Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta kaikki vähänkään hyvännäköiset poikaystäväni ovat olleet hyvinkin tietoisia omasta komeudestaan ja käyttäneet aikaa ja vaivaa kroppansa pitämiseen kunnossa ja hyvännäköisten vaatteiden ostoon. Miehesi on siis umpikuuro ja-sokea, jos ei ymmärrä olevansa poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Laitoin muuten jokaiseen nättiin poikaan välit poikki jossain vaiheessa, sillä se omahyväisyys alkoi ottamaan päähän. Nyt olen suhteessa tavallisen näköisen kundin kanssa, joka keskittyy ihan muihin kuin ulkonäköasioihin.

Se tässä miehessä juuri viehättääkin, kun hän ei ole itseriittoinen eikä jostain syystä ole tajunnut komeuttaan. Hän ei mitenkään nauti itsensä peilaamisesta eikä ostele innoissaan vaatteita.

Ap

Me varmaan seurustellaan saman miehen kanssa :) (Paitsi etta ei, silla "mun" on vaan 184cm pitka.) Mutta siis munkin miehesta on sanottu etta on komea (jotkut jopa sanoneet kauniiksi, josta mies itse ei ole kovin mielissaan :D), mukaanlukien yksi mun eksa (etta siita taman ketjun epailijoille), muutama kaveri ja naapurin nainen jopa tunnusti suoraan etta on mulle kateellinen. (Mun mies on myos mua nuorempi.) 

Ja minunkaan mies ei "tieda" olevansa komea, tai siis ei valita, kun hanen mielesta kauniilla ulkokuorella ei tee mitaan eika se ole oletusarvoisesti yksin edes kiinnostavaa/kiihottavaa. Vaan se mita on paan sisalla ratkaisee. 

Ma haluaisin myos olla parempi tyttoystava, vaikka mies on jo sanonutkin etta on elamansa parhaassa suhteessa nyt <3 Kun en muuta enaa keksinyt niin aloin leipomaan, varsinkin mustikka- ja omenapiirakat on nyt kausihitteja. :D 

Vierailija
162/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta kaikki vähänkään hyvännäköiset poikaystäväni ovat olleet hyvinkin tietoisia omasta komeudestaan ja käyttäneet aikaa ja vaivaa kroppansa pitämiseen kunnossa ja hyvännäköisten vaatteiden ostoon. Miehesi on siis umpikuuro ja-sokea, jos ei ymmärrä olevansa poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Laitoin muuten jokaiseen nättiin poikaan välit poikki jossain vaiheessa, sillä se omahyväisyys alkoi ottamaan päähän. Nyt olen suhteessa tavallisen näköisen kundin kanssa, joka keskittyy ihan muihin kuin ulkonäköasioihin.

Se tässä miehessä juuri viehättääkin, kun hän ei ole itseriittoinen eikä jostain syystä ole tajunnut komeuttaan. Hän ei mitenkään nauti itsensä peilaamisesta eikä ostele innoissaan vaatteita.

Ap

Me varmaan seurustellaan saman miehen kanssa :) (Paitsi etta ei, silla "mun" on vaan 184cm pitka.) Mutta siis munkin miehesta on sanottu etta on komea (jotkut jopa sanoneet kauniiksi, josta mies itse ei ole kovin mielissaan :D), mukaanlukien yksi mun eksa (etta siita taman ketjun epailijoille), muutama kaveri ja naapurin nainen jopa tunnusti suoraan etta on mulle kateellinen. (Mun mies on myos mua nuorempi.) 

Ja minunkaan mies ei "tieda" olevansa komea, tai siis ei valita, kun hanen mielesta kauniilla ulkokuorella ei tee mitaan eika se ole oletusarvoisesti yksin edes kiinnostavaa/kiihottavaa. Vaan se mita on paan sisalla ratkaisee. 

Ma haluaisin myos olla parempi tyttoystava, vaikka mies on jo sanonutkin etta on elamansa parhaassa suhteessa nyt <3 Kun en muuta enaa keksinyt niin aloin leipomaan, varsinkin mustikka- ja omenapiirakat on nyt kausihitteja. :D 

Kiva kuulla muita vastaavia tapauksia 🙂. Munkin mies on mua vähän nuorempi. Leipominen on kiva idea, munkin mies toistelee olevansa ihmeissään, mistä on näin ihanan naisen saanut, mutta itse koen kyllä olevani meistä se onnekkaampi osapuoli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin ap:llä. Inhottavaa kun päivittäin pitää laittaa pesuun niitä kuolaisia paitoja.

Vierailija
164/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toksinen parta öäks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päät ja naamaripäät kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sellaista kalastajan turpaa. 

Partahan on eräänlainen naamari. 

Kaikki partanaamaiset näyttää samalta.

Minusta kasvot on mielenkiintoiset, mutta tyyliin parta, aurinkolaist ja lippalakki tai lakki on naamariasuste.

Ei siinä pääse persoona näkyviin. 

Ehkä ne katsoo että onko toi joku tuttu, kun nykyään kaikilla miehillä on tuollainen naamari päässään. 

Vaikea niitä on erottaa toisistaan.

Kyllähän se parta kasvoja peittää mutta ei se persoonaa peitä :) Eivätkä kaikki parrakkaat näytä samalta. Huomattavan komeat miehet pistävät silmään, oli partaa tai ei.

Kyllä siinä se persoona katoaa sinne naamarin taakse valitettavasti. 

Partanaamat näyttää partanaamoilta. Sitten naamat näyttää erilaisilta. Partanaamat on sellaisia että jos ne leikkaa parran pois niin ei niistä välttämättä koskaan tykkää, koska naama ei miellytä. 

Naamari voi olla eräänlainen aselepo, mutta ei karvaista naamaa ikuisesti katsele. Se on eräällä tavalla persoonaton naamari.

Se parta on naamari. Kun parran poistaa niin ihminen muuttuu.

Siinäpä se. Parrakas tyyppi ei voi olla komea. Se on vain partanaamari. 

Komea on komea naamasta. Parta ja silmälasit on sellaisia naamarin osia. Tajuatko mitä yritän tuoda julki?

Kyllä te tajuatte että parta on oikeasti aika huono juttu ja vähän nolo muoti 2000-luvulla ja siitä eteenpäin.

Se, että naamaihon edessä on vähän karvaa ei kadota ihmisen persoona yhtään, eikä tuo sitä takaisin kun se parta otetaan pois. Veemäinen on veemäinen parralla tai ilman.

Komeus on makuasia. Jollekin karvat ovat osa komeutta joillekin paljas iho. Mutta ihan kuten paksu takki on se sitten päällä tai tuolilla, niin se ei ihmisen fyysistä muotoa ja piirteitä muuta. Ne on vain joko enemmän tai vähemmän näkyvissä muille. Mutta alla aina samat.

Minusta ei ole noloa, jos joku haluaa pitää partaa vaikken itse siinä pidä. Paljon nolompaa on olla huonkäytöksinen ja ahdasmielinen. Tietenkin ihminen voi valita pinnallisesti pitääkö hän toisesta karvojen perusteella. Ihan kuten joku mies voi ajatella naisista heidän ripsien pituuden mukaan, onko vai eikö tämä mieleinen.

Parta on ollut muotia, siinä kuin vaikka tekoripset. Toiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
165/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää 💩 kelluu?

Vierailija
166/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä kenenkään mieltä voi kontrolloida. Jos joku fantasioi äijästäsi, niin mitään sä et asialle voi. Etkä myöskään kontrolloida kenenkään katseita. Voi yhy-yy taas.[/quote

Tämä! Näin vaan on. Et voi mitään sille, et muut himoitsevat miestäsi. Loppujen lopuksi mitä siitä? Ja todellakin miehesi myös varmaan katselee sua nuorempia naisia, vaikka sun mielestä ei sitä tee. Miten voit edes tietää puhuuko hän totta? Vaikka eläisiytte symbioosissa 24/7 sä et kuitenkaan voi lukea miehesi ajatuksia. Ymmärrä jo tämä.

Mun ystävällä on komea mies. Ei tumma muuten. Ihan suomimies on, mutta suomalaiseksi on aika komea.

Ystäväni vannoo hänen äidin pään kautta, että miehensä ei ikinä on katsellut muita naisia kuin häntä. Mies väittää näin hänelle.

Mutta mutta. Kun mä käy heidän luona hänen mies katsele mua himoitsen. Mä oon ihan kuin en olisi huomannut. Varsinkin kun katselee rakoni reisien välissä tulee mulle hirveän epämukava olo. Lisäksi hakee katsekontaktia. Tästä en tietenkään kerro ystävälleni. Mies ei kiinnosta mua pätkääkään tiedoksi, ennen kun tulette heittämään loskaa mun päälle.

Näin on AP miehet katselee muita naisia. Älä ole niin naiivi.

Vierailija
167/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten Ap? Jos et tykkää siitä , niin teen jotain asialle. Miestäsi katseleville naisille voit kiljua kuin pieni tyttö: tämä on mun mun mun mies!

Miehesi ole sun omistus. Vaikka ootte naimisissa hän on erillinen yksilö. Onko niin vaikea tajuta tämä?