Mistä te köyhät ostatte hyviä vaatteita?
Ja ei kirppareita. Oon kokoa 44-46 ja on ihan sattumaa että tässä koossa sieltä löytää mitään. Oon nyt kuntoutustuella ja ei rahaa vaatteisiin. Tarvisin kuitenkin siistin talvitakin.
Kommentit (24)
Kyllä ainakin esim. UFFilla on isojenkin vaatteita, jopa eroteltuna omiin rekkeihinsä, jotta helpompi löytää.
Tokmannilta, Prismasta, K-marketista
Kuten ylläoleva sanoi, ensimmäinen askel on laihduttaa. Itse en isokokoisena naisena löytänyt yhtään mistään järkevällä hinnalla kauniita vaatteita.
Sen jälkeen kun on laihdutettu, niin suosiolla vaan Asosiin jne. halpakauppoihin. Zalando-Lounge.comissa on myös joskus jopa 70-80% alennuksia normaaleihin Zalandon hintoihin verrattuna.
Jos rahat on tiukilla ei voi hirveästi miettiä mitään ekologisuutta tai kestävyyttä, pitää ostaa sieltä mistä halvimmalla saa. Nämä kaksi kauppaa ovat itseäni palvelleet hyvin ja vaatteet kestäneet vuosia.
Yleensä kokoa 34 löytyy helposti alennuksen päälle alennusta-rekistä.
Uffilta ja kirppiksiltä. On siellä isojakin kokoja, kun vaan viitsii kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kokoa 34 löytyy helposti alennuksen päälle alennusta-rekistä.
Ja miten tämä hyödyttää ku alottaja on iso? Kokoa 44-46. 34 on pikkutyttöjen koko...
Oon kokeillut laihduttaa mutta kun tarvisi tehdä elämämtapamuutos ja se on vaikeaa kun rakastan hyvää ruokaa.
Ap
Vaellus- ja retkeilytarvikekirppikseltä Facebookissa löytyy isommillekin laatuvaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut laihduttaa mutta kun tarvisi tehdä elämämtapamuutos ja se on vaikeaa kun rakastan hyvää ruokaa.
Ap
Tekosyy... Minäkin rakastan hyvää ruokaa, mutta myös kulutan sen mitä syön, joten en ole lihava.
Laihdutat, niin löytyy kirppareiltakin enemmän valikoimaa, lisäksi säästät, kun ei mene niin paljon rahaa ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta, Prismasta, K-marketista
Näiden lisäksi Halpa-Hallista ja H&M:stä.
Hyvä ruoka voi olla myös terveellistä.
Kirppareilta ja Wishistä, jossa vaateiden laatu on 98% erittäin hyvä, vaikka kuka mitä väittäisi.
Kokemusta on kahden vuoden ja monien, monien pyykkäysten jälkeen.
Zalandon alet kannattaa raidata, tosi hyviä plusmallistoja siellä ja saa osarille!
Hmmm....koko 44-46 ei ole mikään iso! Tokmannilta saatat hyvinkin saada itsellesi edullisen ja fiksun näköisen talvitakin. Kirpputoreilta voi myös tehdä löytöjä: näin tänään kirpparilla todella fiksut ja siistit mustat naisten farkut kokoa 46.
Terkuin paria numeroa isompi nainen joka on aina löytänyt fiksuja vaatteita itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Kirppareilta ja Wishistä, jossa vaateiden laatu on 98% erittäin hyvä, vaikka kuka mitä väittäisi.
Kokemusta on kahden vuoden ja monien, monien pyykkäysten jälkeen.
Wishiltä löytyy hyvää vaatetta, jos osaa ostaa sieltä. Katsoa tarkkaan myyjät ja kokotaulukot.
Laihduta niin löytyy. Isommille tytöille vaatteita on huonosti tarjolla.