Mistä te köyhät ostatte hyviä vaatteita?
Ja ei kirppareita. Oon kokoa 44-46 ja on ihan sattumaa että tässä koossa sieltä löytää mitään. Oon nyt kuntoutustuella ja ei rahaa vaatteisiin. Tarvisin kuitenkin siistin talvitakin.
Kommentit (24)
Mulla laatuvaatteita / merkkivaatteita Torilla myynnissä halvalla tuossa koossa. Valitettavasti talvitakkeja jo myyty.
Miksi ei kirppareita? Mä ostin viime talvena kirpparilta uudenveroisen villakangastakin hintaan 9e. Kiersin paljon kauppoja enkä löytänyt sopivaa ja kas, se tulikin kirpparilta vastaan naurettavan halvalla.
Tämän köyhän salaisuus on kirpparit ja alennusmyynnit sekä täysin toisiinsa sopivat vaatteet. Hillityt värit ja luonnonkuidut. Ei voi nimetä yhtä kauppaa, jos haluaa halvalla pitää kiertää useita kauppoja ja olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Lidlistä olen löytänyt aika monta kertaa hyviä vaatteita koossa 44-46. Ja ne ovat myös kestäneet pesussa. Mutta talvitakkeja siellä on harvemmin, enemmän löytää siistiä perusmekkoa, neuletakkia ja ulkoiluvaatteita.
Osta nettikirpparilta. Säästää aikaa kun ei tarvitse käydä liikkeissä katsomassa. Tai sitten pärjäät tämän talven vanhalla ja ostat ensi kevään alennusmyynnistä. Joskus talvivaatteita saa alennuksella heti joulun jälkeen.