Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sellaista kalastajan turpaa. 

Partahan on eräänlainen naamari. 

Kaikki partanaamaiset näyttää samalta.

Minusta kasvot on mielenkiintoiset, mutta tyyliin parta, aurinkolaist ja lippalakki tai lakki on naamariasuste.

Ei siinä pääse persoona näkyviin. 

Ehkä ne katsoo että onko toi joku tuttu, kun nykyään kaikilla miehillä on tuollainen naamari päässään. 

Vaikea niitä on erottaa toisistaan.

Vierailija
122/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että tuollainen haittaa ketään XD. Ihan samalla tavalla minua toljotetaan, miekkoset ja naikkoset. En minä sille mahda mitään. Olisi kamalaa, jos miekkosystävä itkisi itsensä uneen, koska ei voi rentoutua kanssani kun muutkin huomaavat minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, että tuollainen haittaa ketään XD. Ihan samalla tavalla minua toljotetaan, miekkoset ja naikkoset. En minä sille mahda mitään. Olisi kamalaa, jos miekkosystävä itkisi itsensä uneen, koska ei voi rentoutua kanssani kun muutkin huomaavat minut.

Ja ennen kuin alatte kotkottamaan, että itse toljotan muita, niin en kyllä toljota vaan päinvastoin ujona siirrän katseeni sivuun. Monet kerrat olen nostanut katseen yllättäen ja huomannut näitä toljotuksia.

Vierailija
124/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

päät ja naamaripäät kirjoitti:

Minusta kasvot on mielenkiintoiset, mutta tyyliin parta, aurinkolaist ja lippalakki tai lakki on naamariasuste.

Ehkä ne katsoo että onko toi joku tuttu, kun nykyään kaikilla miehillä on tuollainen naamari päässään. 

Kyllähän se parta kasvoja peittää mutta ei se persoonaa peitä :) Eivätkä kaikki parrakkaat näytä samalta. Huomattavan komeat miehet pistävät silmään, oli partaa tai ei.

Vierailija
125/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on raskasta, kun on kaunis oma vaimo ja lisäksi kuolaavia naisia hyrräämässä ympärillä, kun on puolijulkinen työ. Aina on katseiden kohteina. Olen oppinut arvostamaan kauniin vaimoni luonnetta ja sitä miten rakastankaan häntä. Saan olla onnellinen, että suhde on kestänyt.

Monet ikäiseni lähes 50 v miehet ovat jo niin rapakuntoisia, että tässä erottuu väkisinkin joukosta yhä enemmän. Minua saa katsoa, mutta ei koskea. Olen tullut varovaiseksi. Viihdyn parhaiten vaimoni seurassa. Korostan aina, että  miten hyvin minulla menee vaimoni kanssa ja muuta seuraa en kaipaa.

Auttoiko tämä?

Mihin/missä pitäisi auttaa? Riittää kun itse tiedostat sen. Kukaan muu ei ole kiinnostunut sun parisuhteesta tai kuinka hyvin/huonosti teille menee.

Auttoiko tämä?

Vierailija
126/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..

Mistä sä tiedät ettei sun mies harrastanut yhden yön juttuja? Voipi olla ettei hän halunnut kertoa sulle sen seksuaalisesta elämästä enempää. Varsinkin jos hän on komistus luuletko, että nuoruudessaan ei sekstaillut nuorten kauniiden naisten kanssa? Tottakai on!

Ap

Vierailija
127/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se parta kasvoja peittää mutta ei se persoonaa peitä :) Eivätkä kaikki parrakkaat näytä samalta. Huomattavan komeat miehet pistävät silmään, oli partaa tai ei.

Kyllä siinä se persoona katoaa sinne naamarin taakse valitettavasti. 

Partanaamat näyttää partanaamoilta. Sitten naamat näyttää erilaisilta. Partanaamat on sellaisia että jos ne leikkaa parran pois niin ei niistä välttämättä koskaan tykkää, koska naama ei miellytä. 

Naamari voi olla eräänlainen aselepo, mutta ei karvaista naamaa ikuisesti katsele. Se on eräällä tavalla persoonaton naamari.

Se parta on naamari. Kun parran poistaa niin ihminen muuttuu.

Siinäpä se. Parrakas tyyppi ei voi olla komea. Se on vain partanaamari. 

Komea on komea naamasta. Parta ja silmälasit on sellaisia naamarin osia. Tajuatko mitä yritän tuoda julki?

Kyllä te tajuatte että parta on oikeasti aika huono juttu ja vähän nolo muoti 2000-luvulla ja siitä eteenpäin.

Vierailija
128/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksetta kaikki vähänkään hyvännäköiset poikaystäväni ovat olleet hyvinkin tietoisia omasta komeudestaan ja käyttäneet aikaa ja vaivaa kroppansa pitämiseen kunnossa ja hyvännäköisten vaatteiden ostoon. Miehesi on siis umpikuuro ja-sokea, jos ei ymmärrä olevansa poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Laitoin muuten jokaiseen nättiin poikaan välit poikki jossain vaiheessa, sillä se omahyväisyys alkoi ottamaan päähän. Nyt olen suhteessa tavallisen näköisen kundin kanssa, joka keskittyy ihan muihin kuin ulkonäköasioihin.

Vierailija
129/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Mulla menee aina kaupungilla kulkiessa sellainen fiilis että tiedän ton. Se johtuu parrasta. 

Ne kaikki näyttää samalta :/

Aurinkolaseissaan ja lippalakissaan. Sitten on se parta. 

Samasta muotista vedettyjä. 

Vierailija
130/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin akat, nyt kuola suuhun ja ostoksille!

Vierailija
131/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toksinen parta öäks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä se persoona katoaa sinne naamarin taakse valitettavasti. 

Partanaamat näyttää partanaamoilta. Sitten naamat näyttää erilaisilta. Partanaamat on sellaisia että jos ne leikkaa parran pois niin ei niistä välttämättä koskaan tykkää, koska naama ei miellytä. 

Naamari voi olla eräänlainen aselepo, mutta ei karvaista naamaa ikuisesti katsele. Se on eräällä tavalla persoonaton naamari.

Se parta on naamari. Kun parran poistaa niin ihminen muuttuu.

Siinäpä se. Parrakas tyyppi ei voi olla komea. Se on vain partanaamari. 

Komea on komea naamasta. Parta ja silmälasit on sellaisia naamarin osia. Tajuatko mitä yritän tuoda julki?

Kyllä te tajuatte että parta on oikeasti aika huono juttu ja vähän nolo muoti 2000-luvulla ja siitä eteenpäin.

Tajuan kyllä mitä ajat takaa mutten ihan kaikkea allekirjoita. Tietysti naama näyttää erilaiselta parralla ja ilman sitä mutta ei se ihminen mihinkään muutu jos parran poistaa, ulkonäkö vain. Ja mielestäni parrassa ei ole mitään noloa, yksi tyyli siinä missä muutkin. Se voi myös olla osa sitä persoonaa. Ja kyllä, parrakas voi todellakin olla komea :)

Vierailija
132/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan testaa omaa viehätysvoimaansa juurikin varattuihin miehiin, eikä tarvitse olla edes komea, riittää, että on kelvannut jollekin naiselle.

Tämä nyt on täyttä shittiä. Kaikkea yksinkertainen nainen uskookin.

Vierailija
133/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot. Tapasin kerran komean miehen. Ajattelin että on komea. 

Suhteen loppuvaiheessa ajoi sattumalta partansa pois lomalla ja mulla lopahti kaikki tunteet siihen lärviin. '-Ajoi partansa vieläpä mun toiveesta huvikseen. Se oli virhe. 

En vaan toennut koskaan siitä muutoksesta. Oli totaalinen turn off. 

Heikko leuka jne. 

Mun mielestä parta on huiputusta. Ja nykyään en näe parrassa yhtään mitään katseltavaa. 

Se on tosiaankin naamari. 

Sori kaikille partanaamoille, jos loukkasin, mut tälläinen tapahtui minulle.

Vierailija
134/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan palstan kauniille ja rohkeille nyt paha mieli jos sanon, että ihminen kääntää luonnostaan katseen siihen suuntaan missä näkee liikettä. Tämä on automaattinen reaktio eikä tarkoita mitään.

Vierailija
135/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä kerran vilkaisen, en kuolaa. Ja unohdan näkemäni samointein.

Jännä kun näitä hupakoita tuntuu olevan joka paikassa, itse en tunne ketään joka avoimesti kuolaa ja tyrkyttää itseään.

Minulle on ihan normaalia katsoa ihmisiä silmiin ja hymyillä, sukupuolesta piittamatta. En minä sillä mitään tarkoita.

Vierailija
136/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta jos tuollaisen aarteen olet itsellesi löytänyt, niin tänäön on syytä ottaa kahdenkeskistä aikaa ja nauttia siitä miehestä - yksinoikeudella 😉.

Me otetaankin kahdenkeskistä aikaa joka ilta sängyssä, koska tämä mies saa myös minut käymään todella kuumana.. Hän huomioi minut aina ensin ja haluaisinkin keksiä tapoja olla hänelle vielä parempi puoliso..

Ap

Vierailija
137/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainoastaan kuolaa vaan myös harrastavat äänekästä seksiä miehesi kanssa selkäsi takana.

Vierailija
138/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä suhde huomattavan komean miehen kanssa. Ja heitä on kyllä harvassa. Kadulla kulkiessaan näe juuri koskaan yhtään komeaa miestä.

Ja olen itsekin viehättävä nainen. Meitä katsotaan molempia pitkään. Pitää olla hyvä itsetunto, että kestää sen että muutkin naiset katsovat omaa miestä ja päin vastoin. Mulle on aiemmissa suhteissa käynyt niin, että miehellä on ollut liian huono itsetunto ja sen vuoksi olen tullut lytätyksi ja alistetuksi. Nyt on mukavaa, kun on ns. itsensä tasoinen mies vierellä.

Vierailija
139/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän investoida kuolaimiin, jos eksyn silmät auki kaupungille ja näen vahingossa Ap:n "komistuksen".

Vierailija
140/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot. Tapasin kerran komean miehen. Ajattelin että on komea. 

Suhteen loppuvaiheessa ajoi sattumalta partansa pois lomalla ja mulla lopahti kaikki tunteet siihen lärviin. '-Ajoi partansa vieläpä mun toiveesta huvikseen. Se oli virhe. 

En vaan toennut koskaan siitä muutoksesta. Oli totaalinen turn off. 

Heikko leuka jne. 

Mun mielestä parta on huiputusta. Ja nykyään en näe parrassa yhtään mitään katseltavaa. 

Se on tosiaankin naamari. 

Sori kaikille partanaamoille, jos loukkasin, mut tälläinen tapahtui minulle.

Jotenkin jännä ajatella että parralla on ollut noin suuri merkitys. Ehkä suhde ei muutenkaan enää tuossa vaiheessa ole ollut kovin vakaassa tilassa? Jos olisin ihastunut (ehkä olenkin) mieheen jolla on suht massiivinen parta, en usko että parran pois ajaminen vaikuttaisi fiiliksiin. Tai mistä sitä tietää mutta vaikea kuvitella että näin kävisi. Se parta on kuitenkin aika pieni osa kokonaisuutta.