Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni ei laita koskaan ruokaa

Vierailija
16.09.2019 |

Löytyykö muilta samanlaisia miehiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei haluu, niin ei sen oo pakko.

Vierailija
2/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei myöskään laita. En ole tehnyt siitä numeroa. Tekee paljon muuta hyödyllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kysyi joko kohta on ruokaa. Klo oli 16.

Sanoin etten tiedä.

Vierailija
4/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan, mutta vastapainoksi mä en koskaan tankkaa, vaihda renkaita tai korjaa autoa, en myöskään vaihda lamppuja enkä tee muitkaan pikku korjaustöitä kotona. Tiskaankin harvoin.

Vierailija
5/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
6/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa kaiken ruuan. Kuolisin varmaan nälkään ilman sitä.

Vierailija
7/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies ole koskaan laittanut ruokaa. Ihan jo sen takia koska on töissä 7-22 joka päivä.

Vierailija
8/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuolisi nälkään ellei laittaisi ruokaa. Tulee nälkäisenä kotiin 15 jälkeen. Mä tulen 17 jälkeen eikä mulla ole vielä siinä vaiheessa mikään kiire alkaa laittaa sapuskaa. Useimmin toki tulen valmiiseen pöytään :)

Vierailija
9/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan uudet rohkeat ja reilut naisvastaajat. I love you. <3

Vierailija
10/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei laita ruokaa. Jos mies tekisi ruokaa, niin ruokalistamme koostuisi näistä: makaroonilaatikko, pakastewok + nuudeli + hunajamarinoidut kanan fileesuikaleet, riisi + kanakastike (hunajamarinoidut), pakasteranskalaiset + eineslihapullat tai nakit, spagetti + jauhelihakastike, perunamuusi + kalapuikot, uunilenkki, pakastepizza ja niin edelleen.

Miehellä ei siis ole mitään mielikuvitusta eikä mielenkiintoa kokkaamiseen. Kaikki puoliksi valmista, kasviksia ehkä juuri ja juuri joku kurkku-tomaatti-salaatti.

Joten minä kokkaan. Tykkään etsiä uusia juttuja ja kokeilla niitä. Haluan syödä hyvää ruokaa ja paljon tuoretta. Lisäksi osaan suunnitella ruoat niin että hävikkiä ei tule.

Lisäksi olen poistanut ruokavaliostani pastan, riisin, perunan, sokerin, leivän sun muut hötöt nii miehellä nopeasti loppuisi ideat minun ruokiin :D

Vierailija
11/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei laita ruokaa. Jos mies tekisi ruokaa, niin ruokalistamme koostuisi näistä: makaroonilaatikko, pakastewok + nuudeli + hunajamarinoidut kanan fileesuikaleet, riisi + kanakastike (hunajamarinoidut), pakasteranskalaiset + eineslihapullat tai nakit, spagetti + jauhelihakastike, perunamuusi + kalapuikot, uunilenkki, pakastepizza ja niin edelleen.

Miehellä ei siis ole mitään mielikuvitusta eikä mielenkiintoa kokkaamiseen. Kaikki puoliksi valmista, kasviksia ehkä juuri ja juuri joku kurkku-tomaatti-salaatti.

Joten minä kokkaan. Tykkään etsiä uusia juttuja ja kokeilla niitä. Haluan syödä hyvää ruokaa ja paljon tuoretta. Lisäksi osaan suunnitella ruoat niin että hävikkiä ei tule.

Lisäksi olen poistanut ruokavaliostani pastan, riisin, perunan, sokerin, leivän sun muut hötöt nii miehellä nopeasti loppuisi ideat minun ruokiin :D

Näinhän se pitää mennäkkin jos toisen tekeminen ei kelpaa. Tämä pätee myös muihinkin kotitöihin.

Vierailija
12/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee liikaa ruokaa. Se ei vaan tajua, että lapset asuu jo omillaan.

Vierailija
13/13 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ei laittaisi ruokaa,niin sille voisi tulla nälkä :D.Mä teen vain omat ruokani.Meillä myös mies pesee omat pyykit.Ja siivoaa kanssani vuorotellen.Mä teen lumityöt,avaan viemärit,vaihdan lampun jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän