Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä, eli ajattelet että kun sinuakin vikitellään niin silloin miestäsikin. Sama logiikka kuin pettäjillä on, että kun itse pettää niin varmaan puolisokin ja sitten kytätään mustasukkaisena ja luullaan että toinen on samanlainen kuin itse. Eli sinua imartelee nuoremmilta miehiltä saama huomio ja luulet että miehesi suhtautuu omaan ( oletettuun ) huomioonsa samoin. 

Justhan ap sano että mies suuttui kun ap:ta tuijotettiin.

Vierailija
62/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot rummo, mee kiven alle häpeemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen mielelläni kaikkia kauniita ihmisiä. Myös naisia, vaikka olen umpihetero. Ihailen kauneutta ja komeutta. Ei se silti tarkoita että pitäs petiin mennä tai omaksi saada. Saatan miehellenikin kommentoida jostakin television naisesta että onpa kaunis nainen tai että onpa tissit esillä.

Vierailija
64/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen mies. Toiset miehet puhkeaa kukkaan siinä reilu kolmekymppisenä. En mä huomaa niitä katteluita kuin joskus, koska keskityn muihin asioihin kuin siihen kuka katselee ketäkin. Ja kyllä, olisi vientiä töissäkin, mutta mieheni on myös etäinen heitä kohtaan. Niin moni työpaikan mies on kuormasta syönyt, ja työntko kärsinyt muillakin, että hän on erottanut työn ja vapaa-ajan kokonaan jo viimeiset 7 vuotta. 

Vierailija
65/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan testaa omaa viehätysvoimaansa juurikin varattuihin miehiin, eikä tarvitse olla edes komea, riittää, että on kelvannut jollekin naiselle.

Ei varattuihin tarvitse testata yhtikästä mitään, kun suurinosa on niin helppoja nakkeja. Päinvastoin, varattuja pitää hätistellä pois. 

Vierailija
66/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan katsoa erityisen komeaa ( ja tummaa )

miestä, mutta en himoiten. Lähinnä tutkailen, että siinäpä komea ilmestys, oikea kansikuvapoika.

Mun himot kohdistuu ristiverisiin enemmänkin söpöihin, mutta miehekkäisiin miehiin joista harvemmin ensivilkaisulla edes huomaa mitään hurmaavaa.

Joo, mutta ei näistä kumpaakaan sorttia tapaa kovin usein. Työssäni näen paljon ihmisiä, mutta siitä huolimatta n. Kerran 5 vuodessa voin nähdä yhden komean miehen.

Vierailija
67/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa, että minun kohdallani tuo miehen aiheuttamat miesten ja naisten oudot reaktiot ja katseet eivät olleet kuvitelmaa. Myös miehet ovat kertoneet, että kyseisen miehen kanssa on ollut häiritsevää olla jossain, koska KAIKKI tuijottavat häntä.

Vierailija
68/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minun mieheni on komea, urheilullinen ja hyvin säilynyt ikäisekseen.

Ei sitä silti muut naiset himoitse ja kuolaa. Käsittääkseni ainakaan. Voi ne tietysti kuolatakin. Tapanani ei ole tuhlata aikaa sen havainnoimiseen miten muut ihmiset reagoivat mieheeni kun kuljemme jossain.

Katsos ap kun vaikka kulkisi miten komea mies käsipuolessa, sitä voi silti keskittyä omiin asioihinsa.

Täällä on tosi paljon tällaisia sairaita kuka katsoi ketäkin -aloituksia. Mitä jos koettaisitte vaikka ajatella välillä jotain, ei tarvitsisi käyttää niin paljon energiaa tuollaiseen vahtaamiseen?

Vierailija
69/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen nähnyt silmiinpistävän komean miehen. Toinen puhui venäjää, toinen oli saksalainen.

Minä treffailin yhtä saksalaista, joka on kyllä ihan älyttömän komea ja hyväkroppainen mies. Ei ole vastaavaa tullut vastaan. 

Lisäksi löyty kokoa ja taitoa sänkyhommiin. Toisinaan haikeana muistelen yhteisiä hetkiä. 

Vierailija
70/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä sanoa, että minun kohdallani tuo miehen aiheuttamat miesten ja naisten oudot reaktiot ja katseet eivät olleet kuvitelmaa. Myös miehet ovat kertoneet, että kyseisen miehen kanssa on ollut häiritsevää olla jossain, koska KAIKKI tuijottavat häntä.

jos sillä on riivaajia?

Vierailija
71/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimensä Damien 😆

Vierailija
72/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikkeuksillisen kaunis, täydellisen vartalon omaava nainen. Mies on komea, mutta oma kauneuteni lisää kiinnostusta ihan huomattavasti miestä kohtaan.

Vierailija
73/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poikkeuksillisen kaunis, täydellisen vartalon omaava nainen. Mies on komea, mutta oma kauneuteni lisää kiinnostusta ihan huomattavasti miestä kohtaan.

Hauska tutustua Mrs. Ronald McDonald!

Vierailija
74/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vannon,

kautta kiven ja kannon,

jos sanani syön,

niin mörökölli minut vieköön!

Vierailija
75/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina huvittavia kun naiset on niin tohkeissaan "komeista " miehistään ja sitten muut hihittelee että kivat psykoosit sulla. Ei kun oikeesti kiva, mutta rakkaus on todellakin sokea tai joku nappailee muutakin kuin c-vitamiinia iltaisin.

Jep, pari kertaa oon ollu toooosi hiljaisena, kun kaveri on kysynyt tyyliin eiks tää mun mikasikapetteri ole sit niinku maailman komein kundi. Sit se hetki, kun oot hetken ihan hiljaa, ettet repeis nauraan ja yrität keksiä jotain diplomaattista vastausta 🤣

Pahimpia on nämä mustasukkaiset puolisot. Hei ihan oikeasti olen ihan varma että minä ja EI KUKAAN halua sun miestäsi! Me ollaan loppu maailma oikein tyytyväisiä että se on sulla. Ei pelkoa että kukaan tulee viemään tuota sulta pois :D

Et tiedä, koska sulla ei ole ollut tarpeeksi komeaa miestä. Joitakin naisia oikein tuntuu kiehtovan nimenomaan varattu mies, koska mun mies on joutunut parikin kertaa työpaikalta peräisin olevan naisen piirittämäksi. Tuli sähköpostia ja flirttiviestiä, vaikka tiesivät olevan naimisissa. Humalassa jotkut naiset tulevat ihan kaulaankin roikkumaan.

Kyllä komeaa miestä myös katsotaan, mutta suurin osa varmaan vain kattoo, että onpa komea. Pitkä 194 cm ja tumma roteva ja urheilullinen mies on mullakin.

Vierailija
76/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäsi poikkeuksellisen kaunis. Se ei vielä tarkoita että kaikkien muittenkin.

Vierailija
77/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden naisten kuolata tai tuijottaa. Niin kauan kun vain tuijottavat, ei ole mitään ongelmaa. Jos käyvät käsiksi se on ongelma. Eiköhän aika korjaa tämänkin ongelman, kaikki me vanhenemme ja rupsahdamme. Ja tärkeintä, että luotat mieheesi ja hänen uskollisuuteen. Oman kokemukseni mukaan komeilla miehillä ei ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan syrjähypyillä vaan niitä harrastavat yleensä huonolla itsetunnolla varustetut miehet.

Vierailija
78/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte näitä miehiä joiden perään kuolataan kun minä olen viimeksi nähnyt miehen jonka laitoin merkille noin 4 vuotta sitten ja silloinkin se oli sellainen parimetrinen Jason Momoa tyylinen ilmestys. Minä en sen jälkeen ole nähnyt miehiä lainkaan, ihan kuin ne olisi hävinneet jonnekin. Mistä te näitä miehiä teette joita muka joku katsoo?

Parikymppiset eivät kuolaa mieheni perään, mutta moni muu kyllä. Juuri eilen kassajonossa oli nainen, joka kääntyi useita kertoja katsomaan miestäni ja haki katsekontaktia häneen.

En mitä tätä miestä ole mistään tehnyt, eikä hän näytä edes Jason Momoalta, mutta kai toisilla naisilla on sitten sellainen miesmaku, että hänen ulkonäkönsä sopii siihen. Tumma ja klassiset piirteet, kauniit silmät ja suht lihaksikas.

Vierailija
79/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minun mieheni on komea, urheilullinen ja hyvin säilynyt ikäisekseen.

Ei sitä silti muut naiset himoitse ja kuolaa. Käsittääkseni ainakaan. Voi ne tietysti kuolatakin. Tapanani ei ole tuhlata aikaa sen havainnoimiseen miten muut ihmiset reagoivat mieheeni kun kuljemme jossain.

Katsos ap kun vaikka kulkisi miten komea mies käsipuolessa, sitä voi silti keskittyä omiin asioihinsa.

Täällä on tosi paljon tällaisia sairaita kuka katsoi ketäkin -aloituksia. Mitä jos koettaisitte vaikka ajatella välillä jotain, ei tarvitsisi käyttää niin paljon energiaa tuollaiseen vahtaamiseen?

Mitä havainnoin ympäristöäni ja mitä ympärillä olevat ihmiset tekevät. Ei se vie minulta energiaa tai korkeintaan ehkä siitä energia pelkästään sitä omaa napaani katsomisesta. Toiset miettivät tosiaan vain itseään ja sallittakoon se heille. Minusta muut ovat kiinnostavampia kuin minä itse ja siksi katselen mielummin heitä ja heidän tekemisiään.

Vierailija
80/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin onnellinen kun olet saanut tuollaisen kultakimpaleen itsellesi. Pidä hyvää huolta parisuhteesta ja arvosta miestäsi, ei siihen sen kummempaa tarvita. Kauniita ja komeita ihmisiä aina katsotaan, ei sille mitään voi. Ei kannata sitä jäädä sen enempää miettimään. Kukaan näistä tuijottajista ei ole miehesi kanssa, sinä olet. Sinä tunnet hänet ja saat jakaa aikasi hänen kanssaan, nauti siitä. Et varmaan itsekään ole hassumpi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän