesin! 😂
Vierailija kirjoitti:
No mitä sanakirja sanoo?
kullerbytta
Kuperkeikka on ruotsiksi kupperkeik. Sen tiedän, mutta en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Olen osaamattomuuttani hävennyt koko ikäni. Nyt käyn asian vuoksi terapiassa.
Miksi pitäisi osata tehdä kuperkeikka?
Only in Finland...
Kuvittelenpa tässä nyt vaikka sveitsiläisryhmän pohtimaan tätä asiaa. Tai kuvittelisin jos pystyisin.
Joo. No mikä se on ruotsiksi? Opeta uusi sana.