Odotatko jo joulua?
Olin ennen jouluihminen mutta jotenkin nykyisin ei vaan jaksa innostua. No mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa syksyn kuluessa..
Miksi kysyn jo näin aikaisin? Eräs ystäväni otti juuri äsken puheeksi joulusuunnitelmansa...syyskuussa! :) Ajattelin että onko samanlaisia muitakin..
Kommentit (21)
En. Kohta alkaa taas se loukkaantuminen ja valitus, kun pitäisi mennä sinne ja tänne ja olla joka paikassa aattona klo 18.
En vielä pitkiin aikoihin. Yleensä joulun odotus ja joulutunnelma alkavat minulla itsenäisyyspäivänä. En vietä joulua omassa kodissani, vaan lapsuudenperheeni kanssa. Jos olisin joulun kotonani, aloittelisin valmistelut varmaan jo aikaisemmin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Odotan! Mitä nopeammin se tulee, sitä nopeammin on taas ohi.
Olen ostanut jo lähes kaikki joululahjat.
Joo, saatan kyllä jo tässä vaiheessa suunnitella vähän joulua. Esim. joulun teema on jo hyvinkin tiedossa. Samoin olen tehnyt joulumuistamisia jo valmiiksi, ja miettinyt lahjoja, koska sitten joulukuussa tahdon vaan nauttia tunnelmasta, käydä ystävien ja sukulaisten kanssa glögillä, tunnelmoida joulumusiikkeja kuunnellen.
kun se kaikki joulun metatyö on jo tavallaan tehty, joulukuulle jää vain se nautiskelu.
Kyllä odotan. Olen aina ollut jouluihminen. Nautin tunnelmallisesta joulusisustuksesta. Lahjoilla ei ole itselle niin väliä, mutta se kaikki muu joulutouhu ja -laittaminen on tosi mukavaa. Mitään en tee hampaat irvessä, vaan juuri sen verran kuin itse jaksan ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, saatan kyllä jo tässä vaiheessa suunnitella vähän joulua. Esim. joulun teema on jo hyvinkin tiedossa. Samoin olen tehnyt joulumuistamisia jo valmiiksi, ja miettinyt lahjoja, koska sitten joulukuussa tahdon vaan nauttia tunnelmasta, käydä ystävien ja sukulaisten kanssa glögillä, tunnelmoida joulumusiikkeja kuunnellen.
kun se kaikki joulun metatyö on jo tavallaan tehty, joulukuulle jää vain se nautiskelu.
Eikö joulun teema ole joulu? :D
Odotan sitä kauhulla! Saas nähdä, minkälaisen shown huomionhakuinen siskoni (35) taas saa aikaan...
Odotan vain siksi että sai taas pitkähkön loman vähillä lomapäivillä. Muuten aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä multa aina joku kysyy, ja ihan hyvä kysymys. Meillä koko perhe on vähän samanlaisia jouluhömppiä ja tykätään laittaa joulua aina vähän jonkinlaiseen teemaan. on ollut esim. amerikkalaistyylinen joulu ( joka ehkä oli kyllä vähän yli kaiken koristelublingblingin kanssa), on ollut pirttimökkityylinen joulu, 50-lukuinen joulu, Suomi 100 joulu jne.
Vierailija kirjoitti:
Odotatko jo joulua?
En.
Jos jouluihminen on, aloitaa "lahjarumban" jo heinäkuussa (=ALENNUSMYYNNIT), vaikkei sitä joulunodotuksena pitäisikään.
.
Olen jouluihminen eli myös jouluhamsteri...
... ostan kynttilöitä, servettejä, lakanasettejä, kaikkea kivaa alennuskoreista.
Teetä, kahvia... ostan talteen.
Tuikkukipoista olen luopunut, koska itselläni kaikki paikan pursuavat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä multa aina joku kysyy, ja ihan hyvä kysymys. Meillä koko perhe on vähän samanlaisia jouluhömppiä ja tykätään laittaa joulua aina vähän jonkinlaiseen teemaan. on ollut esim. amerikkalaistyylinen joulu ( joka ehkä oli kyllä vähän yli kaiken koristelublingblingin kanssa), on ollut pirttimökkityylinen joulu, 50-lukuinen joulu, Suomi 100 joulu jne.
Etkö kertoisi, mikä teema on tulossa tänä vuonna? Ideoita itselleni odottelen.
Jouluaattona syön jouluruokia, mutta en laita mitään joulu krääsää. Vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kertoisi, mikä teema on tulossa tänä vuonna? Ideoita itselleni odottelen.
Luonnonmateriaalit ovat tänä vuonna keskiössä esim. koristeluissa.
Odotan enemmän kunnon talvea kuin joulua, kynttilänvalossa pimeitä syysiltoja, hyggeilyä villasukat jalassa ja kirja kädessä..mmm