Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään niin erikoista ole. Kauniit ihmiset keräävät rujompia enemmän, tai ainakin pidempiä katseita. Itselle tämä on hiukan epämukavaa, koska olen kasvanut rumana ankan poikasena ja tottunut pysyttelemään enemmän sivussa. Nuoruuden pitkän suhteen päättymisen jälkeen aloin hieman kuntoilemaan ja leikkasin epäsiistin pehkoni (useamman naisen suosituksesta huom!), niin yht'äkkiä naisten katseet alkoivat polttamaan joka puolella kulkiessa. Eikä ne pelkiksi katseiksi ole jääneet, vaan naiset tekevät erilaisia aloitteita arjessa ja yöelämässä. Olen toki työni puolesta joutunut harjoittelemaan esiintymistä, mikä näkynee jollain tavalla olemuksessa.

Vierailija
82/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä jonkun aiemman kirjoittajan kanssa, että todella harvoin näkee miehiä jotka oikeasti "kääntävät pään". Varmaan kerran tänä vuonna olen sellaisen nähnyt, oli varmasti noin 2 metriä pitkä, tummatukkainen (ihan suomalaista alkuperää tai ainakin sen näköinen), sopivan lihaksikkaan näköinen (sellainen vahvan näköinen mutta ei liian treenattu) ja komeat kasvot. Oli jonkun prätkäjengin liiveissä. Oli ihan pakko katsoa uudestaan kun oli niin huomiota herättävän komea :D minulle ei ole mitään prätkäjengisympatioita, päin vastoin. Sitä edellistä tapausta en muista. Omakin mies on ihan komea omaan silmään vaikka lyhyt onkin. Hänessä on sitten muita hyviä puolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan mukana Savetteja niin voit  pyyhkiä miehen sitten kuolasta puhtaaksi. Kaikki hyvin.

Vierailija
84/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaaliälyinen ihminen edes kuvittelee että kaikki muut kuolaa niitten miesten/naisten perään? Mun mies on 201cm tumma ja hoikka (Ruotsalainen). Siis todella mun maun mukaan, mutten mä oo niin tyhmä että mä kuvittelen että kaikilla maailman naisilla on sama maku. Suurin osa varmasti ei edes huomaa muuta kun sen pituuden kun vastaan tulee kaupungilla.

Vierailija
85/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutesi on ongelmasi, eivät muut naiset.

Vierailija
86/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna olisin onnellinen kun olet saanut tuollaisen kultakimpaleen itsellesi. Pidä hyvää huolta parisuhteesta ja arvosta miestäsi, ei siihen sen kummempaa tarvita. Kauniita ja komeita ihmisiä aina katsotaan, ei sille mitään voi. Ei kannata sitä jäädä sen enempää miettimään. Kukaan näistä tuijottajista ei ole miehesi kanssa, sinä olet. Sinä tunnet hänet ja saat jakaa aikasi hänen kanssaan, nauti siitä. Et varmaan itsekään ole hassumpi!

Kiitos kivoista sanoista, arvostankin miestäni enkä voi uskoa, että olen saanut sellaisen aarteen itselleni ❤️. Mies on nimittäin myös luonteeltaan maailman ihanin, hän hemmottelee minua, osallistuu kotitöihin vähintään yhtä paljon kun minä ja on muutenkin maailman paras puoliso.

Ap

Vierailija
87/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä on miehesi? Mun mies on 198 cm ja sitä tuijotetaan ja välillä käännytään katsomaankin. Mutta pituus herättää huomiota, eivät välttämättä sen kummemmin kuolaa, vaan katsovat että onpas pitkä ja komea mies.

Vierailija
88/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä on miehesi? Mun mies on 198 cm ja sitä tuijotetaan ja välillä käännytään katsomaankin. Mutta pituus herättää huomiota, eivät välttämättä sen kummemmin kuolaa, vaan katsovat että onpas pitkä ja komea mies.

Mies on 190 cm eli ei mikään ”ylipitkä”, jotta sen vuoksi herättäisi huomiota. Itse en ole ikinä kiinnittänyt huomiota miesten pituuteen, mutta vasta tuon miehen kanssa olen huomannut, että monet naiset lämpeävät pitkistä miehistä..

Ap

Vierailija
89/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian läpinäkyvä ja epälooginen 0/5, nuoret naiset eivät joukolla himoitse setämiehiä, olivat kuinka pitkiä ja parrakkaita tahansa. Nyt hus hus ylilaudalle minne kuulutkin.

N25

Setämies-jankkaaja paikalla toki. Moi.

Vierailija
90/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ulkonäkökeskeisyys on juuri nyt huipussaaan tässä maailmassa.

Kauneutuun ja komeuteen liitetään liikaa positiivisia mielikuvia, joissa ei ole totuuden häivääkään.

Vierailija
91/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mieheni. En kuolaa kenenkään perään.

Ei tarvitse. Parempaa en sää mistään.

Vierailija
92/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat varmaan katsoa uteliasuuttaan, jos pukeutuukin hyvin, että mikä tyyppi se on. Tai vaikka pitäisivät komeana ja hihittelisivät lähellä, ei se tarkoita että haluaisivat mitään.

Vierailija
93/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katsoo että kuinka tuon miehen vaimokaan ei ole sanonut, että miehellä on todella huonolla tyylillä valitut vaatteet komeuteensa nähden.

Vierailija
94/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin. Teille tulee varmasti kauniita lapsia.

Vierailija
95/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jo > 50 v mutta kun hän tulee huoneeseen niin hänet kyllä huomataan, on komea, pukeutuu hyvin ja on mukava.

Se näköjään riittää. On nuoria ja vanhempia naisia jotka pitävät hänestä mutta en enää jaksa välittää hänen saamaastaan huomiosta koska tiedän että mies rakastaa minua ja on uskollinen. En itsekään ole mikään seinäruusu mutta totuus on että mies on vanhetessaan charmikas jos on pitänyt itsestään huolta ja vanheneminen sopii miehille paremmin.

Vierailija
96/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti hyvännäköisiä miehiä on todella vähän. Hyvien kasvojen ja ryhdin lisäksi pitäs olla lisäksi ainakin 180cm.

Sos mediassa jokaisen saa näyttämään hyvältä kun lisää filttereitä ja photosoppua. Todellisuus onnkuiten toinen.

Ap. Voi olla, että oikeasti näet miehesi komeempana kuin muut, koska olet häneen rakastunut. Tosiasiasia voi olla niin, että sinusta vaan tuntuu tolta.

Vierailija
97/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen rakastunut luulee, että se oma kumppani on se jota kaikki kuolaa. Samoin jokaisen äidin mielestä se oma lapsi on kaunis .

Vierailija
98/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2m miehet on rumia. Rumat mittasuhteet. Paras on 178-190.

Alle 175 on ehdoton nou

Vierailija
99/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää naimisiin. Teille tulee varmasti kauniita lapsia.

Ollaan jo naimisissa 💖. Mies halusi ensimmäistä kertaa elämässään naimisiin, kun tapasi minut.

Ap

Vierailija
100/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Adonis ja ota sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan